Mads Timm fristillet i OB
-
Arff
Mads Timm fristillet i OB
Da jeg læste denne artikkel, kom jeg strak til at tænke på om han ikke måske kunne komme et smut til FCM?
"For at jeg skal fungere optimalt er fællesskab en nødvendighed. Fællesskab er for mig fællesskab på banen, gensidigheden og det gode humør. Det er for mig muligheden for at spille med den lyst som er nødvendig"
- Det passer perfekt på FCM?
Hvad siger folket?
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=159312
"For at jeg skal fungere optimalt er fællesskab en nødvendighed. Fællesskab er for mig fællesskab på banen, gensidigheden og det gode humør. Det er for mig muligheden for at spille med den lyst som er nødvendig"
- Det passer perfekt på FCM?
Hvad siger folket?
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=159312
Senest rettet af Arff 24. aug 2008, 16:49, rettet i alt 1 gang.
-
Ralle8900
Re: Mads Timm fristillet i OB
Personligt kan jeg ikke rigtig se hvad vi skulle med endnu en midtbane-mand (For det er han vel?) Synes vi er mere en rigeligt godt dækket ind på midten....
-
Chap
Vi har rigeligt med midtbanespillere i forvejen, og hvis han skulle komme til klubben, ville han slet ikke være god nok til en start plads - så nej tak.
-
BW - 665
Jeg synes det er på tide at vi stopper med at kigge på de her overskuds-spillere fra andre klubber - det er vi simpelthen blevet for stærke til.
Mht. ham personligt, så har han da i glimt vist gode ting, og selvom der er ingen tvivl er om hans fighter-vilje, så mener jeg ikke han har fysikken eller tekniken til at spille sig til en plads på holdet eller bænken for den sags skyld, så kan ikke se hvad vi skal med ham.
Mht. ham personligt, så har han da i glimt vist gode ting, og selvom der er ingen tvivl er om hans fighter-vilje, så mener jeg ikke han har fysikken eller tekniken til at spille sig til en plads på holdet eller bænken for den sags skyld, så kan ikke se hvad vi skal med ham.
-
Jydepower
Gider ikke at begrunde ud over han er for meget svingene!
No go! - Hvem skulle han slå af? både af første valg og reserver ?
No go! - Hvem skulle han slå af? både af første valg og reserver ?
-
Kent
Mads Timm er bestemt en meget talentfuld spiller, der under de rette betingelser kan blive rigtig god. Så vidt jeg er orienteret har hans problemer i OB dels været af personlige karakter, dels en problematisk relation til Lars Olsen. Hvor meget af hvad, er jeg ikke helt klar over. Hvis det primært er relationen til LO, så vil et skifte være godt og jeg vil ikke være i tvivl om at han ville kunne overtage for Thyge, når han en gang ryger.
-
Arff
Jeg ser ham rigtig gerne i FCM, da jeg ved at han er et kæmpe talent, som bare skal have de rigtige betingelser, for at blive en rigtig god spiller.
Og da han kan spille på den centrale midtbane (også den offensive) vil jeg mene det var en rigtig god idé at hente en nu, som endda er gratis, da jeg ser det som tvivlsomt at vi kan holde på Salami, Thyge og Florsecu i alt for lang tid - og når de (en af dem) bliver solgt, har vi erstatning klar i truppen, og han er blevet spillet ind på holdet.
Efter min mening synes jeg man burde give ham en 1-årig kontrakt, for at se om han slår til - hvis han så ikke gør, så kan vi jo bare lade ham smutte på fritransfer.
Jens Ø., smid et kontrakt-tilbud til den gode Timm
Og da han kan spille på den centrale midtbane (også den offensive) vil jeg mene det var en rigtig god idé at hente en nu, som endda er gratis, da jeg ser det som tvivlsomt at vi kan holde på Salami, Thyge og Florsecu i alt for lang tid - og når de (en af dem) bliver solgt, har vi erstatning klar i truppen, og han er blevet spillet ind på holdet.
Efter min mening synes jeg man burde give ham en 1-årig kontrakt, for at se om han slår til - hvis han så ikke gør, så kan vi jo bare lade ham smutte på fritransfer.
Jens Ø., smid et kontrakt-tilbud til den gode Timm
-
Knudsen
Jeg tror personligt, at han ryger til en klub lidt længere nede i tabellen, hvis han bliver i Danmark. Jeg forestiller mig, at han ville kunne passe godt til Esbjerg, AGF, Vejle etc. Jeg synes heller ikke, tidspunktet er til at gamble på en spiller som ham. Skader og svingende form lyder ikke som det, vi har mest brug for. Og jeg tvivler på, at han vil acceptere en 1-årig kontrakt. Det har han trods alt fodboldmæssige kvaliteter nok til at kunne tillade sig at afvise.
Vores trup er noget nær optimal i øjeblikket i mine øjne. Nu skal vi bare bygge videre på det, vi har.
Forza FCM!
Vores trup er noget nær optimal i øjeblikket i mine øjne. Nu skal vi bare bygge videre på det, vi har.
Forza FCM!
-
Vinding
Jeg syntes at de seneste billeder af ham siger alt... Han ligner overhovedet ikke en idrætsmand længere. Der skal svedes meget før han er klar igen.
Det er klart at hvis han har været skadet er der risiko for et par ekstra kilo på side benene, men når han samtidig fristilles af personlige årsager...
Vinding
Det er klart at hvis han har været skadet er der risiko for et par ekstra kilo på side benene, men når han samtidig fristilles af personlige årsager...
Vinding
-
Arff
-
Hausser
Mads Timm tæt på ny klub
http://www.bold.dk/nyt/?vis=88122 Gad vide om det mon kunne være FCM?
Pga afskeden med Furuseth, så kan en tilgang af Timm måske være blevet aktualiseret igen. Han er måske ikke en klassisk kantspiller, men han har dog spillet positionen flere gange i OB og kan også dække den hængende angriber som Thyge ofte spiller.
Pga afskeden med Furuseth, så kan en tilgang af Timm måske være blevet aktualiseret igen. Han er måske ikke en klassisk kantspiller, men han har dog spillet positionen flere gange i OB og kan også dække den hængende angriber som Thyge ofte spiller.
-
Arff
Re: Mads Timm tæt på ny klub
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=88122 Gad vide om det
> mon kunne være FCM?
>
> Pga afskeden med Furuseth, så kan en tilgang af
> Timm måske være blevet aktualiseret igen. Han er
> måske ikke en klassisk kantspiller, men han har
> dog spillet positionen flere gange i OB og kan
> også dække den hængende angriber som Thyge ofte
> spiller.
Jeg har også tænkt tanken, men jeg tvivler lidt på at man vil hente ham til en plads som kant - men ja, det bliver spænende at se, for jeg er ret sikker på at vi skal ud og hente en ny kant.
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=88122 Gad vide om det
> mon kunne være FCM?
>
> Pga afskeden med Furuseth, så kan en tilgang af
> Timm måske være blevet aktualiseret igen. Han er
> måske ikke en klassisk kantspiller, men han har
> dog spillet positionen flere gange i OB og kan
> også dække den hængende angriber som Thyge ofte
> spiller.
Jeg har også tænkt tanken, men jeg tvivler lidt på at man vil hente ham til en plads som kant - men ja, det bliver spænende at se, for jeg er ret sikker på at vi skal ud og hente en ny kant.
-
Jydepower
Re: Mads Timm tæt på ny klub
Jeg håber bare ikke han kommer til FCM. Det er han langt fra værdig til, så heller et sats i en ny Rumænier eller bare en form for østeuropæer.
Jeg synes simpelthen ikke at Mads Timm har præsteret nok i forhold til den alder og potentiale man skal have. Han har en skades frekvens som man ikke kan regne med, da han endelig var begyndt at udvikle sig lidt i OB, så blev han skadet og de førsteholdskampe og 2. holdskampe jeg har set ham i + hørt om, så er det ikke godt. Så jeg håber det ikke :S
Jeg synes simpelthen ikke at Mads Timm har præsteret nok i forhold til den alder og potentiale man skal have. Han har en skades frekvens som man ikke kan regne med, da han endelig var begyndt at udvikle sig lidt i OB, så blev han skadet og de førsteholdskampe og 2. holdskampe jeg har set ham i + hørt om, så er det ikke godt. Så jeg håber det ikke :S
-
forzafcm
Re: Mads Timm tæt på FCM:)
Jeg håber fandme han kommer til FCM. Der er åbenbart ikke ret mange her på graven som har set ham spille, men han kunne komme til at spille godt sammen med Kim C.
Sindsyge dårlige kommentarer I kommer med om ham!
Sindsyge dårlige kommentarer I kommer med om ham!
-
BW - 665
Re: Mads Timm tæt på FCM:)
forzafcm Skrev:
> Jeg håber fandme han kommer til FCM.
Hvorfor?
> Der er åbenbart ikke ret mange her på graven som har set
> ham spille, men han kunne komme til at spille godt
> sammen med Kim C.
Okay? Tjaa, du har en pointe - hvis man har set ham spille kan man vel umuligt være uenig med forzafcm, right?
> Sindsyge dårlige kommentarer I kommer med om ham!
Hvilke kommentarer? Og hvad er det dårlige ved dem?
> Jeg håber fandme han kommer til FCM.
Hvorfor?
> Der er åbenbart ikke ret mange her på graven som har set
> ham spille, men han kunne komme til at spille godt
> sammen med Kim C.
Okay? Tjaa, du har en pointe - hvis man har set ham spille kan man vel umuligt være uenig med forzafcm, right?
> Sindsyge dårlige kommentarer I kommer med om ham!
Hvilke kommentarer? Og hvad er det dårlige ved dem?