FCM - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Arff

Poul Hansens hold

Indlæg af Arff »

Intet mindre end 7 FCM'er på holdet - det må siges at Poul Hansen synes godt om det han så.

http://tv2sport.dk/node/14905

MadsBS

Re: Poul Hansens hold

Indlæg af MadsBS »

Arff Skrev:
-------------------------------------------------------
> Intet mindre end 7 FCM'er på holdet - det må siges
> at Poul Hansen synes godt om det han så.
>
> http://tv2sport.dk/node/14905

At Borring er på, er i mine øjne til grin..

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

MadsBS Skrev:
> At Borring er på, er i mine øjne til grin..

... *suk*

Argumentation, if you don't mind?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Borring gjorde som det passede ham overfor Esben Ruud, lavede 1 assist, havde enormt mange gode gennembrud og rush op af banen med bolden. Hvis ikke det berettiger til en plads på Rundens Hold, så ved jeg ikke.
Har set AaB-EfB, ACH-BIF og Vejle-SE udover FCMs kamp i denne weekend, og har ikke set noget der var bare i nærheden af Borrings niveau fra i går.

Peter Ross

Jydepower

MadsBS _ WTFAYTA

Indlæg af Jydepower »

WHAT THE F**K ARE YOU TALKING ABOUT!? Han spillede det bedste han har gjort hidtil!? Han gjorde, som Peter sagde, som det passede ham, både over for Ruud men så sandelig også overfor Helveg! Han fik brugt sin fysisk enormt godt og samt sin ufattelige hurtighed! - Karakter til Borring = 10 ( på ny skala )

MadsBS

Borring Vs ?????

Indlæg af MadsBS »

Peter har fuldstændig ret i, at han var den bedste på den plads, i denne runde. -Hvilket siger ligeså meget om de andre. Jeg mener at Borring nok var den dårligst spillende imod OB. Han virkede i perioder doven og udfordrede slet ikke, som vi har set ham i OB før i tiden. Han faldt ofte ud af kampen. Som sagt; Florescu, Thyge, Danny O, CP, Califf, Kim og Baba. De spillede alle bedre end Borring.
Jeg er ikke i stand til at vurdere Borring direkte, derfra hvor jeg var;-)

Sætningen "til grin", er mere fordi, at der ikke er nogen, som præsterede at spille bedre end ham i denne runde. Han imponerede ihvertfald ikke mig.
Jeg tager meget muligt fejl, kan jeg forstå på det. Og det er fair nok!

Du siger at han ikke har spillet bedre, i Midtjylland hidtil? Behøver det at sige så meget? Han er den spiller der har skuffet mig mest hidtil, så det ved jeg nu ikke.

Altoriso

Re: Efterrationalisering

Indlæg af Altoriso »

MadsBS

Re: Efterrationalisering- Korrekt

Indlæg af MadsBS »

Og du har fuldstændig ret! Når man står og går amok på tribunen, tænker man ikke så meget over de individuelle små ting , ved hver spiller. Så det er fuldstændig korrekt, at min vurdering af Borring muligvis IKKE er fair til bunds. Jeg mener dog stadig ikke, at han sprang mig i øjnene, som Reid, Baba, Thyge og Floresc ect.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Derfor kan han jo godt være den spiller der har gjort det bedst på pladsen :-)

Jeg tror også tit at de her vildt høje og ranglede spillere, kommer til at se lidt lade ud, pga den måde de bevæger sig på

Du kan evt. se nogle af de store chancer, og mål igennem her http://tv2sport.dk/node/14811 og så vil du både se et superoplæg til det vigtige første mål, samt god placeringsevne ved feks bare et af de andre mål

Nej jeg synes at han gjorde det rigtigt godt, men det gjorde de nu allesammen

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Altoriso Skrev:
> Derfor kan han jo godt være den spiller der har
> gjort det bedst på pladsen :-)

"Peter har fuldstændig ret i, at han var den bedste på den plads, i denne runde. -Hvilket siger ligeså meget om de andre". Jeg har set alle de andre kampe, og der er ingen, som springer i øjnene der, så det er korrekt. ;-)

> Jeg tror også tit at de her vildt høje og ranglede
> spillere, kommer til at se lidt lade ud, pga den
> måde de bevæger sig på
>
> Du kan evt. se nogle af de store chancer, og mål
> igennem her http://tv2sport.dk/node/14811 og så
> vil du både se et superoplæg til det vigtige
> første mål, samt god placeringsevne ved feks bare
> et af de andre mål

Der er ingen tvivl om, at det var hans hidtil bedste kamp i Midtjylland. Han spillede en OK kamp, men som jeg ser det, er det bare ikke super imponerende, som f.eks mange af de andre. Men som sagt; Det er muligvis min fejl.

>
> Nej jeg synes at han gjorde det rigtigt godt, men
> det gjorde de nu allesammen

Jydepower skriver blandt andet, at Borring skulle ha´ 10. Så mener jeg , at Thyge, Baba, Florescu, og tildels også Califf burde ha´ 12.

Thyge spiller en fantatisk kamp. Masser af vilje, fight og et godt arbejde hele vejen igennem.
Baba laver hattrick og er evigt farlig.
Florescu spiller uhyggeligt, og viser vejen. Ledertypen. Som Thyge, er det vanvittigt så meget de kæmper på den midtbane, og har fuldstændig taget på OB.
Califf vinder det meste med hovedet, og har sammen med Reid-stort set- pillet Fall og Rundstrøm ned.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Jamen det er vel for hulen da det som skaber en debat, at man ikke er enige. Vil vel ikke være meget sjovt i det, hvis blot alle skriver enig, det bliver jo først konstruktivt når folk skriver, uenig fordi.. Så længe man blot argumenterer for sit synspunkt, så syntes jeg ikke det gør noget at folk rammer lidt skævt (i forholdi til mit synspunkt) i deres evaluering.

BW - 665

Re: Borring Vs ?????

Indlæg af BW - 665 »

MadsBS Skrev:
> Peter har fuldstændig ret i, at han var den bedste
> på den plads, i denne runde. -Hvilket siger ligeså
> meget om de andre. Jeg mener at Borring nok var
> den dårligst spillende imod OB. Han virkede i
> perioder doven og udfordrede slet ikke, som vi har
> set ham i OB før i tiden. Han faldt ofte ud af
> kampen. Som sagt; Florescu, Thyge, Danny O, CP,
> Califf, Kim og Baba. De spillede alle bedre end
> Borring.

Hvordan har du det med at alle eksperter som har udtalt som om hans spil, tilsyneladende størstedelen af brugerne på Ulvegraven samt hans egen træner Thomasberg, er uenig i din påstand? Kunne det tænkes at det var dig der tog fejl?

> Jeg er ikke i stand til at vurdere Borring
> direkte, derfra hvor jeg var;-)

... Hvorfor i alverden prøver du så på det?!

> Sætningen "til grin", er mere fordi, at der ikke
> er nogen, som præsterede at spille bedre end ham i
> denne runde. Han imponerede ihvertfald ikke mig.
> Jeg tager meget muligt fejl, kan jeg forstå på
> det. Og det er fair nok!

Ja, det er jeg bange for du gør. Det eneste jeg kan forestille mig der kan være grunden til du har fået den opfattelse, er at hele holdet spillede på højt niveau og at et par andre (f.eks. Collins og Florescu) spillede helt fantastisk.

> Du siger at han ikke har spillet bedre, i
> Midtjylland hidtil? Behøver det at sige så meget?
> Han er den spiller der har skuffet mig mest
> hidtil, så det ved jeg nu ikke.

Det er jeg fuldkommen uforstående overfor? Assist mod AaB, mål mod SønderjyskE, assist mod OB er vel okay at tage med på CV'et indtil videre. Selvom jeg nu hænger mig mere i hans egentlige præstation på banen end hans mål/assist antal, hvor jeg også er tilfreds, selvom der er plads til forbedring hen ad vejen imens han vender sig til systemet og holdkammeraterne.

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Hausser Skrev:
> Jamen det er vel for hulen da det som skaber en
> debat, at man ikke er enige. Vil vel ikke være
> meget sjovt i det, hvis blot alle skriver enig,
> det bliver jo først konstruktivt når folk skriver,
> uenig fordi.. Så længe man blot argumenterer for
> sit synspunkt, så syntes jeg ikke det gør noget at
> folk rammer lidt skævt (i forholdi til mit
> synspunkt) i deres evaluering.

Fuldkommen enig. Fatter heller ikke hvad problemet er med karaktergivning / vurdering af spillerne individuelt? Hvis der er brugere man mener er konstant usaglige i deres anmærkninger, så kan man da bare ignorere det? Og det er da en af de ting her på Graven som rent faktisk er interessante at diskutere, i modsætning til så meget andet man ellers skal hugge sig igennem til tider.

Og ja, det skaber netop debat og lidt kant at lægge den slags op til diskussion, og hvem ved, man kan måske endda blive en smule klogere kva andres syn på tingene.

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

> Hvordan har du det med at alle eksperter som har
> udtalt som om hans spil, tilsyneladende
> størstedelen af brugerne på Ulvegraven samt hans
> egen træner Thomasberg, er uenig i din påstand?
> Kunne det tænkes at det var dig der tog fejl?

Det har jeg det sådan set fint med? Og om det kunne tænkes det var mig der tog fejl? Det har du vist fået svaret på længere nede..

>
> ... Hvorfor i alverden prøver du så på det?!

Fordi jeg blev bedt om det? Jeg synes ikke Borring faldte i øjnene - muligvis pga. de andre ja. Det er fuldstændig korrekt.

>
> Ja, det er jeg bange for du gør. Det eneste jeg
> kan forestille mig der kan være grunden til du har
> fået den opfattelse, er at hele holdet spillede på
> højt niveau og at et par andre (f.eks. Collins og
> Florescu) spillede helt fantastisk.

^

>
> Det er jeg fuldkommen uforstående overfor? Assist
> mod AaB, mål mod SønderjyskE, assist mod OB er vel
> okay at tage med på CV'et indtil videre. Selvom
> jeg nu hænger mig mere i hans egentlige præstation
> på banen end hans mål/assist antal, hvor jeg også
> er tilfreds, selvom der er plads til forbedring
> hen ad vejen imens han vender sig til systemet og
> holdkammeraterne.

Der er plads til megen forbedring- der er stadig langt til hans niveau i OB.

j3pq3

Indlæg af j3pq3 »

MadsBS Skrev:
> Du siger at han ikke har spillet bedre, i
> Midtjylland hidtil? Behøver det at sige så meget?
> Han er den spiller der har skuffet mig mest
> hidtil, så det ved jeg nu ikke.

Jeg tror vi finder problemet i at du forventer aaaalt for meget af ham. godt nok blev næsten 20 mio smidt af sted for at få fat i ham, men han er alt i alt en udviklingsspiller. du kan da ikke bare forvente champagnebold fra hans side blot fordi en klub har smidt et blændende stort beløb efter ham.....

Besvar