FCM - OB
-
BW1596
Re: FCM - OB - Streaming
Korrekt. Men da jeg ikke er hjemme i dag, tror jeg at jeg vil gøre brug af tilbuddet... Den kamp skal ses 
-
Lars
Re: FCM - OB 1-0
Klasse godt oplæg af Borring og god aflevering til ham der skaber situationen og Babas afslutning får det bare til at se så nemt ud. Klasse.
-
Davoos
Re: FCM - OB - ros
Så får i lige en omgang ros fra en AaB fan, det sker nok ikke så tit, at i får ros fra konkurrenterne, men jeres første 45 min. mod OB beviser at jeres topniveau på hjemmebane er skræmmende.
Det vidste vi dog godt i forvejen. Men de første 3 kampe havde ikke vist noget der skulle tale for sådan en præstation.
OG så er det dejligt at få de satans OB fans ned på jorden igen, de er jo værre end Brøndby fans når de får lidt medvind.
Det vidste vi dog godt i forvejen. Men de første 3 kampe havde ikke vist noget der skulle tale for sådan en præstation.
OG så er det dejligt at få de satans OB fans ned på jorden igen, de er jo værre end Brøndby fans når de får lidt medvind.
-
Persian_Wolf
Re: FCM - OB 3-0 (pause)
Hold kæft hvor er det flot!
Så dejligt at se hvor meget spillerne løber for hinanden! Virkelig flot.
Alle spiller godt. Lad os håbe vi ikke mister koncentrationen, som i øjeblikket er min største frygt
Så dejligt at se hvor meget spillerne løber for hinanden! Virkelig flot.
Alle spiller godt. Lad os håbe vi ikke mister koncentrationen, som i øjeblikket er min største frygt
-
Alagoas
Re: FCM - OB 3-0
Baba er ornli syg i dag
Fantastisk at se på holdets aggresivitet i dag. Hvorfor gør de ikke sådan mod hold fra den nedre halvdel?
Fantastisk at se på holdets aggresivitet i dag. Hvorfor gør de ikke sådan mod hold fra den nedre halvdel?
-
Davoos
Re: FCM - OB 3-0
Alagoas Skrev:
-------------------------------------------------------
> Baba er ornli syg i dag
>
> Fantastisk at se på holdets aggresivitet i dag.
> Hvorfor gør de ikke sådan mod hold fra den nedre
> halvdel?
Jamen svarede Thygesen ikke direkte på det, da i mødte SønderjyskE og spillede 1-1?
-------------------------------------------------------
> Baba er ornli syg i dag
>
> Fantastisk at se på holdets aggresivitet i dag.
> Hvorfor gør de ikke sådan mod hold fra den nedre
> halvdel?
Jamen svarede Thygesen ikke direkte på det, da i mødte SønderjyskE og spillede 1-1?
-
samuelcutter
Re: FCM - OB 3-0 (pause)
JAJAJAJAJAJAJAJAJA
ulvehyl fra kreta.. kom så gutter bliv ved
satme træls at ikke kunne se den live.. men så må bold.dk gå
ulvehyl fra kreta.. kom så gutter bliv ved
satme træls at ikke kunne se den live.. men så må bold.dk gå