Penge er åbenbart alt (Kamptidspunkt for City)
-
Amtrup
Re: Manchester City vs. FCM på dansk TV?? + interessant kampplansopdatering fra City :-)
Det bliver ikke 3+, som viser kampen. De viser selvfølgelig først Haka-Brøndby kl. 18.00 efterfulgt af FCK-Lillestrøm kl. 20.00.
Men mon ikke TV2, TV2 Sport eller Kanal 5 sender kampen.
Men mon ikke TV2, TV2 Sport eller Kanal 5 sender kampen.
-
Tiesto
Re: Manchester City vs. FCM på dansk TV?? + interessant kampplansopdatering fra City :-)
Kan da ihvertfald huske at den gode Berthelsen snakkede om, at han fortsat forhandlede med tv-stationer.. kan så self ikke finde linket 
-
funnydude
Tak for svarene..
Men jeg er vist kommet til at smide mit originale indlæg herind, hvor det faktisk slet ikke hører til..
Smider det lige ud under sin egen tråd
Men jeg er vist kommet til at smide mit originale indlæg herind, hvor det faktisk slet ikke hører til..
Smider det lige ud under sin egen tråd
-
Peter Ross
Det er blevet flyttet herind, fordi det omhandler tv-tiderne, som emnet oprindeligt startede med.
Peter Ross
Peter Ross
-
viksfar
Host host
NU har jeg fået billet, og sørme om jeg ikke bliver sygemeldt den dag og dagen efter....man skal vel have en pils eller to 
Mht. Al brokkeriet vedr. tidspunkt vs. økonomi....så tænk frem. HVIS nu det tvivlsomme skulle ske og FCM ryger ud....ville det så ikke være godt at tænke på at klubben så tjente lidt på det....eller hvad?!
Mht. Al brokkeriet vedr. tidspunkt vs. økonomi....så tænk frem. HVIS nu det tvivlsomme skulle ske og FCM ryger ud....ville det så ikke være godt at tænke på at klubben så tjente lidt på det....eller hvad?!
-
funnydude
Okay.. Tak for opdateringen...
-
Mr. Brandt
Re: Penge er åbenbart alt (Kamptidspunkt for City)
Nægter at tro pædagogen ikke kan bytte så han kan komme til kampen...smiler
-
funnydude
BREAKING NEWS: Så har jeg lige fået svar fra TV3+ angående City vs. FCM på tv....!! ;-)
Da jeg ikke gad søge mere på nettet omkring den kommende uefa-cup kamp, da det var fuldstændig umuligt at finde svar omkring hvem der sendte den, skrev jeg en email rundt til potentielle tv-kanaler og fik utroligt hurtigt svar fra tv3+ (på spørgsmålet om de sendte kampen):
"Ja, vi har netop købt rettighederne. Vi transmitterer direkte fra 2. halvleg torsdag den 14. august kl. 22:00. Der er overlap med kampen mellem FCK-Lillestrøm, hvilket betyder at vi ikke kan vise 1. halvleg af FCM-kampen."
Så er det på plads...
Go' weekend Christian
"Ja, vi har netop købt rettighederne. Vi transmitterer direkte fra 2. halvleg torsdag den 14. august kl. 22:00. Der er overlap med kampen mellem FCK-Lillestrøm, hvilket betyder at vi ikke kan vise 1. halvleg af FCM-kampen."
Så er det på plads...
Go' weekend Christian
-
BW - 665
Re: BREAKING NEWS: Så har jeg lige fået svar fra TV3+ angående City vs. FCM på tv....!! ;-)
funnydude Skrev:
-------------------------------------------------------
> Da jeg ikke gad søge mere på nettet omkring den
> kommende uefa-cup kamp, da det var fuldstændig
> umuligt at finde svar omkring hvem der sendte den,
> skrev jeg en email rundt til potentielle
> tv-kanaler og fik utroligt hurtigt svar fra tv3+
> (på spørgsmålet om de sendte kampen):
>
> "Ja, vi har netop købt rettighederne. Vi
> transmitterer direkte fra 2. halvleg torsdag den
> 14. august kl. 22:00. Der er overlap med kampen
> mellem FCK-Lillestrøm, hvilket betyder at vi ikke
> kan vise 1. halvleg af FCM-kampen."
>
> Så er det på plads...
>
> Go' weekend Christian
Godt arbejde.
Tjaa... det kan man jo så have sin mening om, men det er vel bedre end ingenting!
-------------------------------------------------------
> Da jeg ikke gad søge mere på nettet omkring den
> kommende uefa-cup kamp, da det var fuldstændig
> umuligt at finde svar omkring hvem der sendte den,
> skrev jeg en email rundt til potentielle
> tv-kanaler og fik utroligt hurtigt svar fra tv3+
> (på spørgsmålet om de sendte kampen):
>
> "Ja, vi har netop købt rettighederne. Vi
> transmitterer direkte fra 2. halvleg torsdag den
> 14. august kl. 22:00. Der er overlap med kampen
> mellem FCK-Lillestrøm, hvilket betyder at vi ikke
> kan vise 1. halvleg af FCM-kampen."
>
> Så er det på plads...
>
> Go' weekend Christian
Godt arbejde.
Tjaa... det kan man jo så have sin mening om, men det er vel bedre end ingenting!
-
funnydude
Re: BREAKING NEWS: Så har jeg lige fået svar fra TV3+ angående City vs. FCM på tv....!! ;-)
Sådan havde jeg det lige præcis også.... Det er vel bedre end ingenting.. Men set objektivt mener jeg nu FCM's kamp er mere "et brag af en kamp" end FCK-Lillestrøm, men i sidste ende drejer det sig jo om seertal; og kanalen må vel mene at der er flere seer til en FCK-kamp..
Kanal5 svarede mig ganske ærligt i en email for et stykke tid siden, at det desværre er seertallene det drejer sig om, og ikke altid hvilken kamp, der måske ville være mest seværdig... MEGET ærgerligt, men jo flere seere, jo flere reklamepenge!
Sådan må man nok lære at leve med det...
Kanal5 svarede mig ganske ærligt i en email for et stykke tid siden, at det desværre er seertallene det drejer sig om, og ikke altid hvilken kamp, der måske ville være mest seværdig... MEGET ærgerligt, men jo flere seere, jo flere reklamepenge!
Sådan må man nok lære at leve med det...
-
SuperligaCrelle
Også min mening, sku da ikke FCK-Lillestrøm, nu må de sku stoppe!
-
Hausser
City- FCM på tv
Styr dig lige med de der vilde overskrifter og gør dem korte og præcise i stedet for.
Ellers syntes jeg sgu det tenderer en mindre skandale at der åbenbart ikke er en tv-station så vil vise City-FCM i sin fulde længde, hvorfor hulen ikke lade TV2sport sende den så, de samarbejder jo i forvejen.
Ellers syntes jeg sgu det tenderer en mindre skandale at der åbenbart ikke er en tv-station så vil vise City-FCM i sin fulde længde, hvorfor hulen ikke lade TV2sport sende den så, de samarbejder jo i forvejen.
-
Jesper BW1100
Det er jo direkte ynkeligt
-
Noes
City slog Milan
City slog Milan 1-0 i den sidste trænings kamp inden sæsonen ..
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk ... 042131.ece
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk ... 042131.ece