Penge er åbenbart alt (Kamptidspunkt for City)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Penge er åbenbart alt (Kamptidspunkt for City)

Indlæg af Peter Ross »

Hvordan kan man dog forsvare, at lægge klubbens største kamp til dato kl. 16.25 en torsdag eftermiddag?

Fuck størrelsen på pengeposen fra engelsk tv! Det er at sjofle egne fans, ved at lægge den så tidligt!
Chancen for videre avancement er nok også minimalt større med en fyldt arena, der er klar til kamp, i stedet for det vi ender med her, hvor folk kommer lige til kampstart, fordi arbejdet skal overståes.

Peter Ross
Senest rettet af Peter Ross 16. aug 2008, 23:50, rettet i alt 1 gang.

Hausser

Re: Penge er åbenbart alt (Kamptidspunkt for City)

Indlæg af Hausser »

Så behøver man vist ikke at have så hulens travlt med at købe billetter, den tvivler jeg sgu på blir udsolgt. Af de 4 kammerater jeg skulle afsted med, er der helt præcis 0 som kan være i Herning på det tidspunkt, fuck hvor flot.

BW 4108

Indlæg af BW 4108 »

Heldig at jeg er på skole pt, hvis jeg var ude og arbejde havde jeg ikke haft mulighed for at komme.. Men hvad fanden sker der, det er da helt grotest, FCM må vel have vurderet at pengene var RIGTIG mange, snakker vi om en-to millioner.

Det er hvertfald som at skide på ens fans synes jeg.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Ja det er jo for fedt når man har fri kl. 17

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Hvad sker der for det? Det er jo umuligt for folk som ikke bor i nærområdet at nå denne kamp! Elendigt arbejde af FCM, det kan godt være at City kampen giver store tv-indtægter fra England - men hvem fanden er det der er der hver gang, åbenbart undtagen denne!

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Jeg er meget skuffet over FCMledelsen lige pt. det var godt nok det værste tidspunkt de kunne op med rent tilskuermæssigt, jeg tror ikke vi skal regne med mere end 6-7 K tilskuere grundet tidspunktet.

Jeg kan med nød og næppe nå til kampen, jeg får fri klokken 15 og 1505 går der et tog til Herning fra holstebro af, men det er meget trælst hvor jeg andre....

Arff

Indlæg af Arff »

Hip hurra for FCM! - man må da håbe de får mange penge af diverse tv-stationer, for kamptidspunktet forhindre mange i at komme og se kampen, hvilket betyder mindre indtjening på billet, og salg af pølser osv. på stadig.

Det er sgu da det dummeste jeg længe har oplevet FCM har lavet.

Altoriso

Tuderi...

Indlæg af Altoriso »

Vor herre bevares til alle jer der piver...

Der er sgu næsten altid brok over det ene eller andet

Tidligere idag blev der over hele linien grinet af OB´s fans som brokkede sig over den flyttede kamp, og nu kører folk så på over et tidligt kamptidspunkt

Det er sgu pinligt at høre på!

Tag fri eller bliv væk fra kampen!

Kent

Indlæg af Kent »

Nu er det meldt ud 3 uger i forvejen, så mon ikke folk kan finde ud af det. Når man med 2 ugers varsel kan finde ud af at få 2-3 dage fri, for at tage til Manchester, kan man sgu nok finde ud af at få et par timer tidligere fri med 3 ugers varsel.

Det lugter vel lidt af, at man mindst har fået 2 mio i tv-indtægt fra engelsk tv. Dvs ca. 1 mio per time man har flyttet kampen frem. Det tror jeg nok jeg overlever, og jeg er sikker på, at der nok skal blive udsolgt alligevel.

BW 4108

Indlæg af BW 4108 »

Vi laver da bare FCK stilen, holder kæft under hele kampen i "strejke"! :)
Så tror jeg ikke at Ørgaard luner omkring de 2 mio kr.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Så mange hardcore-fans har FCM altså heller ikke og jeg tvivler på at der er særligt mange marginalfans, som trods alt udgør en stor potion af tilskuerne, som har lyst til at afspadsere eller flytte om på arbejdsdagen for at komme ned at se FCM-City. Det samme gør sig vel i så fald gældende for de sædvanlige midtugekampe i ligaen og hvordan er det vores tilskuertal ser ud der?

I den altafgørende medaljekamp mod OB på hjemmebane i tredjesidste runde, i sidste sæson, kunne vi jo også kun samle 7.340 tilskuere til trods for kampen blev spillet kl 18.00.

Skal vi have udsolgt så blir det nu endnu mere centralt at vi præsterer i England og skaber spænding om udfaldet til returen..

Hausser

Indlæg af Hausser »

Altså, vi kan være helt sikker på at der samlet set vil være en solid økonomisk gevinst ved at afholde kampen på det lortetidspunkt, det er med garanti blevet gennemkalkuleret. Men derfor er det selvfølgelig stadig tyndt overfor fansene.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

der skal nok blive udsolgt alligevel... selv hvis i ikke kommer....

jakobV

Indlæg af jakobV »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> I den altafgørende medaljekamp mod OB på
> hjemmebane i tredjesidste runde, i sidste sæson,
> kunne vi jo også kun samle 7.340 tilskuere til
> trods for kampen blev spillet kl 18.00.

Du siger det selv, det var mod OB. Så er jeg egentlig ligeglad med om det var den afgørende medaljekamp, det her er DEN størte kamp i fcm's historie.

Og tag dog et par timer fri fra arbejde, kan vel sagtens lade sig gøre, et spørgsmål om vilje.

Hausser

Indlæg af Hausser »

..og en kamp som kan risikere at indeholde lige så meget spænding som en omgang synkron-svømning.

Og læs så lige mit indlæg igennem igen, hvor står der jeg ikke kan få fri? Jeg snakker om marginal-fansene som vel udgør 3/4 af tilskuerne på stadion, dem tvivler jeg på FCM kan lokke mange af på stadion hvis de skal i gang med at ændre på arbejdstider..

Besvar