Dejlig at se det ikke kun er os der kan tabe point mod SønderjyskE ..
1-1 endte kampen
SE - FCK
-
Kent
Re: SE - FCK
Ja det blev jo virkelig tydeligt, hvor pinligt det er at vi tabte point dernede. Alle andre hold kører jo bare SE ud af banen - de er jo flere klasser under de andre i ligaen...
-
BW - 665
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Come on, en elendighed retfærdiggør da ikke en
> anden..
Synes at både imod os og FCK var "elendigheden" overskygget af vilje og fight - respekt herfra!
Nu møder de den anden oprykker i næste runde, så må vi se om de formår at holde gejsten oppe i samme grad, når modstanderen er noget mindre lukrativ.
> anden..
Synes at både imod os og FCK var "elendigheden" overskygget af vilje og fight - respekt herfra!
Nu møder de den anden oprykker i næste runde, så må vi se om de formår at holde gejsten oppe i samme grad, når modstanderen er noget mindre lukrativ.
-
Kent
Hausser Skrev:
> anden..
Men hvornår er det modstanderens elendighed og hvornår er det SE's kvaliteter? Jeg synes SEs tilgang minder meget om Horsens' - måske er de ikke så elendige, som alle gør dem.
> anden..
Men hvornår er det modstanderens elendighed og hvornår er det SE's kvaliteter? Jeg synes SEs tilgang minder meget om Horsens' - måske er de ikke så elendige, som alle gør dem.
-
Hausser
Kent Skrev:
> Men hvornår er det modstanderens elendighed og
> hvornår er det SE's kvaliteter?
Jamen det er da et godt spørgsmål Jeg ønsker ikke at tage al æren fra SønderjyskE men når hverken vi eller FCK formår at skabe mere end 2-3 kvalificerede afslutninger i en kamp mod en oprykker, så mener jeg vi bør kigge indad og se på hvad vi fejlede og det var, ligesom FCK, oppe i hovederne FCM tabte point i Haderslev.
> Jeg synes SEs tilgang minder meget om Horsens' - måske er de
> ikke så elendige, som alle gør dem.
Måske ikke, jeg vil dog blive MEGET overrasket hvis ikke Sønderjyske rykker ned igen.
> Men hvornår er det modstanderens elendighed og
> hvornår er det SE's kvaliteter?
Jamen det er da et godt spørgsmål Jeg ønsker ikke at tage al æren fra SønderjyskE men når hverken vi eller FCK formår at skabe mere end 2-3 kvalificerede afslutninger i en kamp mod en oprykker, så mener jeg vi bør kigge indad og se på hvad vi fejlede og det var, ligesom FCK, oppe i hovederne FCM tabte point i Haderslev.
> Jeg synes SEs tilgang minder meget om Horsens' - måske er de
> ikke så elendige, som alle gør dem.
Måske ikke, jeg vil dog blive MEGET overrasket hvis ikke Sønderjyske rykker ned igen.
-
Takito
Re: SE - FCK - Ulrik Laursen Skadet
http://www.bold.dk/nyt/?vis=87277
Dette må alt andet lige være en klar svækkelse af deres forsvar og noget der kan gavne os eftersom vi har dem om et par uger.
Dette må alt andet lige være en klar svækkelse af deres forsvar og noget der kan gavne os eftersom vi har dem om et par uger.