UEFA Cup - Lodtrækning til 2. kvalifikationsrunde
-
Jeff Kjølby Hansen
Re: Det blev city :(
Vi har bare at lave en tur til England.. Hvis ik Black Wolves kan sætte en tur op , så er jeg ik medlem af BW mere..
-
Casper Søe
Jeff Kjølby Hansen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi har bare at lave en tur til England.. Hvis ik
> Black Wolves kan sætte en tur op , så er jeg ik
> medlem af BW mere..
Med sådan et indlæg, ville det være en ide, selv at hjælpe.
> Vi har bare at lave en tur til England.. Hvis ik
> Black Wolves kan sætte en tur op , så er jeg ik
> medlem af BW mere..
Med sådan et indlæg, ville det være en ide, selv at hjælpe.
-
levis
FCM_Anders Skrev:
> Vi fucking smadre City i år, de får så mange tæsk,
Og det bygger du ud fra?
> Vi fucking smadre City i år, de får så mange tæsk,
Og det bygger du ud fra?
-
Jeff Kjølby Hansen
Jeg skal til england ,´om jeg så skal svømme...
Det jeg mener.. Vi har kun 1 gang i BW historie haft udebanetur i uefa-cup.. Mod Anderlecht.. Fed tur , kan huske det som var det igår.. !
Har fuld forståelse for at folk måske ik kan få fri og ik har råd.. men føle nogen gange at der ik bliver gjort nok for udebane. Måske jeg skal tie stille??
Venter med at planlægge min egen tur indtil bw har meldt noget ud. ! Den mening har jeg lov til at have
God weekend
Det jeg mener.. Vi har kun 1 gang i BW historie haft udebanetur i uefa-cup.. Mod Anderlecht.. Fed tur , kan huske det som var det igår.. !
Har fuld forståelse for at folk måske ik kan få fri og ik har råd.. men føle nogen gange at der ik bliver gjort nok for udebane. Måske jeg skal tie stille??
Venter med at planlægge min egen tur indtil bw har meldt noget ud. ! Den mening har jeg lov til at have
God weekend
-
jakobV
Re: Vi fik city.(positiv)
Har faktisk en positiv fornemmelse mht man c.kampene. Kommer vi fra Manchester med et 1-måls nederlag tror jeg på at drengene hjemme i Herning, båret frem af 12000 tilskuere kan overraske.
Men som sagt er det uhyrre vigtigt vi kommer helskindet gennem det første opgør, så der stadig er noget at spille om i returen..
Men som sagt er det uhyrre vigtigt vi kommer helskindet gennem det første opgør, så der stadig er noget at spille om i returen..
-
FCM_Anders
;;;Og det bygger du ud fra?
At vi fucking er bedre end dem vi er sku da FCM, vis du ikke tror på det vinder´vi aldrig,
At vi fucking er bedre end dem vi er sku da FCM, vis du ikke tror på det vinder´vi aldrig,
-
Altoriso
Ude først ?
Nu sker det jo af og til at klubberne bytter om på spillerækkefølgen, selv om FCM nok ikke vil det i dette specifikke tilfælde, men det kan jo være at City overbeviser dem 
-
Chap
Re: Ude først ?
Det håber jeg godt nok ikke, eftersom det er en kæmpe fordel for os at slutte af på hjemmebane 
-
bonusbent
Re: Tur til Manchester, burde være muligt
Det burde bestemt være muligt at få arrangeret en tur til Manchester. Jeg var med en kammerat i Manchester da FCK mødte United i CL, og da havde FCK lejet 8 fly, som alle var fyldte. Så burde FCM vel også kunne leje et par fly og fylde dem. Det kostede omkring 3000 kr. for turen dengang, og det kan da muligvis gøres billigere, hvis man selv planlægger rejsen, men et fly fyldt med glade fodboldfans er nu en rigtig god oplevelse.
-
Altoriso
Re: Tur til Manchester, burde være muligt
Hehe ja det er fantastisk at man bare kan leje et fly
Da de gjorde det til Benfica-kampen endte det med et underskud på en kvart million
http://www.fckfc.dk/Default.aspx?ID=29& ... NewsID=492
Lad os slippe for sådan nogle fejlslagne tiltag, omend der da sagtens kan laves aftaler med flyselskaber, når pengene er kradset ind først
Da de gjorde det til Benfica-kampen endte det med et underskud på en kvart million
http://www.fckfc.dk/Default.aspx?ID=29& ... NewsID=492
Lad os slippe for sådan nogle fejlslagne tiltag, omend der da sagtens kan laves aftaler med flyselskaber, når pengene er kradset ind først
-
Kent
Hård uge....
Man må sige at vi får en hård uge:
Mandag d. 9.8: FCM - OB
Torsdag d. 14.8: Man City - FCM
Søndag 17.8: FCK - FCM
Tak for kaffe!
Mandag d. 9.8: FCM - OB
Torsdag d. 14.8: Man City - FCM
Søndag 17.8: FCK - FCM
Tak for kaffe!
-
FCM_Anders
Re: UEFA Cup - Lodtrækning til 2. kvalifikationsrunde
nogen der ved hvornår man kan købe billet til hjemme kampen
-
HKP
Det blev City - og det er da fint:-)
tubbe93 Skrev:
> men det bliver da en fed kamp !
Lige præcis! Det er da en kongemodstander, hvor vi kan prøve kræfter med et virkeligt storhold, der ikke spiller kedeligt i 80 minutter og så lige klasker den ind 3 gange tilsidst, ligesom Torpedo Moskva!
Hvis vi skulle ryge ud til dem, er det ingen skam. Desudenbliver det da et par super kampe!!
Og hvem ved, vi er underdogs og nogen gange er det en fordel, så jeg tror på det... Det kræver bare at vi viser lidt mere end sidst vi spillede mod et hold i lyseblåt...
Forresten, vi bør nok IKKE spille i hvidt ligesom sidst. Det var jo en skandale med trøjerne!
> men det bliver da en fed kamp !
Lige præcis! Det er da en kongemodstander, hvor vi kan prøve kræfter med et virkeligt storhold, der ikke spiller kedeligt i 80 minutter og så lige klasker den ind 3 gange tilsidst, ligesom Torpedo Moskva!
Hvis vi skulle ryge ud til dem, er det ingen skam. Desudenbliver det da et par super kampe!!
Og hvem ved, vi er underdogs og nogen gange er det en fordel, så jeg tror på det... Det kræver bare at vi viser lidt mere end sidst vi spillede mod et hold i lyseblåt...
Forresten, vi bør nok IKKE spille i hvidt ligesom sidst. Det var jo en skandale med trøjerne!
-
Kriek/Alex
Re: Hård uge....
Man er vel ikke professionel for sjov
Når har vi jo ikke Erik R. længere, så vi kan ikke risikere at han kommer op med et pludseligt rotationsprincip som varer en uge, og stiller andet hold op mod city, som han gjorde det mod bif i semifinalen i cuppen
bemærk: Det er ment som en mindre joke.
Når har vi jo ikke Erik R. længere, så vi kan ikke risikere at han kommer op med et pludseligt rotationsprincip som varer en uge, og stiller andet hold op mod city, som han gjorde det mod bif i semifinalen i cuppen
bemærk: Det er ment som en mindre joke.