FCM - Bangor
-
aoa-fcm
Re: Slut 4-0 - Karakter
Nogle som har set kampen og vil give nogle karaktere til spillerne?
På forhånd tak:)
På forhånd tak:)
-
jakobV
Re: Slut 4-0
Dejligt at se vores "2. hold" også har kvalitet. Nu har jeg ikk selv set kampen, men synes da bare Jude bliver ved me at imponere, godt nok på en billig baggrund - men tror da han er godt igang med at få TT til at overveje ham på top eller 4-4-2.
Også dejligt at se Siv komme på tavlen, tror han bliver et stort aktiv for os om en par sæsoner, hvis ikke før.
forzafcm Skrev:
------------------------------------------------------
> Går ud fra de gjorde det godt.
Nå så det gør du?
Også dejligt at se Siv komme på tavlen, tror han bliver et stort aktiv for os om en par sæsoner, hvis ikke før.
forzafcm Skrev:
------------------------------------------------------
> Går ud fra de gjorde det godt.
Nå så det gør du?
-
jakobV
Re: Slut 4-0 - Karakter
Lad dem nu lige komme hjem først 
Men ja kunne være herligt med nogle vurderinger.
Men ja kunne være herligt med nogle vurderinger.
-
Kriek/Alex
Re: Slut 4-0 - vurderinger.
Da jeg først kom jeg fra ferie i dag, havde jeg ikke mulighed for at se kampen.. Nogle der kan give individuelle vurderinger?
Tak.
Tak.
-
Mose
Raska Uden for bedømmelse
Marcic 7 - virker kluntet
Klimpl 7 - som normalt
Ipsa 5 - Meget svag og usikker
Juelsgaard 9 - Klart den bedste i forsvaret
Yakubu 8 - Rolig boldomgang men for svag i det fremadrettede spil
Flinta 5 - Ringe
Furesth 03 - En uhørt ringe halvleg. Vi blev heldigvis skånet for ham i anden halvleg
Sivebæk - 9 Blandt de bedste. Et mål og et brag på stolpen. Lidt for mange svage skud udefra
Jude 10 - Bedste spiller
Baba 7 - Mangler selvtillid
Oliseh 9 - Rigtig god debut. Han bliver spændende
Thygesen, Ib uden for bedømmelse.
Generelt var de yngste spillere de bedste idag. Yakubu og Juelsgaard spillede med større ro og rutine end både Ipsa, Flinta, Klimpl og Marcic.
Marcic 7 - virker kluntet
Klimpl 7 - som normalt
Ipsa 5 - Meget svag og usikker
Juelsgaard 9 - Klart den bedste i forsvaret
Yakubu 8 - Rolig boldomgang men for svag i det fremadrettede spil
Flinta 5 - Ringe
Furesth 03 - En uhørt ringe halvleg. Vi blev heldigvis skånet for ham i anden halvleg
Sivebæk - 9 Blandt de bedste. Et mål og et brag på stolpen. Lidt for mange svage skud udefra
Jude 10 - Bedste spiller
Baba 7 - Mangler selvtillid
Oliseh 9 - Rigtig god debut. Han bliver spændende
Thygesen, Ib uden for bedømmelse.
Generelt var de yngste spillere de bedste idag. Yakubu og Juelsgaard spillede med større ro og rutine end både Ipsa, Flinta, Klimpl og Marcic.
-
Dennis (BW2479)
Kriek/Alex Skrev:
-------------------------------------------------------
> Da jeg først kom jeg fra ferie i dag, havde jeg
> ikke mulighed for at se kampen.. Nogle der kan
> give individuelle vurderinger?
>
> Tak.
Næh gider ik!
Men kan fortælle at Raska leverer 100% på alt hvad han laver idag, to store redninger og alle udspark ramte en sort. Petter skuffer mig ekstremt idag, han var piv ringe hele vejen igenem. Dennis var meget usynlig ellers er der plusser resten af vejen rundt fra mig. Tror næppe vi kommer til at savne vores ynglings tysker. Philip Marcic virker som en klasse aløser. Jude leger også med dem idag, dog mangler han i den grad at få øjene op for collins idag, ellers fungerer sammenarbejdet godt idag. Siv viser også lidt idag, han mangler bare lige det sidste for at presse danny af pladsen. Men virker som om selvtilliden er der, han har lidt af de samme løb som gode gamle Naldo.
> Da jeg først kom jeg fra ferie i dag, havde jeg
> ikke mulighed for at se kampen.. Nogle der kan
> give individuelle vurderinger?
>
> Tak.
Næh gider ik!
Men kan fortælle at Raska leverer 100% på alt hvad han laver idag, to store redninger og alle udspark ramte en sort. Petter skuffer mig ekstremt idag, han var piv ringe hele vejen igenem. Dennis var meget usynlig ellers er der plusser resten af vejen rundt fra mig. Tror næppe vi kommer til at savne vores ynglings tysker. Philip Marcic virker som en klasse aløser. Jude leger også med dem idag, dog mangler han i den grad at få øjene op for collins idag, ellers fungerer sammenarbejdet godt idag. Siv viser også lidt idag, han mangler bare lige det sidste for at presse danny af pladsen. Men virker som om selvtilliden er der, han har lidt af de samme løb som gode gamle Naldo.
-
BW # 163
Mose Skrev:
> Raska Uden for bedømmelse
Dette er til grin. Raska reddede en 100% chance i 1. halvleg, havde gode indgreb ude i feltet og reddede ogsaa et skud forsoeg til sidst.
Derfor kan han bedoemmes: 7
> Marcic 7 - virker kluntet
7 virker solid og sikker boldomgang.
> Klimpl 7 - som normalt
enig
> Ipsa 5 - Meget svag og usikker
enig
> Juelsgaard 9 - Klart den bedste i forsvaret
7 Ikke outstanding. Blev toerret let i et par situationer, Faldt igennem da han blev rykket paa midt.
> Yakubu 8 - Rolig boldomgang men for svag i det
> fremadrettede spil
Enig. HAn virkede som en bremse for det direkte spil.
> Flinta 5 - Ringe
Enid
> Furesth 03 - En uhørt ringe halvleg. Vi blev
> heldigvis skånet for ham i anden halvleg
00 Ja han boer have spillet sig af. Meget svagt spillende.
> Sivebæk - 9 Blandt de bedste. Et mål og et brag på
> stolpen. Lidt for mange svage skud udefra
Enig i teksten. Boer kun udloese 7
> Jude 10 - Bedste spiller
Fantastisk kamp af ham. SUPER. Viser bedre takter end collins.
> Baba 7 - Mangler selvtillid
5 Baba udstraaler mangl. gejst. Foerst efter scoring lyste op. Han virker ude af kampform ogsaa. ER set bedre.
> Oliseh 9 - Rigtig god debut. Han bliver spændende
Enig. Han kunne og turde noget paa egen haand. Det lover virkeligt godt. ET frisk pust i kampen.
> Thygesen, Ib uden for bedømmelse.
Svag indstilling til tingene. Svagt spillende.
> Generelt var de yngste spillere de bedste idag.
> Yakubu og Juelsgaard spillede med større ro og
> rutine end både Ipsa, Flinta, Klimpl og Marcic.
> Raska Uden for bedømmelse
Dette er til grin. Raska reddede en 100% chance i 1. halvleg, havde gode indgreb ude i feltet og reddede ogsaa et skud forsoeg til sidst.
Derfor kan han bedoemmes: 7
> Marcic 7 - virker kluntet
7 virker solid og sikker boldomgang.
> Klimpl 7 - som normalt
enig
> Ipsa 5 - Meget svag og usikker
enig
> Juelsgaard 9 - Klart den bedste i forsvaret
7 Ikke outstanding. Blev toerret let i et par situationer, Faldt igennem da han blev rykket paa midt.
> Yakubu 8 - Rolig boldomgang men for svag i det
> fremadrettede spil
Enig. HAn virkede som en bremse for det direkte spil.
> Flinta 5 - Ringe
Enid
> Furesth 03 - En uhørt ringe halvleg. Vi blev
> heldigvis skånet for ham i anden halvleg
00 Ja han boer have spillet sig af. Meget svagt spillende.
> Sivebæk - 9 Blandt de bedste. Et mål og et brag på
> stolpen. Lidt for mange svage skud udefra
Enig i teksten. Boer kun udloese 7
> Jude 10 - Bedste spiller
Fantastisk kamp af ham. SUPER. Viser bedre takter end collins.
> Baba 7 - Mangler selvtillid
5 Baba udstraaler mangl. gejst. Foerst efter scoring lyste op. Han virker ude af kampform ogsaa. ER set bedre.
> Oliseh 9 - Rigtig god debut. Han bliver spændende
Enig. Han kunne og turde noget paa egen haand. Det lover virkeligt godt. ET frisk pust i kampen.
> Thygesen, Ib uden for bedømmelse.
Svag indstilling til tingene. Svagt spillende.
> Generelt var de yngste spillere de bedste idag.
> Yakubu og Juelsgaard spillede med større ro og
> rutine end både Ipsa, Flinta, Klimpl og Marcic.
-
Hausser
Bangor havde vel kun to kvalificerede afslutninger på mål i hele kampen, hvoraf det ene så ud som et indlæg der ramte stoplen, så det er meget svært at bedømme de defensive spillere syntes jeg, men lad os bare sige de ikke havde nogen problemer.
Nogle bemærkninger til enkelte spillere.
- Yakubu skal lige have tilføjet 5 kgs muskler, han er for let at skubbe med lige nu det er tydeligt, det er altså ikke ynglingespillere han spiller overfor længere. For han tilføjet lidt ekstra vægt, så tror jeg han bliver en gevinst for FCM.
- Sivebæk gjorde det rigtigt godt og fik heldigvis lov at krydre indsatsen med et mål. Han dribler godt og har er god speed og splitter flere gange Bangborforsvaret med sine gode løb med bolden. Baggrunden var selvfølgelig billig, men han han vise noget af det han gjorde idag i suppen, så bliver det spændende.
- Furuseth havde en slap indstilling og jeg tror stjerne-attituden gjorde han følte sig for god til at deltage i kampen. Irriterende at se på den præstation han lå for dagen.
- Baba er mere uskarp end et papmache-sværd, selv om han trods alt fik lavet en pind. Syntes ellers han er en spiller som har alt, glimrende hurtighed, super fysik og en god teknik, men kan skal altså garne langt mere end han gør, også idag.
- Oliseh kom ind og virkede rigtigt spændende og dribler altså på et helt vanvittigt højt niveau. Tror vi får en ny publikusfavorit i ham.
- Jude spillede en fornem kamp og scorede to kasser og lavede en assist og var generelt bare umulig at kontrollere for tunge Bangor. Jude tror jeg snart kandiderer til startopstillingen, syntes han virker utrolig farlig hver gang han er med, ikke bare i dag.
Nogle bemærkninger til enkelte spillere.
- Yakubu skal lige have tilføjet 5 kgs muskler, han er for let at skubbe med lige nu det er tydeligt, det er altså ikke ynglingespillere han spiller overfor længere. For han tilføjet lidt ekstra vægt, så tror jeg han bliver en gevinst for FCM.
- Sivebæk gjorde det rigtigt godt og fik heldigvis lov at krydre indsatsen med et mål. Han dribler godt og har er god speed og splitter flere gange Bangborforsvaret med sine gode løb med bolden. Baggrunden var selvfølgelig billig, men han han vise noget af det han gjorde idag i suppen, så bliver det spændende.
- Furuseth havde en slap indstilling og jeg tror stjerne-attituden gjorde han følte sig for god til at deltage i kampen. Irriterende at se på den præstation han lå for dagen.
- Baba er mere uskarp end et papmache-sværd, selv om han trods alt fik lavet en pind. Syntes ellers han er en spiller som har alt, glimrende hurtighed, super fysik og en god teknik, men kan skal altså garne langt mere end han gør, også idag.
- Oliseh kom ind og virkede rigtigt spændende og dribler altså på et helt vanvittigt højt niveau. Tror vi får en ny publikusfavorit i ham.
- Jude spillede en fornem kamp og scorede to kasser og lavede en assist og var generelt bare umulig at kontrollere for tunge Bangor. Jude tror jeg snart kandiderer til startopstillingen, syntes han virker utrolig farlig hver gang han er med, ikke bare i dag.
-
Hausser
Altså, hvorfor syntes i Ipsa var så ringe, det lå jeg overhovedet ikke mærke til?
-
Mose
Han fik fx. to hjerneblødninger hvor han helt upresset spiller Bangor fri.
-
Dennis (BW2479)
Re: Bangor fans
forzafcm Skrev:
> Har hørt Bangor havde gode fans med. Kan det
> uddybes.
Ved ik hvad de skulle være gode til? Drikke øl måske. Hørte dem ik overhovedet og de var vel flere afsted end der sang ovre ved os. Men skulle heller ik så meget til idag. Men den ene pralede noget med hvor store hools de var hjemme på øen!
> Har hørt Bangor havde gode fans med. Kan det
> uddybes.
Ved ik hvad de skulle være gode til? Drikke øl måske. Hørte dem ik overhovedet og de var vel flere afsted end der sang ovre ved os. Men skulle heller ik så meget til idag. Men den ene pralede noget med hvor store hools de var hjemme på øen!
-
Dennis (BW2479)
Hausser Skrev:
> Altså, hvorfor syntes i Ipsa var så ringe, det lå
> jeg overhovedet ikke mærke til?
Syntes faktisk Ipsa gjorde det fornuftigt, fik rigtigt meget stoppet tideligt. At han så har et par fejafleveringer er vel hvad det er, har jude ivt også. Ipsa´s spillestil idag ligger sig vel meget op af Winston. Kommer hurtigt frem og for at stoppe angrebet i stedet for at bakke. Jeg kan godt lide den måde at spille på, men kunne ik se for mig at winston og ipsa skulle spille sammen.
> Altså, hvorfor syntes i Ipsa var så ringe, det lå
> jeg overhovedet ikke mærke til?
Syntes faktisk Ipsa gjorde det fornuftigt, fik rigtigt meget stoppet tideligt. At han så har et par fejafleveringer er vel hvad det er, har jude ivt også. Ipsa´s spillestil idag ligger sig vel meget op af Winston. Kommer hurtigt frem og for at stoppe angrebet i stedet for at bakke. Jeg kan godt lide den måde at spille på, men kunne ik se for mig at winston og ipsa skulle spille sammen.