Sidste sæson startede med 2-1 nederlag til Horsens og en pointdeling i Nordsjælland. Det var vel også kampe som "skulle vindes" hvis vi ville i top3.
Ligeledes lavede AaB kun 1 point totalt i de to første kampe - og det forhindrede dem da ikke i at rydde hele bordet... og her husker vi iøvrigt at de tabte 5-0 til Randers i anden 2. kamp!
Som sådan er det vel altid bittert at tabe point til et dårligere hold - men hvis der skal vel også indkasseres nogle lærepenge et sted, og så er det vel fint nok det er i starten af sæsonen... synes sjældendt at FCM lader sig inspirere af at have favoritrollen! Herudover er jeg stadig af den mening, at 50 grader i Sønderjyllands bagende Rivera-sol er med til at gøre spillet mere tilfældigt og ukoncentreret, ikke ulig hvad jeg også synes skete for Esbjerg (og muligvis FCK).
Forza FCM, som trods alt ligger på en tredjeplads - og fører over alle de 'reelle' konkurrenter - AaB, FCK og OB!
Jeg tror FCM havde en dårlig dag i Sahara - og jeg tror ikke på at der skal generaliseres ret meget fra kampen igår til resten af sæsånen. Men det er naturligvis skribentens egen mening; og kun med bund i positiv indstilling og naiv tilgang til fodbold