SønderjyskE - Fcm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
forzafcm

Guld?

Indlæg af forzafcm »

Nu bliver det sq let at vinde guld.

Sunds

Re: 1-1

Indlæg af Sunds »

Det er jo præcis samme problem som hjemsøgte os sidste sæson. Mange point mod de "store" hold mens det ser mere skidt ud mod de "lette" modstandere. Idag mod SE er det jo faktisk ufortjente at vi får uafgjort. Vi får ikke brugt vores kanter i den form og styrke som vi burde, bagkæden sejlede ved flere situationer samt ingen dybeløb offentsivt. Nu frygter jeg lidt for kampen mod Horsens som vi også har haft problemer med de sidste mannge opgør.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er dybt irriterende når man ved at Sønderjyske vil ryge ned med et brag igen, det er to meget dumme points at sætte til. Men sæsonen er ung, og der er ingen grund til at blive negativ endnu, vi skal nok komme efter det ;-)

forzafcm

Indlæg af forzafcm »

Det bliver svært nu. Vi har det dårligste kampprogram efter OB. Kampen i dag gør sejren i Aalborg ubruglig.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Ved ikke om vi kan kalde det, det dårligste kampprogram. Vi sejre altid ( ofte ) ude .. mod de store hold, og vi har mange af de mindre gode hjemme hvor vi altid ( ofte ) vinder så det går ved nok ?!

dalle

Re: SønderjyskE - Fcm+ karakter

Indlæg af dalle »

et skuffende reusltat i en skuffende kamp er det taktikkens skyld??

første halvleg:
kampen er igang og fcm får deres backs til at lægge indlæg fra VENSTRE side hvergang. når vi kun har kim c som er realativ stor inde i det felt skal den slås fra højre så vi har 2 store borring og kim c. det var de "Chancer" vi fik ud af det i første halvleg SE fik tilgengæld OPSPILL til en masse men kunne ikke lige få afleveret den sidste bold. sønderjyske vandt efter min mening første halvleg fordi de vandt næsten alle dueller mand mod mand og havde derfor et psykisk overtag til anden halvleg.

Anden halvleg:
glen riddersholm lover forandringer.
i de 15 første min sidder SE godt på det og vinder igen duellerne.
derefter får vi en periode hvor det svinger meget frem og tilbage men igen er det kun vores backs der føre bolden frem og SE læser nemt spillet og lukket hullet for en aflevering og en dribling mest overfor kolja.

vi får scoret på et tidspunk hvor danny får plads til at lave et indlæg og så kommer borring i dennis sørensen stil ind og header den ind. KLASSE kasse det skete i ca. 75 min så troede man at vi for engang skyld så kunne finde ud af at lukke kampen men det kunne vi self ikke og så kom de på 11 ved en situation hvor kolja ikke får backup og calif en en dør og ikke går ud ag presser modstanderen torske dumt i vil nog sige det er reids mand men calif skal altså også være klar og det var han ikke. det sidste stykke tid af kampen kommer vi ikke til noget

Karekter:
Heinze 9 han tager det han skal tage og gør det sikkert

kolja: 8 kom til at se dum ud en del gange eftersom han ikke er så god til passnings spillet som mange andre

calif 5! ikke bestået han header bolden ud til en modspiller hvergang.
thommasberg siger at det er dejligt med en mand med lyd på. hvis det så bare var en god lyd der kom ud for der var for meget mellemrum mellem forsvar og midtbane igen i denne uge og det kan ikke kun være salami og flores fejl specielt fordi forsvaret står så langt tilbage. han er en af dem som skal spille bolden gennem midten men det får han aldrig gjort.

reid: 8 gjorde det fint i hovedspillet. vandt alle hans dueller havde dog lidt problemer med opsiden og spillet gennem midten kom heller ikke fra ham.

CP. 7 han har bolden meget og udfordre alt for meget når han først er igang kan han ikke få spillet den igen de ved hvad han vil og lukker ham bare ude.

salami: 5 jeg ved ikke hvor meget man kan forlange men i forhold til det han plejer så var han helt væk og ikke hurtig nok

flore: 6 fik lavet nogle udmærket passninger men kom aldrig igang

thyge: skuffende skufende skuffende hvad kan jeg sige andet end skuffende. han passer ikke ind på den position på banen jeg mener at thyge skal spille på flores plads hvilket han også kom til men så var han ikke noget duacel kanin mere

borring 8 målet trækker op han kom aldrig til noget mest fordi cp ikke gad at spille ham men også pga SE taktik borring er måske den hurigste på lang distance men har en af de dårligst accelration i truppen.

danny 5 han spille mildt sagt af lort jeg mener heller ikke som udgangs pukt han ville kunne passe ind i en kamp hvor modstanderen har 5 på midtbanen det er han ikke teknisk god nok til.

Kim c 6 en stor klods som ikke kom til en skid men fik dog heller ikke meget at arbejde med derfor 6

jude 10 han kom med vilje noget som alle de andre ikke havde meget af man siger at baba er en af de største talenter i dk men han spiller altså ikke stabilt som jude

flinta ub

petter 8 kom med et godt drev

kampen blev spillet i en vanvittig varme og uden tvivl noget som ikke behagede holdet vi kom aldrig igang med at spille fodbold derfor ærgeligt men fortjent 1-1

dalle

Bjerg90

Indlæg af Bjerg90 »

forzafcm Skrev:
-------------------------------------------------------
> Kampen i dag gør sejren i Aalborg ubruglig.

Det er jeg meget uenig i! - 3 point på udebane mod de forsvarende mestre kan altid bruges. Det var en god start på sæsonen,
selvom vi fik et dyk i dag. - 3 point er 3 point.
4 point i 2 kampe er ikke en skandale, selvom det så skidt ud i dag.

Vinding

Indlæg af Vinding »

Med 4 point på udebane efter 2 kampe er vel bedre end vores "udebane kompleks" i sidste sæson.

Vinding

mikmak12

Re: Guld?

Indlæg af mikmak12 »

forzafcm Skrev:
> Nu bliver det sq let at vinde guld.

det er en hurtig konklusion med kun 31 runder tilbage....

Peter Ross

Re: SønderjyskE - Fcm

Indlæg af Peter Ross »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86884

Han må simpelthen være blevet fejlciteret!
Det er den samme sang gang på gang, når vi har smidt håbløse point mod modstandere, som vi bør slå hver evig eneste fucking gang.
Vi bliver udspillet af et SønderjyskE-hold, der er retur i divisionen næste år. Jeg er målløs.

Peter Ross

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Jeg er tom. Helt tom. Hvad skete der?????

Sunds

Indlæg af Sunds »

Point er altid godt...det der irriterer mest idag er vores ene point er ufortjent. Vi spiller meget skidt idag og det er disse point vi kan komme til at mangle senere i sæsonen når medaljerne skal fordeles.
Er enig med Ravnen i at vi ikke skal blive negative da sæsonen trods alt er lang MEN det er pokkers irriterende nu, hvor både AaB og FC København sætter points i denne runde

Zolo

Indlæg af Zolo »

MadsBS Skrev:
> Jeg er tom. Helt tom. Hvad skete der?????

Ja hvad skete der??? Vi holder vel stadig sommerferie
Kampen mod Sønderjyske var ren ferie bold
nærmest skandaløst dårlig af Ulvene, ingen havde lyst til at spille idag
det var bare en kamp som skulle overståes
skam jer FCM

Hausser

Indlæg af Hausser »

Heinze -7- Ingen større redninger og en uhørt grad af usikkerhed ved flere dødbolde som gjorde det farligt adskillige gange.

Kolja -6- Offensiv pinlighed med et hav af elementære pasningsfejl og lette bolden smidt direkte ud over sidelinjen.

C.P -7- Gode fremstød specielt i første halvleg, men for satan hvor skal der arbejdes med de dødbolde fra hans side af. Gang på gang pisser han gode muligheder væk ved at hælde den lige ind i hovedet på første sønderjyder, det er simpelthen ikke god nok og vildt frustrende når vi ved at Borring, Kim C., Reid, Kolja og Califf venter lige bag den sønderjyde.

Reid -7- Så ikke specielt godt ud ved målet hvor han vel nærmest bliver overspurtet.

Califf -6- Clearinger på serie-6 niveau og en elendig omgang planløst losseri som var rammende for vores uinspirerede indsats.

Salami -6- Elendig kamp af vores slidsomme oprydder som blev snydt mere idag end han normalt gør på en hel sæson.

Florescu -5- Hvor var Florescu henne, intet så man jo til manden, intet overhovedet og fik ved ikke lagt en nøgleaflevering i kampen. Må med skam konstatere at vores hårdarbejdende sigøjner også har fået stjernenykker

Borring -7- Vel den eneste af de offensive startere som kan være bare nogenlunde tilfreds med sig selv, men for fanden hvor skal han til at øve indlæg, det virker til han smider dem helt i blinde og han rammer konsekvens et tomt område. Fint mål han scorer.

Danny -6- Assisten redder har fra dumpet, men også kun lige, ellers sker der intet fra alibi-manden Danny som virkede træt efter en halv time og burde være udskiftet langt før.

Kim C. -5- Virkede utroligt tung og var meget lidt bevægelig og var næsten ikke en del af spillet idag.

Thyge -6- Og en skuffende anonym indsats af kaptajnen som ikke viser sig værdig til anførerbindet idag. Ingen gejst og ingen vilje var der, men det var der selvfølgelig heller ikke hos andre.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Generelt et lille 5-tal til hele holdet. Det var ikke en køn omgang.

Dennis Flinta: 13 - For satan det var jo en hel ny Flinta vi så i dag. Kunne slet ikke kende ham uden det forfærdelige garn. Dejligt at se Flinta! ;-)

Besvar