SønderjyskE - Fcm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Claus (BW#1145)

Halvleg.

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Far er sgu både vred og skuffet. Vi ligner en flok forkælede primadonnaer, som tror at det hele kommer af sig selv. Eneste undtagelse er vel Borring, som i det mindste har lidt vilje.
Hvis denne indsats ikke forbedres meget kraftigt, forudser jeg et typisk udebanenederlag i en ellers "sikker" kamp.

FCM_Aarhus

Re: Pause

Indlæg af FCM_Aarhus »

Er ikke et sekund i tvivl om at FCM får den her. Når de bringer den ind i feltet langs jorden er de ligaer bedre end Grænsekiosken FC...

Tror simpelthen bare det skidevarmt, og det gør kampen mere tilfældig. Ikke helt ulig den nyligt overståede Esbjerg-Vejle .kamp

Vinding

Indlæg af Vinding »

FCM_Aarhus Skrev:
-------------------------------------------------------
> Er ikke et sekund i tvivl om at FCM får den her.
> Når de bringer den ind i feltet langs jorden er de
> ligaer bedre end Grænsekiosken FC...
>
> Tror simpelthen bare det skidevarmt, og det gør
> kampen mere tilfældig. Ikke helt ulig den nyligt
> overståede Esbjerg-Vejle .kamp

Hvorfor tror du så at vi hiver den hjem når du skriver at kampen er tilfældig?

SJE er jo slet ikke presset af os på nogen måder. Vores største chance ved Thygesen opstod ved et tilfælde.

Hele holdet skal godt nok stramme sig an her efter pausen.

j3pq3

Forkert taktik?

Indlæg af j3pq3 »

Jeg synes ikke den oplyste taktik virker alt for godt for fcm. der kommer mange indlæg, men kun få der kan bruges. jeg er næsten helt holdt op med at holde vejret når bolden endelig bliver lagt ind over fra en meget svær vinkel, fordi der kommer simpelthen bare ikke noget ud af det.

højt tempo? men bare røv. hver gang der har været prøvet nogle et-to kombinationer, rammer man pludselig ind i en sønderjyde, eller også mister man bolden, fuldstændigt unødvendigt.

jeg synes i det hele taget fcm gør det sværere end det i virkeligheden er. hvorfor ikke køre bolden rundt i egne rækker og brug netop den varme som har lagt sig over landet.

men måske snakker jeg bare i tåge, og i stedet skal vi bare fortsætte med til håbløse indlæg og ufarlige angreb.

- Vil lige tilføje den håbløse kommunikation på holdet. kom nu ind i kampen...

Vinding

Re: Forkert taktik?

Indlæg af Vinding »

Vi skal simpelthen op i et højere tempo for at hive den hjem.

FCM_Aarhus

Indlæg af FCM_Aarhus »

Jeg skriver ikke at kampen er tilfældig, men at jeg gætter på at varmen er med til at gøre den tilfældig.

Jeg synes de få gange vi har arbejdet den ind i feltet, at det har set ganske hæderligt ud; men desværre er indlæggende dominerende og modsvarende ringe. Mit gæt er at de lærer af det til anden halveg - og vi derfor vinder. Men at jeg ikke er i tvivl om at de vinder, står for egen regning - og reflekterer blot et naivt forsøg på en positiv indstilling ;)

Men ja, jeg må da indrømme at Sønderjyske ikke er kommet dårligere ud til anden half.

Claus (BW#1145)

Re: Forkert taktik?

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Helt ærligt? Så har jeg mest lyst til at slukke for mit TV og gå ud og nyde det gode vejr. For 3 point til os, er sgu for meget at forlange med den indsats vi lægger for dagen idag.
Riddersholm udtalte at det ville være et helt andet FCM hold der ville komme på banen i anden halvleg. Gider de så ikke at komme op fra omklædningsrummet NU.

Vinding

"De små hold"

Indlæg af Vinding »

Vi har historisk altid haft problemer med de "små hold" Jeg har bla. set det som om at Erik Rasmussen ikke har kunnet sætte holdet op til opgaven, men jeg syntes nu heller ikke at det nye træner par har formået at sætte holdet op.

j3pq3

0-1!

Indlæg af j3pq3 »

Jonas Borring!

haha imod spil og chancer!

FCM_Aarhus

0-1

Indlæg af FCM_Aarhus »

Godt arbejdet af Thygesen og Danny

0-1 af Borring

FCM_Aarhus

77' (0-1) - Status

Indlæg af FCM_Aarhus »

Næppe en kamp der går over i historiebøgerne (på nær hvis det er vejrrelateret), men status er, hvis kampen holder - 3 point i banken, ingen skader (umiddelbart) og ingen kort.

Og efter Jude kom ind, er kampen begyndt at være mere FCM-venlig :)

FCM_Aarhus

1-1

Indlæg af FCM_Aarhus »

Jaja, det måtte jo blive jinxed :s

Godt Sønderjydske pres. Kom så Jude og Kim!

j3pq3

1-1

Indlæg af j3pq3 »

tjaah det har ligget i kortene hele kampen igennem at SE skulle få et mål. at det så lige skulle komme når vi endelig havde vendt spillet er en anden sag. pis og lort...

Persian_Wolf

Re: 1-1

Indlæg af Persian_Wolf »

Det må ses som et nederlag - ingen tvivl om det.

Det har været elendigt hele vejen igennem. For lidt bevægelse.

Jesper BW1100

Re: 1-1

Indlæg af Jesper BW1100 »

Puha gutterne var godt nok ikke oplagte i dag da. Vi skal vidst være glade for overhovedet at få point. Men det er sq skidt at vi ikke engang formår at holde 0-1 når vi totalt ufortjent får bragt os foran.

PS: Surt indlæg at skulle runde indlæg nummer 1.000 på....

Besvar