DR: Spillet om Zidan

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ranger (AGF)

Re: DR: Spillet om Zidan

Indlæg af Ranger (AGF) »

Okay. Synes bare ikke, at jeg kan finde tråden.
Undrede mig bare over, at det ikke var nævnt herinde, men det har det så været, kan jeg forstå :-)

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Kom nu videre med jeres liv GFere.

I er squ så perfide, så det gør ondt !.

I bliver ved med jeres bæren nag, og had imod ham.

Klamt klamt klamt !

BW # 163

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Du er ikke den eneste der ikke kan finde den Ranger(gf)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Der er i hvertfald linket til den, og BW # 163 har kommenteret. Det var nok lidt i overkanten at kalde det "debattere", men hukommelsen svigtede vedr. trådens længde :-)

http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,6894,8424#msg-8424

Peter Ross

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Nåhh ja.... Det eneste GF'ere kan er at psyke Zidan, tilsvine spillere OSV.... I taler om dobbeltmoral i FCM.... Men sandheden er jo at i selv er fandens dobbeltmoralske....

Den seneste druktur af jeres spillere resulterede i at de gjorde forskel på jeres spillere, fordi i ikke lige kunne undvære jeres målmand.... Men de andre spille skal bare have karantæne...

FCM kæfter ikke op som jer, for vi har ikke brug at bringe os selv i fokus på den måde....
Prøv at tænk lidt over det, AGF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Må jeg på det kraftigste afvise, at vi ikke kan undvære Steffen Rasmussen. Manden lukker jo over 1 mål ind i gennemsnit. Han har holdt nullet i 1 kamp ud af 50.
Jeg havde da selv foretrukket Lasse Borg, men man har skønnet, at han er for ung.
I det mindste så tør AGF indrømme, at det kan virke dobbeltmoralsk. Noget andre klubber har lidt svært ved.
Men velkommen til pressemøllen med dagens udsendelse.

/R
(Der så ER udtale sig om AGF igen i går...dog nogenlunde sagligt)

jakob88

Indlæg af jakob88 »

I er stadig fucking dobbeltmoralske, som i jo åbenbart er meget i mod i Århus....

Men i tillader jer alligevel selv at køre på samme spor...

Flot.

Men Ok, så skal i bare ikke have så travlt med andre......!!!!!!

YahooSeeker [Bot]

Man skal ikke kaste med håndtegn når man bor ved siden af en Karate skole!

Meng(AGF)

Indlæg af Meng(AGF) »

Jeg vil såmend gerne deltage i en diskussion om BSNs påståede dobbeltmoral, men det skal ikke være i denne tråd, og jeg vil ikke være initiativtager til den debat.

Jeg ville faktisk ikke provokere, men bare lige gøre det klart, at opfattelsen af Zidan ikke har ændret sig hos mig - og så vidt jeg kan se heller ikke hos mine medfans.

Når man får en sådant indblik i Zidans hverdag kan man ikke undgå at få en smule sympati med drengen, fordi han er sgu' en lille dreng mentalt, og han står overfor nogle store forandringer i sit liv. Men det ændrer ikke ved, at han har handlet meget forkert i nogle situationer, og han slipper fra det stort set uden konsekvenser.

De indtryk jeg fik fra udsendensen var ca:

- Zidan er omtrent dobbelt så dum/naiv/ubehjælpelig som jeg havde forestillet mig! (det giver ham faktisk en del sympati hos mig, men han skal stadig ikke slippe for sine ugerninger)

- Det påståede far-søn forhold mellem Ørgård og Zidan mindede mest af alt om en mand, der passer og plejer sin lottokupon. Det var meget uværdigt af Ørgård, men synd for Zidan!

- ER vil angiveligt af med Zidan tidligere. Det overrasker mig lidt og taler vel både for og imod ER. Uden Zidan i efteråret havde i ikke ligget særligt godt i ligaen og ikke spillet pokalfinale (men den vinkel vil jeg ikke forfølge, fordi jeg bor i et gigantisk glashus for tiden (=sidste mange år)

- Jeg kan godt lide Zidans forældre.

- Carsten Aabrink blev taber i agentspillet (haha)

Edit:
- Zidan var trods alt begavet nok til ikke at ville spille i Tyrkiet [eller var det i virkeligheden tyrkerne, der ikke ville betale prisen?]

Mathias Flodgaard

Indlæg af Mathias Flodgaard »

Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
> Man skal ikke kaste med håndtegn når man bor ved
> siden af en Karate skole!

-eller : Man skal ikke kaste med forhud når man selv er omskåret :-)

(ku' ikk lige la' være)

YahooSeeker [Bot]

Kan da faktisk godt følge dig i mange af de udlækninger du kommer med,

Zidans personlighed er som et barn, han opfører sig og udgiver en forstand derefter. Der er vel derfor han enten er hadet eller elsket af mange. Personligt syntes jeg han er et fremragende menneske, mange gange detsværre lidt naiv, men det gør vel kun at man holder ekstra af ham, for f.eks. med uret, så kan en almindelig mand ganske enkelt se at det er forkert at købe et ur til 2500 kr. det kan han bare ikke, for han tror virkelig på alle de mennsker han møder. Han er ganske enkelt som et barn med psyken og som en udviklet mand med hensyn til fodbolden..

Der er vel derfor han tjener 850000 kr. om måneden på fodbold. jeg syntes at han er et fremragende menneske, dette bliver vi så nok ikke enige om. Da han har FC Midtjyllands hjerte og hans hjerte er i FC Midtjylland.

Det eneste du tager meget fejl i er at FC Midtjylland (Ørgaard) ser ham som en lotto kupon, dette er skam slet ikke tilfældet, selv nu hvor han er solgt ses Zidan og Ørgaard personligt samt Zidan har været minimum til 3 kampe i dette forår..

Meningerne er mange, og det skal de også være da det er et menneskes personlighed man snakker om! Sådan er det! God dag til alle : - )

YahooSeeker [Bot]

Re: DR: Zidan om Black-wolves...

Journalist: Hvad synes du om at komme til Tyrkiet?
Zidan: Det lyder meget spændende

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Silas Bentsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Journalist: Hvad synes du om at komme til
> Tyrkiet?
> Zidan: Det lyder meget spændende

Hvad er din mening med at skrive det, som svar til noget helt andet?

Man siger altså ikke alt til journalister, i ovenstående henseende udtalte Zidan blot det han skulle udtale.

YahooSeeker [Bot]

præcis min pointe.....

YahooSeeker [Bot]

Synes også det var et mega godt indlæg med Zidan.
Man sad sku bar der, og var helt optaget af det!
Alt det han har været igennem, med ure, fart, Ørgaard, Verder Bremen O.S.V
Forstår heller ik´FC-Midtjylland solgte ham, han var lig inde i en stime hvor det bar gik rigtig godt, ihvertfald på banen!
Også der hvor han køre sammen med Ørgaard, hvor han sidder og spørge om alt muligt, lydder ligesom en lille dreng, men kan godt forstå ham, der må godt nok være nærver og spænding, både over sproget, løn, fremtiden O.S.V. FREMRAGENDE TV INDSLAG!!!

Savner dig ZIDAN!!:)

Besvar