Spar på stemmen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Thor/TWC

Spar på stemmen

Indlæg af Thor/TWC »

for på torsdag skal den sgu bruges som aldrig før. Holdet har brug for at vi bakker op i 90 minutter, der skal synges igennem.

Vi 70-80 stykker der var afsted sang uafbrudt i Manchester, hvor vi kunne høres mere end knap 16000 City fans, hvad kan vi så ikke præstere på SAS Arena, hvis vi sammen bakker op.

BW har fortalt ledelsen i FCM, at vi er 12 mod 11 i den kamp, så lad os nu få vist at det er vores fort, og vi kan støtte vores hold til sejr mod ALLE her.

Ingen undskyldninger, fuld gas.
Senest rettet af Thor/TWC 28. aug 2008, 11:07, rettet i alt 1 gang.

Skippels

Re: Spar på stemmen

Indlæg af Skippels »

Der er ingen tvivl om at Nordea tribunen nok skal være der med 100 km/t, men det kunne være fedt, hvis man også kunne få fansene på siddepladserne til at skråle med..

Chap

Indlæg af Chap »

Den skal simpelthen have så sindssyg meget gas til den kamp - hold kæft hvor bliver det fedt!

Og kom nu i god tid, så vi kan begynde at synge længe før kampstart!

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Jeg havde ellers købt billet og alt det der, men så her i mandags fik jeg at vide at jeg skulle på kursus på Bøgehøj (Dansk Supermarkeds kursuscenter) i næste uge, og jeg får ikke mulighed for at komme og støtte holdet som jeg ellers meget gerne ville.

Jeg har givet min billet væk til en af mine venner som ikke havde råd og ville vildt gerne ind at se den. Jeg har sagt til ham at hvis han ikke gav den fuld gas, før, under og efter kampen så skulle jeg have betaling for billeten. Kravet er at han ikke har nogen stemme tilbage dagen efter...

BW 4108

Indlæg af BW 4108 »

Vi giver den fulde gaaaas.

Lauth

Indlæg af Lauth »

Vi spænder hjelmen og gør klar til koncert!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Just like

Tears for Fears:

SHOUT SHOUT LET IT ALL OUT !!! :-)

Den skal have så meget gas, som vi sjældent har oplevet før

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Thor/TWC Skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi 70-80 stykker der var afsted sang uafbrudt i
> Manchester, hvor vi kunne høres mere end knap
> 16000 City fans, hvad kan vi så ikke præstere på
> SAS Arena, hvis vi sammen bakker op.

Ah, 70-80 stykker er vist mindst 40-50 overdrevet. Der var såmænd ikke voldsomt mange der sang. 70-80 er flere end der synger på SAS Arena.

PS. Hvem tager kage med på torsdag? Thor?..

forzafcm

Indlæg af forzafcm »

Bedre stemning end i Farum!!!!!!
Capoen bør stå næsten nederst på tribunen!

bistro

Stemning....

Indlæg af bistro »

Husk!
Torsdag D. 28/8. Blir vores hidtil største oplevellse som FCM´ere.
ere
Jeg synes vi skal give spillerne en ordentlig hånd. Derfor synes jeg alle og jeg mener ALLE! skal bakke op. Stadion blir fyldt og der er stemning. Alle skal synge. Stadion skal forlades hæse!
Jeg selv skal sidde ved siden af city fansene og jeg vil helst høre FCM´ere.
Så giv hinanden et klap på skulderen før kampen, for nu skal der RÅBES og >SYNGES.
Vi vælter herning;)

Fremad_drengen

Re: Stemning....

Indlæg af Fremad_drengen »

Kriek/Alex

Indlæg af Kriek/Alex »

Jeg er enig.
Og hvis vi kommer bagud, så gider jeg ikke at se på noget pis. Så er det netop vi skal støtte drengene. Kampen er ikke slut før den er fløjtet færdig, eller hvis city fører 7-0..

Kom nu drenge, fuld skrue på fan-siden torsdag!

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

...Eller Rock out with your cock out

Le compte

Indlæg af Le compte »

Er det i ASA området, at man har tænkt sig at have tromme og megafon som man plejer? Eller bliver det flyttet ned foran?

Jeg tror bare det er vigtigt på grund af siddepladser at man i god tid ved hvor stemningen skal skabes, for med siddepladser er det ikke let at flytte sig efter stemingen kort inden kampen, hvis man opdager at man står blandt en flok der ikke deltager i stemningen

TBM FCM

Placering

Indlæg af TBM FCM »

Hey

Vi stiller os som vi gjorde mod lokomotiv.
Vi er en 3 stykker som tager på stadion om formiddagen for at spærre et område af til stemnings fans.

Thomas

Besvar