Hej alle FCM .
Jeg er ny herinde og ny FCM fan og skal anskaffe mig en trøje Kim C's tryk på.. skal man købe trøjen, også derefter selv gå ned og få trykt det på ?
Sådan det skal forståes i FCM shoppen, eller hvordan gør i det ?
Mvh. Holst
Trøjer + tryk ?
-
Chap
Re: Trøjer + tryk ?
Hvis du køber den igennem http://www.unisport.dk/Produkt/kategori ... _0708.html kan du selv vælge én af spillerne, men Kim Christensen er der så desværre ikke. Men så indtaster du bare selv hans nr. og navn i de 2 tomme felter. Dog skal du lige huske på, at det ikke er originalt tryk (altså det spillerne har bag på) - det bliver bare en "normal" skrifttype, er jeg ret sikker på.
-
Holst
Okay, skal selvfølgelig være top dollar !
Problemet er at jeg ikke er fra Herning området, men nordsjælland :S
Problemet er at jeg ikke er fra Herning området, men nordsjælland :S
-
jonastk
prøv her - http://ulveshoppen.dk/
Der står
"Tryk af spillernavn og nr. kan købes hos Jackpot i Herning, tlfnr.: 97 12 55 35"
Det skulle gerne være den rigtige skrift
Men giv dem et kald og hør om du selv skal komme forbi med trøjen eller om de kan klare det for dig
Der står
"Tryk af spillernavn og nr. kan købes hos Jackpot i Herning, tlfnr.: 97 12 55 35"
Det skulle gerne være den rigtige skrift
Men giv dem et kald og hør om du selv skal komme forbi med trøjen eller om de kan klare det for dig
-
Glen
Jeg har aldrig oplevet at Unisport bruger "normal" tryk.
Min nevø bestilte en FC Barcelona trøje med eget navn og nummer. Det var skrevet med de originale Barcalona bogstaver. Samme har jeg lige oplevet med min datter som for 14 dage siden fik en Arsenal trøje med sit eget navn og nummer. Der var det også skrevet med originale arsenal bogstaver. Du kan for en sikkerheds skyld prøve at ringe.
Men for guds skyld gå ikke ned i den lokale sportigan eller lign. og få lavet tryk, det ser forfærdelig ud men en original trøje med "fake" tryk.
Min nevø bestilte en FC Barcelona trøje med eget navn og nummer. Det var skrevet med de originale Barcalona bogstaver. Samme har jeg lige oplevet med min datter som for 14 dage siden fik en Arsenal trøje med sit eget navn og nummer. Der var det også skrevet med originale arsenal bogstaver. Du kan for en sikkerheds skyld prøve at ringe.
Men for guds skyld gå ikke ned i den lokale sportigan eller lign. og få lavet tryk, det ser forfærdelig ud men en original trøje med "fake" tryk.
-
Chap
Der står nemlig bare følgende ved alle trøjer:
"Ved mange af trøjerne har vi kun originalt tryk med udvalgte spillere. Hvis vi kan tilbyde originalt tryk, er spillerens navn markeret med grøn i rullebaren. Det samme gælder hvis vi kan lave et eget tryk i original skrifttype."
"Ved mange af trøjerne har vi kun originalt tryk med udvalgte spillere. Hvis vi kan tilbyde originalt tryk, er spillerens navn markeret med grøn i rullebaren. Det samme gælder hvis vi kan lave et eget tryk i original skrifttype."
-
Glen
Det stod der også da jeg bestilte til min datter, så jeg var da kun positiv overrasket, da jeg fik trøjen med "original" tryk. Men hun har heller ikke ÆØÅ i hendes navn
) så jeg formoder at de selv sammensætter navnet udfra løse "originale" bogstaver ? nummer er jo det samme
)
Den lokale Sportsmaster vi har i byen, trykker de samme bogstaver, på FCM trøjerne som de bruger til trøjerne til de lokale fodboldklubber - børnene er garanteret skide ligeglade, jeg kan bare bedst lide original tryk på originale trøjer.
De har dog tilbudt at sende trøjen ind så vi kunne få original tryk på engang hvor min datter var ved at handle, men jeg klarede det selv.
Den lokale Sportsmaster vi har i byen, trykker de samme bogstaver, på FCM trøjerne som de bruger til trøjerne til de lokale fodboldklubber - børnene er garanteret skide ligeglade, jeg kan bare bedst lide original tryk på originale trøjer.
De har dog tilbudt at sende trøjen ind så vi kunne få original tryk på engang hvor min datter var ved at handle, men jeg klarede det selv.
-
Holst
Okay, tak for svarene..
Jeg kigger på det. Men skal til esbjerg snarest, så kan man jo finde ud af noget der
Jeg kigger på det. Men skal til esbjerg snarest, så kan man jo finde ud af noget der
-
Philly-dude
jeg havde selvsamme problem da jeg heller ikke lige bor i herning området. Men jeg ringede til jackpot i herning og lavede den aftale, at jeg bare kunne sende min trøje derop sammen med et frankeret og udfyldt retur-brev og så en seddel hvorpå der skulle stå hvad jeg skulle have trykt på trøjen. der var ingen problemer med det, og den kom tilbage omkring en uge senere.