I de første 10 min har Horsens lagt ud i højt tempo, og alt spil er foregået foran SE's felt. Der har allerede været 3-4 gode chancer til Horsens og SE virker totalt overmatchet.
Dagens kampe i SAS
-
Kent
Dagens kampe i SAS
Sidder lige og ser Horsens - SønderjyskE. Vi skal jo møde SE næste weekend, så fint at scoute lidt på dem 
I de første 10 min har Horsens lagt ud i højt tempo, og alt spil er foregået foran SE's felt. Der har allerede været 3-4 gode chancer til Horsens og SE virker totalt overmatchet.
Senest rettet af Kent 21. jul 2008, 23:50, rettet i alt 1 gang.
-
jakobV
Re: Dagens kampe i SAS
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Sidder lige og ser Horsens - SønderjyskE. Vi skal
> jo møde SE næste weekend, så fint at scoute lidt
> på dem
>
> I de første 10 min har Horsens lagt ud i højt
> tempo, og alt spil er foregået foran SE's felt.
> Der har allerede været 3-4 gode chancer til
> Horsens og SE virker totalt overmatchet.
Ser også kampen, som jeg ser det er sønderjyske klart overmatchet.
Sønderjyske kan slet ikke fatsholde bolden og det er meget nemt for Horsens spillerne at komme udenom på kanterne.
Specielt det med kanterne kan blive vores klart farligste våben mod SJ - Danny og Borring i hobla = 3-0 til os (0:
-------------------------------------------------------
> Sidder lige og ser Horsens - SønderjyskE. Vi skal
> jo møde SE næste weekend, så fint at scoute lidt
> på dem
>
> I de første 10 min har Horsens lagt ud i højt
> tempo, og alt spil er foregået foran SE's felt.
> Der har allerede været 3-4 gode chancer til
> Horsens og SE virker totalt overmatchet.
Ser også kampen, som jeg ser det er sønderjyske klart overmatchet.
Sønderjyske kan slet ikke fatsholde bolden og det er meget nemt for Horsens spillerne at komme udenom på kanterne.
Specielt det med kanterne kan blive vores klart farligste våben mod SJ - Danny og Borring i hobla = 3-0 til os (0:
-
Kasper M
Jeg sidder og hører kampen på p3 (I tyrkiet
Er sgu ked af at høre det regner der hjemme
)
Ville lige hører om nogen kender en hjemmeside hvor man kan se holdopstillinger osv. på de forskelellige SAS lige kampe der bliver spillet og der er blevet spillet? Mangler lidt god læsning i denne ulidelige varme
/Kasper Mølhede
Ville lige hører om nogen kender en hjemmeside hvor man kan se holdopstillinger osv. på de forskelellige SAS lige kampe der bliver spillet og der er blevet spillet? Mangler lidt god læsning i denne ulidelige varme
/Kasper Mølhede
-
Hausser
Re: 1-0 Horsens
Megafortjent i øvrigt.
Når man ser på et hold som SønderjyskE, er det mig en gåde man ikke kunne bruge Lawal dernede, de mangler jo virkelig en spiller som kan fastholde bolden og bryde modstanderens spil, Horsens producerer jo et hav af chancer.
Kommer sønderjyderne ikke mindst ét gear op, så får de ikke mange point i år.
Når man ser på et hold som SønderjyskE, er det mig en gåde man ikke kunne bruge Lawal dernede, de mangler jo virkelig en spiller som kan fastholde bolden og bryde modstanderens spil, Horsens producerer jo et hav af chancer.
Kommer sønderjyderne ikke mindst ét gear op, så får de ikke mange point i år.
-
Kasti
Rundens Resultater
RFC - AGF| 3-1 (Så kampen, AGF så meget slatne ud)
FCN - BIF| 0-2 (Det lød til at kommentatoren på P3 spåede FCn en svær sæson, hvorimod Brøndy's indkøb spillede en god kamp)
ACH - SE | 2-0 (SE bliver prygleknape i suppen i år)
Aab - FCM| 1-2 (Ingen kommentarer)
-----------------------------------------------------------------
FCN - BIF| 0-2 (Det lød til at kommentatoren på P3 spåede FCn en svær sæson, hvorimod Brøndy's indkøb spillede en god kamp)
ACH - SE | 2-0 (SE bliver prygleknape i suppen i år)
Aab - FCM| 1-2 (Ingen kommentarer)
-----------------------------------------------------------------
-
Ralle8900
Re: Rundens Resultater
Jeg havde fundet vej til Essex park i går, og vil give dig ganske ret - AGF så rigtig slatne ud... Og så havde de en perlerække af kæmpe personlige fejl. Det grænsede sig til det groteske. Helt klart noget de skal have arbejdet kraftigt med - ellers får de det overordentligt svært.
-
Kasti
Re: Rundens Resultater
Sidder lige og ser 2KO.
AGF er ved at ødelægge sig selv:
1. Peter Graulund vil ikke tale med pressen, han er nok ganven over at spille på et elendigt hold, og være skrottet som anfører.
2. Brian Steen vil heller ikke tale med pressen, årsagen er ukendt, men Brian Steen er jo lidt småsær... Ove P. mener ikke det er sportschefens job at tale med pressen, men trænerens.
3. Direktøren er på ferie, hvor han stadig tænker over målsætningen for sæsonen, så ham kan man ikke tale med.. sært
AGF er ved at ødelægge sig selv:
1. Peter Graulund vil ikke tale med pressen, han er nok ganven over at spille på et elendigt hold, og være skrottet som anfører.
2. Brian Steen vil heller ikke tale med pressen, årsagen er ukendt, men Brian Steen er jo lidt småsær... Ove P. mener ikke det er sportschefens job at tale med pressen, men trænerens.
3. Direktøren er på ferie, hvor han stadig tænker over målsætningen for sæsonen, så ham kan man ikke tale med.. sært
-
Kasti
Så vandt FCK over fiskerne
1-0
Ailton brændte på smukkeste vis en kæmpe chance, han er og bliver superligaens største fejlkøb!
--------------------------------------------------------------------------------
1-0
Ailton brændte på smukkeste vis en kæmpe chance, han er og bliver superligaens største fejlkøb!
--------------------------------------------------------------------------------