Internationalisering af Black Wolves.
-
Lauth
Internationalisering af Black Wolves.
Hej... Det kan godt være det lyder ondsvag lige ved tanken.
I har sikkert læst artiklen og tænkt, holdkæft det er mærkelig men fair nok. http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Hva' med at få manden med i Black Wolves, så vi udbreder vores fanskar på det internationale plan.
Så kunne det tænkes næste gang du åbner Pitch, og blader op under medlemmer i landet, så står der lige pludselig Ian," Hans efternavn da det er ikk' er nævnt i artiklen", plus bosiddende i Wales.
Jammeneøhh det var bare lige det... Det var
I har sikkert læst artiklen og tænkt, holdkæft det er mærkelig men fair nok. http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Hva' med at få manden med i Black Wolves, så vi udbreder vores fanskar på det internationale plan.
Så kunne det tænkes næste gang du åbner Pitch, og blader op under medlemmer i landet, så står der lige pludselig Ian," Hans efternavn da det er ikk' er nævnt i artiklen", plus bosiddende i Wales.
Jammeneøhh det var bare lige det... Det var
Senest rettet af Lauth 20. jul 2008, 10:52, rettet i alt 1 gang.
-
Lars
Re: Internationalisering af Black Wolves.
Der ville vel ikke være noget galt i at lave en engelsk sektion på Ulvegraven og eventuelt lade en del af Pitch være på engelsk. Mon ikke der er flere rundt omkring der holder med FCM, men som ikke læser dansk. Ikke at det er en eller anden kæmpe gruppe, men efter min mening kan vi da godt gøre noget for også at give dem adgang til communititet.
-
aoa-fcm
Nu snakkede du lige om Pitch..
Udkommer det ikke snart?
Udkommer det ikke snart?
-
Peter Ross
Re: Internationalisering af Black Wolves. - pitch
Pitch udkommer i slutningen af august/starten af september.
Peter Ross
Peter Ross
-
Tiesto
Håber nu altså også der kommer en engelsk sektion på BW's nye hjemmeside. Tror jeg kunne løfte det hele op på et lidt højere niveau, mht. eksponering osv. som jo er så moderne for tiden 
-
Hekler
Tiesto Skrev:
-------------------------------------------------------
> Håber nu altså også der kommer en engelsk sektion
> på BW's nye hjemmeside. Tror jeg kunne løfte det
> hele op på et lidt højere niveau, mht. eksponering
> osv. som jo er så moderne for tiden
Hvad er det du tror en engelsk sektion vil have af virkning?
Du skal være velkommen til at oversætte siden, hvis du vil gøre det så skal det nok komme på.
> Håber nu altså også der kommer en engelsk sektion
> på BW's nye hjemmeside. Tror jeg kunne løfte det
> hele op på et lidt højere niveau, mht. eksponering
> osv. som jo er så moderne for tiden
Hvad er det du tror en engelsk sektion vil have af virkning?
Du skal være velkommen til at oversætte siden, hvis du vil gøre det så skal det nok komme på.
-
Jydepower
Slap dog af Hekler ?!?! Det var et godt forslag, og bare fordi man forslår noget så behøves man jo ikke altid selv at gøre tingene ?! Du forslår at FCM spiller 4-3-3 gør noget ved det, sådan kan man altid sige. ;S
-
Peter Ross
Jeez, han slapper da fuldstændig af. Et kig på medlemslisten afslører 8 medlemmer i udlandet, hvoraf et par stykker af dem, nok er tidligere spillere, der stadig er medlem.
Hvor stort er behovet lige for en engelsk side?
Peter Ross
Hvor stort er behovet lige for en engelsk side?
Peter Ross
-
Hekler
Jydepower Skrev:
> Slap dog af Hekler ?!?! Det var et godt forslag,
> og bare fordi man forslår noget så behøves man jo
> ikke altid selv at gøre tingene ?! Du forslår at
> FCM spiller 4-3-3 gør noget ved det, sådan kan man
> altid sige. ;S
Pointen er at hvis der ikke er nogen der melder sig til at gøre så sker det ikke.
Tror du jeg sætter mig ned og oversætter det fordi du foreslår det???
Jeg fatter simpelthen ikke at du stadig ikke har fundet ud af, at det er en forening der bygger på frivilligt arbejde.
Men det finder du jo nok ud af når nu du møder op til tifo i morgen?
> Slap dog af Hekler ?!?! Det var et godt forslag,
> og bare fordi man forslår noget så behøves man jo
> ikke altid selv at gøre tingene ?! Du forslår at
> FCM spiller 4-3-3 gør noget ved det, sådan kan man
> altid sige. ;S
Pointen er at hvis der ikke er nogen der melder sig til at gøre så sker det ikke.
Tror du jeg sætter mig ned og oversætter det fordi du foreslår det???
Jeg fatter simpelthen ikke at du stadig ikke har fundet ud af, at det er en forening der bygger på frivilligt arbejde.
Men det finder du jo nok ud af når nu du møder op til tifo i morgen?
-
Persian_Wolf
Re: Internationalisering af Black Wolves er muligt
Ikke desto mindre, så er det muligt at implementere en evt. ny hjemmeside med indbygget google-translator, som kan gør det let at oversætte hele hjemmesiden igennem google translator scriptet.
Det bliver naturligvis ikke 100% korrekt engelsk, men faktisk ganske forståeligt
Prøv demoen her: http://edo.webmaster.am/
ud i venstre kan du vælge forskellige sprog i rullemenuen, så kan man selv vurdere hvor præcist det er.
Men som hekler og Ross allerede har været inde på, hvis der ikke er flere end de få stykker af udlandske folk på sitet, så er der vel hellere ikke grund til det.
Men muligheden er der - hvis vi skal se på fremtiden
Det bliver naturligvis ikke 100% korrekt engelsk, men faktisk ganske forståeligt
Prøv demoen her: http://edo.webmaster.am/
ud i venstre kan du vælge forskellige sprog i rullemenuen, så kan man selv vurdere hvor præcist det er.
Men som hekler og Ross allerede har været inde på, hvis der ikke er flere end de få stykker af udlandske folk på sitet, så er der vel hellere ikke grund til det.
Men muligheden er der - hvis vi skal se på fremtiden
-
Jydepower
Jo ved at jo godt at det ikke gør. Men der skal være forslag før handling. Jeg er godt klar over at man ikke kun kan komme med forslag, men man oftes også selv skal udfører det. Men det er altså nødvendigvis ikke nogen selvfølge.
Og til Peter Ross, hvorfor tror du netop ikke der er mange ?!? Fordi man ikke kan forstå den information om klubben m.m. der bliver givet! Når vi spiller Uefacup, og modstanderens fans gerne vil lærer klubben lidt at kende eller ligende, hvad skal de så gøre ?! Det hele ville være nemmere for andre hvis det var på engelsk.. Men selvfølgelig skal der være nogle der gider at gøre det.
Og til Peter Ross, hvorfor tror du netop ikke der er mange ?!? Fordi man ikke kan forstå den information om klubben m.m. der bliver givet! Når vi spiller Uefacup, og modstanderens fans gerne vil lærer klubben lidt at kende eller ligende, hvad skal de så gøre ?! Det hele ville være nemmere for andre hvis det var på engelsk.. Men selvfølgelig skal der være nogle der gider at gøre det.
-
Peter Ross
Jydepower Skrev:
> Og til Peter Ross, hvorfor tror du netop ikke der
> er mange ?!? Fordi man ikke kan forstå den
> information om klubben m.m. der bliver givet! Når
> vi spiller Uefacup, og modstanderens fans gerne
> vil lærer klubben lidt at kende eller ligende,
> hvad skal de så gøre ?! Det hele ville være
> nemmere for andre hvis det var på engelsk.. Men
> selvfølgelig skal der være nogle der gider at gøre
> det.
Du tror forhåbentligt ikke, der sidder en kæmpe skare rundt om i verden, som blot venter på en engelsk FCM-side, før de bliver fans?
Kig på behovet i forhold til ressourcerne, så burde du kunne se, at ressourcerne kan bruges meget mere nyttigt.
Der findes efterhånden så mange internet-oversættere, så mon ikke folk kan finde frem til den info, de gerne vil have? Ellers spørger folk sig frem...
Peter Ross
> Og til Peter Ross, hvorfor tror du netop ikke der
> er mange ?!? Fordi man ikke kan forstå den
> information om klubben m.m. der bliver givet! Når
> vi spiller Uefacup, og modstanderens fans gerne
> vil lærer klubben lidt at kende eller ligende,
> hvad skal de så gøre ?! Det hele ville være
> nemmere for andre hvis det var på engelsk.. Men
> selvfølgelig skal der være nogle der gider at gøre
> det.
Du tror forhåbentligt ikke, der sidder en kæmpe skare rundt om i verden, som blot venter på en engelsk FCM-side, før de bliver fans?
Kig på behovet i forhold til ressourcerne, så burde du kunne se, at ressourcerne kan bruges meget mere nyttigt.
Der findes efterhånden så mange internet-oversættere, så mon ikke folk kan finde frem til den info, de gerne vil have? Ellers spørger folk sig frem...
Peter Ross
-
Bjarne Fonnesbech
Den engelske fan hedder Ian Scarborough, jvfr. artiklen;(http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID= ).
Men om det er hans efternavn eller den by han kommer fra ved jeg ikke. Det kan jo være, at artiklens forfatter har fået galt fat på det og byttet om på det...
Anyway, personligt synes jeg da det kunne være at fedt at give den kære mand et medlemsskab af BW. Ikke, at det skal danne præcedens selvfølgelig, men jeg blev ærligt talt lidt imponeret over, at han for det første er englænder og fan af FCM og for det andet, at han har kørt 3 timer for at overvære kampen Bangor - FCM.
Mvh
Bjarne Fonnesbech
Men om det er hans efternavn eller den by han kommer fra ved jeg ikke. Det kan jo være, at artiklens forfatter har fået galt fat på det og byttet om på det...
Anyway, personligt synes jeg da det kunne være at fedt at give den kære mand et medlemsskab af BW. Ikke, at det skal danne præcedens selvfølgelig, men jeg blev ærligt talt lidt imponeret over, at han for det første er englænder og fan af FCM og for det andet, at han har kørt 3 timer for at overvære kampen Bangor - FCM.
Mvh
Bjarne Fonnesbech
-
JesperK
Det overvejede jeg også for nogen tid siden, altså kan jeg kun sige ideen er fin hehe. Men er den praktisk også? Jeg ved det ikke helt.
Tænkte også på at oversætte samtlige nyheder fra fcm.dk til engelsk og samle det hele på det internationalt site. Et eller andet sted kunne det være fedt, men igen er der grobund for det?
Umiddelbart tror jeg det ikke, men derfor vil jeg gerne gå i dialog omkring at lave det som projekt alligevel, hvis nogen er interesserede i det. Som en service for udenlandske fans og naturlig fcm, der kan blive lidt mere internationale - som tak for svie og smerte og nuvel ind imellem ganske flot spil.
Tænkte også på at oversætte samtlige nyheder fra fcm.dk til engelsk og samle det hele på det internationalt site. Et eller andet sted kunne det være fedt, men igen er der grobund for det?
Umiddelbart tror jeg det ikke, men derfor vil jeg gerne gå i dialog omkring at lave det som projekt alligevel, hvis nogen er interesserede i det. Som en service for udenlandske fans og naturlig fcm, der kan blive lidt mere internationale - som tak for svie og smerte og nuvel ind imellem ganske flot spil.