Hej!
Som de fleste ved, så er jeg updater på Graven Cup. Jeg har dog ingen adgang til databaserne bag ved Graven Cup.
Jeg har forsøgt at kontakte Poulsgaard, som står for (og har udviklet) systemet bag Graven Cup, uden held.
Så indtil videre kommer vi ikke igang med en ny omgang af Graven Cup.
Hvis nogen har mulighed for at prikke Poulsgaard på skulderen, så må du meget gerne det.
Graven Cup?
-
Jean / BW# 1238
Graven Cup?
Senest rettet af Jean / BW# 1238 17. jul 2008, 20:49, rettet i alt 1 gang.
-
Thomas Lund
Re: Graven Cup?
Peder er igang med at pakke alt sammen, da han og familien har solgt huset og flytter til USA meget snart.
Jeg tror ikke at du skal regne med at han har tid til at administrere det lige nu.
Lund
Jeg tror ikke at du skal regne med at han har tid til at administrere det lige nu.
Lund
-
Jean / BW# 1238
Hej Thomas.
Mange tak for det hurtige svar.
Så ved folk hvorfor at Graven Cup ikke kommer igang til tiden denne sæson.
Mange tak for det hurtige svar.
Så ved folk hvorfor at Graven Cup ikke kommer igang til tiden denne sæson.
-
Dahl Nielsen
Hvis admin ellers vil tillade det, kan vi vel lave Graven Cup lidt i stil med transfergættelegen? Det vil dog give en hulens masse bøvl på mange områder, og det er nok ikke al besværet værd.
-
Jean / BW# 1238
Hej Dahl.
Det er et kæmpe arbejde at sidde og opdatere Graven Cup manuelt. Jeg har prøvet det...
Så jeg synes vi må væbne os med tålmodighed og satse på at Poulsgaard kommer på plads, og får tid til at "nulstille" databasen bag Graven Cup.
Til de som vandt præmier i sidste sæson;
http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,574 ... #msg-78345
Det er et kæmpe arbejde at sidde og opdatere Graven Cup manuelt. Jeg har prøvet det...
Så jeg synes vi må væbne os med tålmodighed og satse på at Poulsgaard kommer på plads, og får tid til at "nulstille" databasen bag Graven Cup.
Til de som vandt præmier i sidste sæson;
http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,574 ... #msg-78345
-
Poulsgaard
Det skal poulsgaard nok.
Men som lund skriver saa er alt pakket ned.
Hvis nogle af dem der laeser med her har FTP oplysningerne til BW.com saa bliver det allerede i aften
Men som lund skriver saa er alt pakket ned.
Hvis nogle af dem der laeser med her har FTP oplysningerne til BW.com saa bliver det allerede i aften