Slutstillingen efter 33 kampe 08/09

Om FC Midtjylland og Black Wolves
acnm

Re: Slutstillingen efter 33 kampe 08/09

Indlæg af acnm »

1) Brøndby
2) FCM
3) OB
4) ÅB
5) FCK
6) Vejle
7) FC Nordsjælland
8) Randers
9) Esbjerg
10)AGF
11)Horsens
12)Sønderjyske

er mit bud.

mikmak12

Indlæg af mikmak12 »

1: BRØNDBY
2: ob
3: FCM
4: FCK
5: ESBJERG
6: AAB
7: VEJLE
8: FCN
9: HORSENS
10: RANDERS
11: AGF
12: SØNDERJYSKE

HÅBER DETTE ER SLUTSTILLINGEN SÅ VI KOMMER AF MED AGF.

kopien

Re: Skræmmende....

Indlæg af kopien »

jeg tror Kent mener at man kan have et hold i suppen bestående af de 11 bedst spillende på deres respektive pladser, men derfor er det ikke ensbetydende med at de fungerer som et hold og derfor agerer som et.. Fx synes jeg FCKs start 11-er individuelt er i en klasse for sig de fleste år (også sidste år) men det var jo alligevel AAB der rendte med guldet, muligvis fordi de fungerede bedst som et kollektiv og altså hold...

NU er jeg ikke Kent men kunne forestille mig dette var hvad manden mente.,..

kopi.

Chap

Indlæg af Chap »

Du håber simpelthen på, at BIF bliver mestre, mens vi selv får bronze?

Er du BIF fan?

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Jeg tror snarere du skal se det som at han gerne vil af med agf.... I øvrigt er det vel ligegyldigt hvem han har sat som nr. 1, da det jo er den ventede slutstilling og ikke den forhåbentlige slutstilling som vi diskuterer. Hvis det er den forhåbentlige slutstilling så ville vi jo alle have fcm som mestre og højst sandsynligt BIF eller FCK til at rykke ned. Men det sker sgu nok heller ikke.. Mit bud er således:

1) FCK
2) AAB
3) FCM
4) OB
5) BIF
6) VB
7) EFB
8) ACH
9) FCN
10) AGF
11) RFC
12) SE

mikmak12

Indlæg af mikmak12 »

Chap Skrev:
-------------------------------------------------------
> Du håber simpelthen på, at BIF bliver mestre, mens
> vi selv får bronze?
>
> Er du BIF fan?

Jeg ser BIF som det stærkeste hold pt. men hverken dit eller mit bud holder i længden.......

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Hvordan kan du se brøndby, som det stærkeste hold?

De endte på en skuffende 8. plads sidste år, og har indtil videre købt to erstatninger. plus de har solgt deres vigtigste spiller Martin Retov.

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

The FCM FAN Skrev:
> Hvordan kan du se brøndby, som det stærkeste
> hold?
>
> De endte på en skuffende 8. plads sidste år, og
> har indtil videre købt to erstatninger. plus de
> har solgt deres vigtigste spiller Martin Retov.

Nu er det der jo en himmelråbende subjektiv konklusion du hiver ud af ærmet. Jeg vil da godt give dig ret i at Retov var en fornuftig balancespiller for dem, men så var han heller ikke bedre.

Jeg synes derimod det er et signal der vil noget at de henter Alexander Farnerud (som efter sigende afviste FCK), og hvis de samtidig henter hans bror som der jo har været rygter om, så er jeg virkelig imponeret. Jeg tror såmen nok de skal blande sig i toppen igen, måske ikke i den absolute top denne sæson, men næste sæson når Kent er helt på plads og en 3-5 forstærkninger yderligere over dette og de næste 2 transfervinduer, så er jeg sikker på de nok skal være der... desværre!

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Ja men derfor nægter jeg stadig at tro på de kan vinde ligaen i år som mikmak troede plus så kan jeg stadig ikke se hvordan det kan være det bedste hold, efter 2 forstærkninger.

mikmak12

Indlæg af mikmak12 »

The FCM FAN Skrev:
> Hvordan kan du se brøndby, som det stærkeste
> hold?
>
> De endte på en skuffende 8. plads sidste år, og
> har indtil videre købt to erstatninger. plus de
> har solgt deres vigtigste spiller Martin Retov.

ja men derfor kan man sagtens vinde året efter, husk på Herfølge de endte året før de blev mester også i den tunge ende. Deres indkøb er begrænset men må siges at være i topklasse og har altså ligeså bred trup som vi har.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Deres trup er måske lige så bred som vores men de spillere der sidder på brøndbys bænk er da ikke i nærheden af at have den klasse som dem der sidder på fcms bænk har

mikmak12

Indlæg af mikmak12 »

The FCM FAN Skrev:
> Deres trup er måske lige så bred som vores men de
> spillere der sidder på brøndbys bænk er da ikke i
> nærheden af at have den klasse som dem der sidder
> på fcms bænk har

de har altså en god bænk hvor andre liga hold gerne så dem på holdet. ideal opstilling for Bif STEPAN A ANDERS R JON J MAX S THOMAS R GISLASON SAMUEL H MARTIN E KASPER L MORTEN R FARNERUD. Bænken DANIEL WASS TOBIAS M KIM D PETER M KATONGO MARK H MARTIN S AGGER DAVID W JACOB B. DET ER HVIS OGSÅ LIGA VÆRDIG SYNES JEG.....

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Wass/Kolja eller Marcic. Wass er et talent der mangler gennembrud, hvorimod kolja har vist kæmpe klasse og kom på årets hold, Marcic har ikke haft mange kampe, men han har været overbevisende når han har været inde og til træninger hvor han har været rigtig god.

Tobias M/PFO. Tobias mikkelsen spillede rigtig flot i lyngby, men da han kom til brøndby blev han skadet og har endnu ikke slået igennem. Hvorimod PFO har spillet godt for midtjylland, men tror han vil blive benyttet som joker i næste sæson.

Kim D/Dennis Flinta. KIm Daugaards karriere er for længst toppet, og det er lang tid siden han har spillet godt. Dennis har heller aldrig rigtig slået igennem, men har glimtvis spillet rigtigt flot.

Peter Madsen/ Kim c. Peter spillede virkelig godt inden han tog til udlandet, men man må sige den første sæson i brøndby har været en KÆMPE FIASKO.Kim er tæt på start 11èren, og som jeg ser det kæmper han lige nu med ken om den indtil frank er klar så er der bare en mere der kæmper om pladsen.

Katongo/Baba. Katongo har sillet en okay sæson løber meget for holdet, men er alt for dårlig til at putte de afgørende bolde ind. Baba er et kæmpe kæmpe talent, som bare mangler at slå igennem, men lad os håbe at det sker i denne sæson.

Mark H/Kristian Ipsa eller Winston Reid. MArk Har spillet rigtig godt, og stabilt i brøndby, og er ikke sikker på om han bliver udskifter. Winston Reid spillede fantastisk i foråret indtil han blev skadet, og kristian Ipsa har også været rigtig god siden han kom. De to kommer højst sandsynligt til at kæmpe om pladsen ved siden af Califf.

Martin Spelmann/Claus Madsen. Martin spelmann har stadig ikke slået igennem og kommer længere og længere væk fra start opstillingen,han har skuffet. Claus Madsen har ikke været skadet i længe, og spiller virkelig flot når han får spilletid.

Agger/Nworuh. Agger er stadig ung, og jeg ser ham som 5. valg i deres angreb, men stadig en spiller med stort potientale. Det samme kan man jo stort set sige om nworuh, bortset fra nworuh bare allerede får lidt spilletid og har scoret et par mål som indskifter.

Dawid W/Ken Fagerberg. Dawid startede rigtig flot i brøndby dengang han kom til men har i denne sæson haft svært ved at komme i start opstillingen, og efter Farnerud er kommet til er der bare endnu længere til start 11èren. Ken kommer virkelig til at kæmpe for sin plads i start 11èren, men hans talent er kæmpe stort, og hvis han ikke bider sig helt fast som fast starter i denne sæson kommer det højst sandsynligt i næste.

Jakob B/Leon Jessen. Jakob har talent men er ikke i nærheden af start 11èren. Leon er en meget fleksibel spiller, som har spillet godt når han har haft chancen men mangler stadig sit gennembrud.

jakobV

Indlæg af jakobV »

mikmak12 Skrev:
> de har altså en god bænk hvor andre liga hold
> gerne så dem på holdet. ideal opstilling for Bif
> STEPAN A ANDERS R JON J MAX S THOMAS R GISLASON
> SAMUEL H MARTIN E KASPER L MORTEN R FARNERUD.
> Bænken DANIEL WASS TOBIAS M KIM D PETER M KATONGO
> MARK H MARTIN S AGGER DAVID W JACOB B. DET ER HVIS
> OGSÅ LIGA VÆRDIG SYNES JEG.....

Vil du ikke nok slå det caps lock fra, det er mega belastende at se på.
Udover det er jeg meget enig med FCM FAN, synes ikke Brøndbys bænk er bredere end vores.

Agger, David W, Tobias M, Peter M, Jacob B, Kim D, Daniel W er alle hvad jeg vil kalde middelspillere, så helt VILDT imponerende er deres bredde ikke - så at bassere et dansk mesterskab til brøndby på deres bredde virker en smule useriøst. Skal Brøndby blive mestre, skal de starte godt og undgå skader på vigtige spillere - mener ikke deres bænk har kvalitet nok til at ertsatte en skadet Farnerud, Martin E, Thomas R osv.

mikmak12

Indlæg af mikmak12 »

The FCM FAN Skrev:
> Wass/Kolja eller Marcic. Wass er et talent der
> mangler gennembrud, hvorimod kolja har vist kæmpe
> klasse og kom på årets hold, Marcic har ikke haft
> mange kampe, men han har været overbevisende når
> han har været inde og til træninger hvor han har
> været rigtig god.
>
> Tobias M/PFO. Tobias mikkelsen spillede rigtig
> flot i lyngby, men da han kom til brøndby blev han
> skadet og har endnu ikke slået igennem. Hvorimod
> PFO har spillet godt for midtjylland, men tror han
> vil blive benyttet som joker i næste sæson.
>
> Kim D/Dennis Flinta. KIm Daugaards karriere er for
> længst toppet, og det er lang tid siden han har
> spillet godt. Dennis har heller aldrig rigtig
> slået igennem, men har glimtvis spillet rigtigt
> flot.
>
> Peter Madsen/ Kim c. Peter spillede virkelig godt
> inden han tog til udlandet, men man må sige den
> første sæson i brøndby har været en KÆMPE
> FIASKO.Kim er tæt på start 11èren, og som jeg ser
> det kæmper han lige nu med ken om den indtil frank
> er klar så er der bare en mere der kæmper om
> pladsen.
>
> Katongo/Baba. Katongo har sillet en okay sæson
> løber meget for holdet, men er alt for dårlig til
> at putte de afgørende bolde ind. Baba er et kæmpe
> kæmpe talent, som bare mangler at slå igennem, men
> lad os håbe at det sker i denne sæson.
>
> Mark H/Kristian Ipsa eller Winston Reid. MArk Har
> spillet rigtig godt, og stabilt i brøndby, og er
> ikke sikker på om han bliver udskifter. Winston
> Reid spillede fantastisk i foråret indtil han blev
> skadet, og kristian Ipsa har også været rigtig god
> siden han kom. De to kommer højst sandsynligt til
> at kæmpe om pladsen ved siden af Califf.
>
> Martin Spelmann/Claus Madsen. Martin spelmann har
> stadig ikke slået igennem og kommer længere og
> længere væk fra start opstillingen,han har
> skuffet. Claus Madsen har ikke været skadet i
> længe, og spiller virkelig flot når han får
> spilletid.
>
> Agger/Nworuh. Agger er stadig ung, og jeg ser ham
> som 5. valg i deres angreb, men stadig en spiller
> med stort potientale. Det samme kan man jo stort
> set sige om nworuh, bortset fra nworuh bare
> allerede får lidt spilletid og har scoret et par
> mål som indskifter.
>
> Dawid W/Ken Fagerberg. Dawid startede rigtig flot
> i brøndby dengang han kom til men har i denne
> sæson haft svært ved at komme i start
> opstillingen, og efter Farnerud er kommet til er
> der bare endnu længere til start 11èren. Ken
> kommer virkelig til at kæmpe for sin plads i start
> 11èren, men hans talent er kæmpe stort, og hvis
> han ikke bider sig helt fast som fast starter i
> denne sæson kommer det højst sandsynligt i næste.
>
> Jakob B/Leon Jessen. Jakob har talent men er ikke
> i nærheden af start 11èren. Leon er en meget
> fleksibel spiller, som har spillet godt når han
> har haft chancen men mangler stadig sit
> gennembrud.

1: KOLJA´brugte også mange år i dansk fodbold inden han slog til, men spillede en ffantastisk sæson sidste år. Daniel w er ikke første valg i Bif det er Anders R SOM LIGGER I UDKANTEN AF LANDSHOLDET.

2: PFO spillede 3 gode kampe for os så lev man mere og mere usynlig. Tobias Mikkelsen er et kæmpe talent ligesom vi i fcm har mange skal han agså slå til i næste sæson.

3: claus Madsen er meget skadet og over sine bedste år og kan kun klar 1/3 del kampe på en sæson, Martin S er en af dem som skal slå til i denne sæson

4: AGGER/NWORUH LIGGER PÅ SAMME NIVEAU.

5: Desværre ser jeg ikke det samme talent i Ken som mange andre gør her inde og de penge som han har kostet kunne vi havde fået bedre kvalitet. David wWilliams er lidt væk fra holdet men har vist sine kvaliteter og i jeg vil gerne ha ham på min bænk i stedet for ken.

6: Leon er bare for meget skadet og jeg kunne godt forestlle mig at han bliver skippet afsted til vinter for vi har Jesper J som opbakning på pladsen. Jacob B for det svært med de indkøb men har fremtiden foran sig.

7: på angrib siden er vi meget lige med Bif efter min mening.

Besvar