Som nævnt i dette indlæg: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,788 ... #msg-80421 er Magnus' skifte nu endeligt på plads. Derfor synes jeg det vil være på plads med en "Tak til Magnus"-tråd:
Tak for 3 gode år Magnus. Det har ikke altid været lige kønt, men for det meste effektivt. Dine tekniske evner er tvivlsomme, men det er dit hovedspil, din fysik og seriøse tilgang til tingene ikke. De ville kunne bringe dig langt. Held og lykke fremover!
Tak til Magnus
-
Jesper BW1100
Tak til Magnus
Senest rettet af Jesper BW1100 12. jul 2008, 12:24, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: Tak til Magnus
Tak herfra også, altid god for en jætteindsats i forsvaret, og målfarlig ved hjørnespark. Held og lykke i skinkebyen, jeg glæder mig til at følge dig dernede!
-
Chap
Også en stor tak til Troest herfra - han var vel en af mest stabile spillere vi overhovedet havde, så hvis han får udviklet det tekniske lidt, tror jeg han kan nå rigtig langt.
-
mrjelle
Tak for de gode indsatser, det har været en fornøjelse at følge ham og hans udvikling i FCM.
Alit mulig held og lykke fremover.
Alit mulig held og lykke fremover.
-
Jydepower
Tak Troest.
Ærgeligt at du ikke bliver hos de kommende mestre, selvfølgelig skulle det ske på et tidspunkt. Men tak for alle de stabile indsatser du har leveret, og du har virkelig været en STOR del i at vi har kunne vinde sølv 2 år i træk. Held og Lyk' fremover.
Ærgeligt at du ikke bliver hos de kommende mestre, selvfølgelig skulle det ske på et tidspunkt. Men tak for alle de stabile indsatser du har leveret, og du har virkelig været en STOR del i at vi har kunne vinde sølv 2 år i træk. Held og Lyk' fremover.
-
The FCM FAN
Tak Troest!
Du har været en kæmpe hjælp for klubben, og du vil altid blive husket.
Håber engang du vinder tilbage til heden.
Du har været en kæmpe hjælp for klubben, og du vil altid blive husket.
Håber engang du vinder tilbage til heden.
-
levis
The FCM FAN Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tak Troest!
>
> Du har været en kæmpe hjælp for klubben, og du vil
> altid blive husket.
> Håber engang du vinder tilbage til heden.
Jo vist, han har været et stor aktivt for klubbe, især i den seneste sæson, men fra det og så til "altid at blive husket" er det ikke lidt overdrevet?
Kan egentlig heller ikke helt se pointen i denne tråd. I Erik's havde han lovet -tror det var Ravnen - at læse tråden igennem. Jeg tror neppe Troest følger med på Ulvegraven, på trods af at FCM har hjulpet ham godt på vej, så er han næppe en af Midtjyllands mest inkarnerede fans.
Skal vi til at have disse "farvel" tråde hver eneste gang en spiller/træner skifter?
Troest har spillet fortrindeligt det sidste halve år, men uundværlig er han bestemt ikke.
Håber folk kan se pointen i noget af det jeg skriver:)
> Tak Troest!
>
> Du har været en kæmpe hjælp for klubben, og du vil
> altid blive husket.
> Håber engang du vinder tilbage til heden.
Jo vist, han har været et stor aktivt for klubbe, især i den seneste sæson, men fra det og så til "altid at blive husket" er det ikke lidt overdrevet?
Kan egentlig heller ikke helt se pointen i denne tråd. I Erik's havde han lovet -tror det var Ravnen - at læse tråden igennem. Jeg tror neppe Troest følger med på Ulvegraven, på trods af at FCM har hjulpet ham godt på vej, så er han næppe en af Midtjyllands mest inkarnerede fans.
Skal vi til at have disse "farvel" tråde hver eneste gang en spiller/træner skifter?
Troest har spillet fortrindeligt det sidste halve år, men uundværlig er han bestemt ikke.
Håber folk kan se pointen i noget af det jeg skriver:)
-
Altoriso
Pointen kunne vel være, at det ville være en pæn lille gestus til de spillere, der har gjort det godt for klubben i en årrække
Det koster ikke os nogen speciel tid, og jeg er sikker på at det vækker glæde i truppen at se det (også selvom feks Troest nok ikke lige i øjeblikket har tid til at kigge herinde... )
Ulempen kunne jo være at ikke alle spillere får deres tak herinde
Under alle omstændigheder vil jeg også ønske Troest held og lykke i det italienske
Han har været en tro og dygtig spiller i den tid han har været her
Det koster ikke os nogen speciel tid, og jeg er sikker på at det vækker glæde i truppen at se det (også selvom feks Troest nok ikke lige i øjeblikket har tid til at kigge herinde... )
Ulempen kunne jo være at ikke alle spillere får deres tak herinde
Under alle omstændigheder vil jeg også ønske Troest held og lykke i det italienske
Han har været en tro og dygtig spiller i den tid han har været her
-
Jesper BW1100
Re: OT
levis Skrev:
> Kan egentlig heller ikke helt se pointen i denne
> tråd. I Erik's havde han lovet -tror det var
> Ravnen - at læse tråden igennem. Jeg tror neppe
> Troest følger med på Ulvegraven, på trods af at
> FCM har hjulpet ham godt på vej, så er han næppe
> en af Midtjyllands mest inkarnerede fans.
> Skal vi til at have disse "farvel" tråde hver
> eneste gang en spiller/træner skifter?
Kan ikke se problemet i at lave en tråd hvor man tager afsked med en spiller, som har været et aktiv i klubben. Uanset om vedkommende læser med her eller ej. Det er ikke første gang sådan en tråd forefinder og næppe heller den sidste.
> Troest har spillet fortrindeligt det sidste halve
> år, men uundværlig er han bestemt ikke.
Det er der sq ingen der er. Men derfor kan han vel godt få en farvel-tråd?
> Håber folk kan se pointen i noget af det jeg
> skriver:)
Har godt nok lidt svært ved at se problemet i denne tråd. Hvis folk ikke er synes der er nogen grund til at sige farvel, kan de vel bare lade være med at skrive heri?
> Kan egentlig heller ikke helt se pointen i denne
> tråd. I Erik's havde han lovet -tror det var
> Ravnen - at læse tråden igennem. Jeg tror neppe
> Troest følger med på Ulvegraven, på trods af at
> FCM har hjulpet ham godt på vej, så er han næppe
> en af Midtjyllands mest inkarnerede fans.
> Skal vi til at have disse "farvel" tråde hver
> eneste gang en spiller/træner skifter?
Kan ikke se problemet i at lave en tråd hvor man tager afsked med en spiller, som har været et aktiv i klubben. Uanset om vedkommende læser med her eller ej. Det er ikke første gang sådan en tråd forefinder og næppe heller den sidste.
> Troest har spillet fortrindeligt det sidste halve
> år, men uundværlig er han bestemt ikke.
Det er der sq ingen der er. Men derfor kan han vel godt få en farvel-tråd?
> Håber folk kan se pointen i noget af det jeg
> skriver:)
Har godt nok lidt svært ved at se problemet i denne tråd. Hvis folk ikke er synes der er nogen grund til at sige farvel, kan de vel bare lade være med at skrive heri?
-
Cee-Jay
Tak for en solid forsvarsindsats Magnus.
Håber han fortsætter sin udvikling i Parma. Kanon spiller med et højt bundniveau, som vil blive savnet i klubben...
Håber han fortsætter sin udvikling i Parma. Kanon spiller med et højt bundniveau, som vil blive savnet i klubben...