FCM tester endnu en kroat
-
foboldfreaken1001
Re: Ny tråd ?
jakobV Skrev:
-------------------------------------------------------
> Måske det er dig der undervurderer spillerne - for
> jeg har ikk oplevet det før, synes spillet er
> meget realistisk. Er egentlig meget enig med
> Skippels.
Har du set statsene på Vieri??
De er meget overdrevne..
> Måske det er dig der undervurderer spillerne - for
> jeg har ikk oplevet det før, synes spillet er
> meget realistisk. Er egentlig meget enig med
> Skippels.
Har du set statsene på Vieri??
De er meget overdrevne..
-
Hekler
Forskellige datas værdi?
At bruge eksemplet at en spiller blev til noget (din subjektive vurdering), er jo lige som at tro på horoskoper, julemanden eller Tandfeen.
De har kun relevans hvis din viden om emnet er så begrænset at du ikke kan se der er noget galt.
Ja dem der laver vurderingerne kender spillerne.
Nej det er ikke nogen garent or kvaliteten af de data der er indsamlet.
Hvi du vil bruge sammenligningen af spiller data tl noget skal der jo være e ensartethed i dataene. Der skal være hovedsageligt hårde data man objektive kriterier, og i meget lille grad subjektive.
Eksempel 1: spiller A er hurtig, sammenlignet med modstanderne, spiller B er meget hurtig. (Bløde data, uden megen reel værdi)
Eksempel 2: Spiller A løber 30 m. på 4,13 sek. spiller B løber den på 3,20 (Hårde data er er direkte sammenligneligt) (jeg ved ikke hvor realistiske tiderne er jeg slynger bare)
Eksempel 3: Et cykelhold måler en lang række hårde data på alle deres kørere efterfølgende kan de forudsige hvilke kørere der, om nogen kan køre med om Tour de France titlen. Dette kan lade sig gøre,bl.a. pga. sportens natur og den type af målinger det er muligt at lave, samt den direkte sammenhæng mellem en række af nøglemålingerne og vinderchancen der gennem årene er blevet demonstreret.
De har kun relevans hvis din viden om emnet er så begrænset at du ikke kan se der er noget galt.
Ja dem der laver vurderingerne kender spillerne.
Nej det er ikke nogen garent or kvaliteten af de data der er indsamlet.
Hvi du vil bruge sammenligningen af spiller data tl noget skal der jo være e ensartethed i dataene. Der skal være hovedsageligt hårde data man objektive kriterier, og i meget lille grad subjektive.
Eksempel 1: spiller A er hurtig, sammenlignet med modstanderne, spiller B er meget hurtig. (Bløde data, uden megen reel værdi)
Eksempel 2: Spiller A løber 30 m. på 4,13 sek. spiller B løber den på 3,20 (Hårde data er er direkte sammenligneligt) (jeg ved ikke hvor realistiske tiderne er jeg slynger bare)
Eksempel 3: Et cykelhold måler en lang række hårde data på alle deres kørere efterfølgende kan de forudsige hvilke kørere der, om nogen kan køre med om Tour de France titlen. Dette kan lade sig gøre,bl.a. pga. sportens natur og den type af målinger det er muligt at lave, samt den direkte sammenhæng mellem en række af nøglemålingerne og vinderchancen der gennem årene er blevet demonstreret.
-
Administrator
Attention alle mand.
FM og andre managerspil kan diskuteres i alt det andet. Hvis der dukker mere OT op i denne tråd, bliver den lukket.
-
mancitydk
Re: FCM tester endnu en kroat
Hvordan vil du vurdere hans potentiale Hekler? Selvfølgelig ud fra de få midler du nu har til at vurdere det på bagrund af en træning...
-
Hekler
mancitydk Skrev:
> Hvordan vil du vurdere hans potentiale Hekler?
> Selvfølgelig ud fra de få midler du nu har til at
> vurdere det på bagrund af en træning...
Overhovedet ikke.
Jeg brugte det meste af træninge på overhovedet at få øje på folk, og da der ar en hulens masse afrikanere, ingen af de nye en prøvespiller og en badegæst i form an 32 Bak så var jeg ret langt henne i træningen inden jeg bare havde styr på truppen.
Håber at få noget mere ud af kampe idag.
> Hvordan vil du vurdere hans potentiale Hekler?
> Selvfølgelig ud fra de få midler du nu har til at
> vurdere det på bagrund af en træning...
Overhovedet ikke.
Jeg brugte det meste af træninge på overhovedet at få øje på folk, og da der ar en hulens masse afrikanere, ingen af de nye en prøvespiller og en badegæst i form an 32 Bak så var jeg ret langt henne i træningen inden jeg bare havde styr på truppen.
Håber at få noget mere ud af kampe idag.
-
Amtrup
Efter at have set dagens træningskamp mod Vejle, så er jeg meget sikker på, at Ipsa ikke kommer til klubben. Han lavede en 4-5 store fejl i kampen. Derudover er han langsom. Generelt var der ingenting ved ham, som imponerede mig. Men han har selvfølgelig også kun trænet med en enkelt gang.
-
piloten bw4102
Det er vist ikke helt fair overfor Kristian,jeg mener han gjorde det ok(Det mente Jørn Kjær også)
-
Rooney
Syntes han spillede udemærket, ikke super godt men heller ikke super dårligt. Han havde lidt problemer nogle gange men mund ikke det bliver bedre hvis han får trænet lidt mere med truppen.
-
Hekler
Totalt uenig.
eg synes han glider fint med spillet og har også et par gode indgreb. Hvad angår hurtighed, så formåede han da at følge de par løb til døren hvor kolja var sat i anden halvleg, så helt godt synes jeg.
eg synes han glider fint med spillet og har også et par gode indgreb. Hvad angår hurtighed, så formåede han da at følge de par løb til døren hvor kolja var sat i anden halvleg, så helt godt synes jeg.
-
Arff
Hekler Skrev:
> Totalt uenig.
> eg synes han glider fint med spillet og har også
> et par gode indgreb. Hvad angår hurtighed, så
> formåede han da at følge de par løb til døren hvor
> kolja var sat i anden halvleg, så helt godt synes
> jeg.
Helt enig - jeg vil mene at han var blandt de bedste i anden halvleg.
Han er forudseende, han er god i duellerne, og så er han altså heller ikke langsommere.
Derudover bevarer han roen, selv i lidt pressede situatiner, og skæller sig fint af med bolden - jeg tror faktisk ikke han lossede bolden væk én eneste gang i kampen - han slog dog et par lange bolden.
Dog havde han et par kommunikationsfejl, men det er helt klart, når han kun har trænet med resten af truppen en gang.
Hvis det var mig der skulle bestemme, så havde jeg tilbudt ham en kontrakt - jeg var faktisk positivt overrasket.
> Totalt uenig.
> eg synes han glider fint med spillet og har også
> et par gode indgreb. Hvad angår hurtighed, så
> formåede han da at følge de par løb til døren hvor
> kolja var sat i anden halvleg, så helt godt synes
> jeg.
Helt enig - jeg vil mene at han var blandt de bedste i anden halvleg.
Han er forudseende, han er god i duellerne, og så er han altså heller ikke langsommere.
Derudover bevarer han roen, selv i lidt pressede situatiner, og skæller sig fint af med bolden - jeg tror faktisk ikke han lossede bolden væk én eneste gang i kampen - han slog dog et par lange bolden.
Dog havde han et par kommunikationsfejl, men det er helt klart, når han kun har trænet med resten af truppen en gang.
Hvis det var mig der skulle bestemme, så havde jeg tilbudt ham en kontrakt - jeg var faktisk positivt overrasket.
-
Skippels
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
-Det samme er Thomasberg...kunne godt tyde påat vi vil tilbyde ham en kontrakt..
-Det samme er Thomasberg...kunne godt tyde påat vi vil tilbyde ham en kontrakt..
-
Arff
FCM ønsker at tilknytte Ipsa
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=156604
- Personligt forstår jeg det, en ganske fin spiller.
- Personligt forstår jeg det, en ganske fin spiller.
-
BW - 665
Re: FCM ønsker at tilknytte Ipsa
Arff Skrev:
> http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=15
> 6604
>
> - Personligt forstår jeg det, en ganske fin
> spiller.
Bold.dk har også en artikel på det nu http://www.bold.dk/nyt/?vis=85996
Det er bestemt interessant, men jeg er dog lidt skeptisk mht. en evt. transfersum. De vil næppe slippe ham gratis, og han har 2 års kontrakt endnu. Derudover, har vi næppe fulgt ham længe, og ikke set ham meget an. Det må siges at være noget af en lottokupon hvis vi f.eks. kaster en million € efter ham...
> http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=15
> 6604
>
> - Personligt forstår jeg det, en ganske fin
> spiller.
Bold.dk har også en artikel på det nu http://www.bold.dk/nyt/?vis=85996
Det er bestemt interessant, men jeg er dog lidt skeptisk mht. en evt. transfersum. De vil næppe slippe ham gratis, og han har 2 års kontrakt endnu. Derudover, har vi næppe fulgt ham længe, og ikke set ham meget an. Det må siges at være noget af en lottokupon hvis vi f.eks. kaster en million € efter ham...
-
jakobV
Tror og håber ikke at hans koster 1 mio euro, købte Cottbus ham ikke for 2-3 mio DKR? Desuden har han kun spillet 4 kampe i denne sæson så at prisen på ham skulle være steget, finder jeg højst usandsynligt.
-
BW - 665
jakobV Skrev:
> Tror og håber ikke at hans koster 1 mio euro,
> købte Cottbus ham ikke for 2-3 mio DKR? Desuden
> har han kun spillet 4 kampe i denne sæson så at
> prisen på ham skulle være steget, finder jeg højst
> usandsynligt.
Hvis du læser min besked igennem en gang til, vil du se jeg skrev "f.eks. en million €", det samme er gældende med 2-3 millioner kr., eller hvad vi nu ellers kan gætte på.
Skal der betales millioner i stedet for at lade Klimpl eller Gnanou få chancen som 1. backup, så skal han også være millionerne værd, hvad en det er 2 eller 10 millioner.
> Tror og håber ikke at hans koster 1 mio euro,
> købte Cottbus ham ikke for 2-3 mio DKR? Desuden
> har han kun spillet 4 kampe i denne sæson så at
> prisen på ham skulle være steget, finder jeg højst
> usandsynligt.
Hvis du læser min besked igennem en gang til, vil du se jeg skrev "f.eks. en million €", det samme er gældende med 2-3 millioner kr., eller hvad vi nu ellers kan gætte på.
Skal der betales millioner i stedet for at lade Klimpl eller Gnanou få chancen som 1. backup, så skal han også være millionerne værd, hvad en det er 2 eller 10 millioner.