Borring til FCM - Officielt

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jydepower

Re: FCK kontra FCM

Indlæg af Jydepower »

Hvorfor forlod Morten Skoubo, Mohammed Zidan, KBN, Dennis Sørensen, Simon Poulsen, Mikkel Thygesen, Femi, Simon Kjær os? Jeg nægter at tro på at at vi kun sælger fordi vi kan brande os selv. Vi kan ikke holde på spillerne pga. der er mere prestige i at spille i stort set ALLE ligaer frem for den danske, og samtidig med at der er flere penge i lønnen + bonuserne så er det mere attraktivt at komme til andre ligaer, dog har FCK formådet at holde på deres spillere fordi de kan spille med på et højt niveau, og de kan tilbyde en spiller en noget større løn end alle os andre. At vi har været gode til at sælge er helt sikkert, men jeg er sikker på at FCK ikke sælger deres spillere fordi de kan tilbyde noget mere.

Administrator

Off topic.

Indlæg af Administrator »

Denne tråd omhandler Borrings skifte til FCM. Der er vidst rigeligt med OT, derfor skal i lave en ny tråd, hvis debatten skal fortsætte i dette spor.

Bhomaszz

Re: FCK kontra FCM

Indlæg af Bhomaszz »

Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvorfor forlod Morten Skoubo, Mohammed Zidan, KBN,
> Dennis Sørensen, Simon Poulsen, Mikkel Thygesen,
> Femi, Simon Kjær os? Jeg nægter at tro på at at vi
> kun sælger fordi vi kan brande os selv.

Det er der da heller ingen der har sagt at det er? vi gør det for at holde styr på økonomien - uden salg kører det ikke rundt i FCM.

> Vi kan ikke holde på spillerne pga. der er mere prestige
> i at spille i stort set ALLE ligaer frem for den
> danske, og samtidig med at der er flere penge i
> lønnen + bonuserne så er det mere attraktivt at
> komme til andre ligaer, dog har FCK formådet at
> holde på deres spillere fordi de kan spille med på
> et højt niveau, og de kan tilbyde en spiller en
> noget større løn end alle os andre.

Præcis! FCK har økonomien til det. Men det er jo ikke det jeg har stildt spørgsmålstegn ved, det er at du sagde at FCK var gode til at sælge dyrt, og det er de ikke. Om det så er fordi de både kan og vil holde på deres mest attraktive spillere er så en anden sag.

At vi har
> været gode til at sælge er helt sikkert, men jeg
> er sikker på at FCK ikke sælger deres spillere
> fordi de kan tilbyde noget mere.

Hvad?

Lars

FCM et niveau over OB

Indlæg af Lars »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85747

Ifølge den bold.dk artikel mener Borring at FCM på alle områder er et niveau over OB

Ravnen

Re: FCM et niveau over OB

Indlæg af Ravnen »

"- Træningen er noget hårdere end i OB. Generelt er der mere styr på det. Faciliteterne er bedre. Alt i FCM ligger generelt et niveau over OB. Men det havde jeg også regnet med, siger Borring"

Den sidste kommentar sætter virkelig en tyk streg under udtalelsen, at han ligefrem havde regnet med det forhånd.

Chap

Re: FCM et niveau over OB

Indlæg af Chap »

Nu skal der heller ikke ret meget til for at overgå OBs træningsfaciliteter; de skulle eftersignende være sindssyg dårlige :) Men ja, det er da virkelig positivt at høre, at han generelt mener at mange af de forskellige ting i FCM ligger over OB.

Besvar