Spillersalg i sommeren!
-
Jydepower
Re: Kolja på vej væk
Ja, helt seriøst. Kolja har været en helt stor oplevelse i foråret, og han var en stor del af skylden at vi kunne holde modstanderens angribere / wings fra fadet. Borring, Grønkjær, m.f. det er altså ikke så lidt han har haft at se til. Og set nu hvis Marcic flopper, så står vi forholdsvis på bar bund, så i stedet for at ligge så meget pres på ham (marcic red.) fra start så lade ham komme ind i det hele. - Ja det kan nemt være 5 millioner værd
-
Jydepower
http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... -nuernberg
Citat :
Men det er altså Nürnberg, der er på banen, og det skal gå rimelig stærkt.
Det kan meget nemt gå hen og blive en fordel, da de ikke vil have der blever afvist? Dog tværtimod kunne det også betyde at når FCM er så åben for bud, så kan han ryge for små penge.
Citat :
Men det er altså Nürnberg, der er på banen, og det skal gå rimelig stærkt.
Det kan meget nemt gå hen og blive en fordel, da de ikke vil have der blever afvist? Dog tværtimod kunne det også betyde at når FCM er så åben for bud, så kan han ryge for små penge.
-
jakobV
Ja men hvad nu hvis Marcic spiller et super efterår?
Jydepower seriøst fcm får ALDRIG over 5 mio for en spiller der har 1/2 år tilbage af sin kontrakt - indse det,
Jydepower seriøst fcm får ALDRIG over 5 mio for en spiller der har 1/2 år tilbage af sin kontrakt - indse det,
-
Arff
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg ville blive MEGET skuffet hvis de sælger ham
> til under 5 millioner danske kroner. Det må jeg
> ærlig indrømme..
Så vil jeg love dig, at du bliver meget skuffet - jeg tror ikke vi får mere end MAKS. 2.500.000 for ham, da han har et halvt år tilbage af sin kontrakt, og vi har erstatningen i truppen allerede.
> så skal vi for alt i verden
> beholde ham, han kan så starte i start 11'ern og
> så kan han bytte lidt med Marcic som så kommer ind
> i et rytme. Måske er 10 meget ja (; men intet
> under 5 millioner :S
10 millioner??????? - helt ærlig, han har 6 måneder tilbage af sin kontrakt, og om han så havde 4 år tilbage, ville man ikke kunne få 19 mio. for Kolja!
> Jeg ville blive MEGET skuffet hvis de sælger ham
> til under 5 millioner danske kroner. Det må jeg
> ærlig indrømme..
Så vil jeg love dig, at du bliver meget skuffet - jeg tror ikke vi får mere end MAKS. 2.500.000 for ham, da han har et halvt år tilbage af sin kontrakt, og vi har erstatningen i truppen allerede.
> så skal vi for alt i verden
> beholde ham, han kan så starte i start 11'ern og
> så kan han bytte lidt med Marcic som så kommer ind
> i et rytme. Måske er 10 meget ja (; men intet
> under 5 millioner :S
10 millioner??????? - helt ærlig, han har 6 måneder tilbage af sin kontrakt, og om han så havde 4 år tilbage, ville man ikke kunne få 19 mio. for Kolja!
-
Jydepower
Jeg tror på min sag.
Citat 188:
Det er rigtigt at Ørgaard sagde at der kun var et bud:
- Det er kunsten at få det til at se sådan ud. Da jeg solgte Simon var der reelt kun bud fra én klub, og det var Palermo. Italienerne var de mest sultne mennesker, jeg nogensinde har mødt. Virkelig fremme i skoene. De ville bare have Simon, og papirerne kunne ikke blive underskrevet hurtigt nok. Så der var kun én ting at gøre. Jo længere du kan sidde stille og spille afventede, jo bedre, siger Jens Ørgaard og viser lige, hvordan man læner sig tilbage i stolen og ser uinteresseret ud.
Specielt det sidste.. De var meget ivrige efter at få ham, og Nürnberg står og mangler en mand, NU! Det kan udvikle sig. Men tror desværre ikke vi får det som han er værd /: (:
Citat 188:
Det er rigtigt at Ørgaard sagde at der kun var et bud:
- Det er kunsten at få det til at se sådan ud. Da jeg solgte Simon var der reelt kun bud fra én klub, og det var Palermo. Italienerne var de mest sultne mennesker, jeg nogensinde har mødt. Virkelig fremme i skoene. De ville bare have Simon, og papirerne kunne ikke blive underskrevet hurtigt nok. Så der var kun én ting at gøre. Jo længere du kan sidde stille og spille afventede, jo bedre, siger Jens Ørgaard og viser lige, hvordan man læner sig tilbage i stolen og ser uinteresseret ud.
Specielt det sidste.. De var meget ivrige efter at få ham, og Nürnberg står og mangler en mand, NU! Det kan udvikle sig. Men tror desværre ikke vi får det som han er værd /: (:
-
Arff
Jydepower Skrev:
> Specielt det sidste.. De var meget ivrige efter at
> få ham, og Nürnberg står og mangler en mand, NU!
> Det kan udvikle sig. Men tror desværre ikke vi får
> det som han er værd /: (:
Hvor meget mener du han er værd? - 15.000.000?
> Specielt det sidste.. De var meget ivrige efter at
> få ham, og Nürnberg står og mangler en mand, NU!
> Det kan udvikle sig. Men tror desværre ikke vi får
> det som han er værd /: (:
Hvor meget mener du han er værd? - 15.000.000?
-
Jydepower
Hmm 10-12. Han har fysik, hurtighed, overblik, samt har han udviklet sig meget. Men ved ikke hvor meget det trækker ned at der er et ½ år tilbage af hans kontrakt. De skal bruge ham nu, ikke om et ½ år.
-
mancitydk
det kunne jo også være at artiklen skal forstås på denne måde:" Det skal gå stærkt for ellers har de andre folk som de vender sig imod"..... det var jo det der bl.a. skulle ske i Gravgaards tilfælde....
-
foboldfreaken1001
Jydepower Skrev:
> Hmm 10-12. Han har fysik, hurtighed, overblik,
> samt har han udviklet sig meget. Men ved ikke hvor
> meget det trækker ned at der er et ½ år tilbage af
> hans kontrakt.
Du får aldrig 10-12 millioner for en spiller der har et ½ halvt år tilbage af hans kontrakt så skulle det lige være en spiller der virkelig er på et topniveau i europæisk fodbold. tror som sagt at vi max. får 1 mio. danske kroner og det er jo bedre end ingen ting..
Ved godt at de skal bruge ham nu og ikke om et halvt år, men der er grænser for hvor meget vi kan få for ham. Vi skal jo også være realistiske...
> Hmm 10-12. Han har fysik, hurtighed, overblik,
> samt har han udviklet sig meget. Men ved ikke hvor
> meget det trækker ned at der er et ½ år tilbage af
> hans kontrakt.
Du får aldrig 10-12 millioner for en spiller der har et ½ halvt år tilbage af hans kontrakt så skulle det lige være en spiller der virkelig er på et topniveau i europæisk fodbold. tror som sagt at vi max. får 1 mio. danske kroner og det er jo bedre end ingen ting..
Ved godt at de skal bruge ham nu og ikke om et halvt år, men der er grænser for hvor meget vi kan få for ham. Vi skal jo også være realistiske...
-
Jydepower
10 - 12 millioner er det jeg vil vurdere ham til at være værd! Altså som spiller i sig selv. Men hvis vi kun får en million for ham, så hænger jeg næsten mig selv ude i æbletræet i baghaven. Så skal vi for alt i verden beholde ham den næste ½ sæson. Jeg ved vi ikke får særlig meget for ham, men 5 millioner er mit minimum. Ellers kan de jo bare lade være med at købe ham, og så prøve at finde en anden back.
-
foboldfreaken1001
Jydepower Skrev:
> 10 - 12 millioner er det jeg vil vurdere ham til
> at være værd! Altså som spiller i sig selv. Men
> hvis vi kun får en million for ham, så hænger jeg
> næsten mig selv ude i æbletræet i baghaven. Så
> skal vi for alt i verden beholde ham den næste ½
> sæson. Jeg ved vi ikke får særlig meget for ham,
> men 5 millioner er mit minimum.
Ja okay så misforstod jeg lige dit indlæg, men du må indrømme at det er urealistisk at få 5 milioner for ham. Jeg vil blive meget overrasket over hvis vi får det for ham. Du skal jo tænke på at han falder meget i værdi jo tættere han komme rpå kontrakt udløb, om et halvt år kan skifte på en fri transfer, sagt på en anden måde, værdiløs. De har nok heller ike oceaner af penge når de er nedrykker, ved godt at det er den tyske liga og alt det der, men der er grænser for hvr meget vi kan kræve for ham. Hvis han efter al sandsynlighed rydder afsted så har vi også en Marcic som jeg er meget sikker på kan træde ind i hans sted og gøre en god figgur, dog ikke så god som Kolja da han jo har været på holdet i længere tid siden skiftet fra fiskerbyen. Han har også gået igennem en enorm udvikling efter mit synspunkt.
Da han kom til klubben i 2006 var han i min forstand et ubeskrevet blad i dansk fodbold. Men det er han i hvert fald ikke mere, og hvis man ser på det fra den side hvad angår værdi så vil jeg mene at hans værdi (hvis situationen havde været en anden) havde lagt på en 7-9 mio. med lidt god vilje, som du også skriver en 10 mio. men nu er de altså en meget presset situation klubben og især Ørgaard er i. Hvis han har fået et bud på omkring en million som der er nået der tyder på efter hvad jeg kan forstå, så bliver han jo næsten nødt til at sige ja da han jo kan risikere at han ryger transferfrit....
> 10 - 12 millioner er det jeg vil vurdere ham til
> at være værd! Altså som spiller i sig selv. Men
> hvis vi kun får en million for ham, så hænger jeg
> næsten mig selv ude i æbletræet i baghaven. Så
> skal vi for alt i verden beholde ham den næste ½
> sæson. Jeg ved vi ikke får særlig meget for ham,
> men 5 millioner er mit minimum.
Ja okay så misforstod jeg lige dit indlæg, men du må indrømme at det er urealistisk at få 5 milioner for ham. Jeg vil blive meget overrasket over hvis vi får det for ham. Du skal jo tænke på at han falder meget i værdi jo tættere han komme rpå kontrakt udløb, om et halvt år kan skifte på en fri transfer, sagt på en anden måde, værdiløs. De har nok heller ike oceaner af penge når de er nedrykker, ved godt at det er den tyske liga og alt det der, men der er grænser for hvr meget vi kan kræve for ham. Hvis han efter al sandsynlighed rydder afsted så har vi også en Marcic som jeg er meget sikker på kan træde ind i hans sted og gøre en god figgur, dog ikke så god som Kolja da han jo har været på holdet i længere tid siden skiftet fra fiskerbyen. Han har også gået igennem en enorm udvikling efter mit synspunkt.
Da han kom til klubben i 2006 var han i min forstand et ubeskrevet blad i dansk fodbold. Men det er han i hvert fald ikke mere, og hvis man ser på det fra den side hvad angår værdi så vil jeg mene at hans værdi (hvis situationen havde været en anden) havde lagt på en 7-9 mio. med lidt god vilje, som du også skriver en 10 mio. men nu er de altså en meget presset situation klubben og især Ørgaard er i. Hvis han har fået et bud på omkring en million som der er nået der tyder på efter hvad jeg kan forstå, så bliver han jo næsten nødt til at sige ja da han jo kan risikere at han ryger transferfrit....
-
Snowlax
Re: Måske ryger Danny
Mener man skal sælge ham hvis muligheden opstår. Han har ganske vidst spillet flere gode kampe i foråret, men der imellem dem, er der stadig nogle kampe som han falder fuldstændig ud af hvilket tyder om et alt for lavt bundniveau til en klub som skal kæmpe med om 1-3 pladsen hvert år. Mener heller ikke han vil være den fortrukne på højrekanten i den kommende sæson, da Borring må anses som fast inventar på venstrekanten, og furuseth kan spille højrekanten og tror at det bliver ham som bliver førstevalg. Og så har vi jo CM og CS, CO og Danny til at kæmpe om de sidste pladser. Jeg tror vi har et større talent i CS end i Danny, så hvis vi kan tjene en lille skilling, så afsted med ham.
-
Altoriso
Jeg er langt fra enig..
Danny Olsen er og har været en udviklingsspiler, som nu begynder at vise hvorfor han blev indkøbt, og jeg tror kun at han bliver bedre, og vil derfor være en vigtig del af Visionen
Borring tager venstresiden
Claus Madsen ved vi jo kun kan bruges med mellemrum
CFO har nu skuffet mig en del, men er vel også mere tænkelig på en deleplads med Jonas Borring på venstrekanten
Hvis du bruger argumentet med at vi skal være en top3 klub, så er det vel lidt forkert at inddrage en ny udvilkingsspiller (Sivebæk)
Danny Olsen er og har været en udviklingsspiler, som nu begynder at vise hvorfor han blev indkøbt, og jeg tror kun at han bliver bedre, og vil derfor være en vigtig del af Visionen
Borring tager venstresiden
Claus Madsen ved vi jo kun kan bruges med mellemrum
CFO har nu skuffet mig en del, men er vel også mere tænkelig på en deleplads med Jonas Borring på venstrekanten
Hvis du bruger argumentet med at vi skal være en top3 klub, så er det vel lidt forkert at inddrage en ny udvilkingsspiller (Sivebæk)
-
BW - 665
Altoriso Skrev:
> Jeg er langt fra enig..
>
> Danny Olsen er og har været en udviklingsspiler,
> som nu begynder at vise hvorfor han blev indkøbt,
> og jeg tror kun at han bliver bedre, og vil derfor
> være en vigtig del af Visionen
>
> Borring tager venstresiden
> Claus Madsen ved vi jo kun kan bruges med
> mellemrum
> CFO har nu skuffet mig en del, men er vel også
> mere tænkelig på en deleplads med Jonas Borring på
> venstrekanten
> Hvis du bruger argumentet med at vi skal være en
> top3 klub, så er det vel lidt forkert at inddrage
> en ny udvilkingsspiller (Sivebæk)
Det kan jeg kun tilslutte mig 100%!
Det gode ved at have konkurrence på samme plads af to så forskellige, og dygtige, spillere som Danny og Furuseth (også gældende for Collins & Borring i venstre siden i øvrigt) er at vi kan tilpasse os modstanderen og stille med den "type" som passer bedst til det pågældende forsvar. Hvis vi kan holde på de kantspillere vi har nu til den kommende sæson, så mener jeg det ser utroligt godt ud, og våben på kanterne hvis lige ikke er set siden vi havde Siminaldo & D. Sørensen.
Mht. Sivebæk, så er jeg ikke enig med Michael Hansen i at han nødvendigvis skal slå igennem i denne sæson (kilde: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=85840) Han skal derimod snuse til holdet i form af indskiftninger i kampe, hvor vi har en komfortabel føring, og så en hel del spilletid i pokalturneringen.
> Jeg er langt fra enig..
>
> Danny Olsen er og har været en udviklingsspiler,
> som nu begynder at vise hvorfor han blev indkøbt,
> og jeg tror kun at han bliver bedre, og vil derfor
> være en vigtig del af Visionen
>
> Borring tager venstresiden
> Claus Madsen ved vi jo kun kan bruges med
> mellemrum
> CFO har nu skuffet mig en del, men er vel også
> mere tænkelig på en deleplads med Jonas Borring på
> venstrekanten
> Hvis du bruger argumentet med at vi skal være en
> top3 klub, så er det vel lidt forkert at inddrage
> en ny udvilkingsspiller (Sivebæk)
Det kan jeg kun tilslutte mig 100%!
Det gode ved at have konkurrence på samme plads af to så forskellige, og dygtige, spillere som Danny og Furuseth (også gældende for Collins & Borring i venstre siden i øvrigt) er at vi kan tilpasse os modstanderen og stille med den "type" som passer bedst til det pågældende forsvar. Hvis vi kan holde på de kantspillere vi har nu til den kommende sæson, så mener jeg det ser utroligt godt ud, og våben på kanterne hvis lige ikke er set siden vi havde Siminaldo & D. Sørensen.
Mht. Sivebæk, så er jeg ikke enig med Michael Hansen i at han nødvendigvis skal slå igennem i denne sæson (kilde: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=85840) Han skal derimod snuse til holdet i form af indskiftninger i kampe, hvor vi har en komfortabel føring, og så en hel del spilletid i pokalturneringen.