Kim Christensen til FCM. Officielt
-
mrjelle
Re: Kim Christensen til FCM. Officielt
Når man tænker over det så er Kim den perfekte afløser for Frank indtil han er fit igen. Glæder mig til at se ham spille, har aldrig været sønderlig imponeret af ham men lad os håbe det kommer.
-
Kriek/Alex
Det er super set af Ørgaard.. Vi manglede ligesom en back up sidste sæson, og det har vi her fået. Dog er han ikke værd at give penge for - manden scorer ikke kasser. Han er mere en targetman. Ikke ligefrem en goalgetter. Men ganske fint supplement til angrebet : D
-
Thomas Lund
Kan du ikke lige forklare mig hvad en goalgetter er (og også gerne din definition af en targetman) og samtidig hvorfor du synes at det er så fedt at vi har fået en targetman der ikke scorer mål. Jeg er en smule forvirret!
Lund
Lund
-
Kriek/Alex
Goalgetter er bare en der står det rigtige sted og scorer en masse kasser. Det er Kim ikke. Jeg tænker på typer som Trezeguet (sjovt nok kaldet trezegol), Nistelrooy osv.
En targetman er í mine øjne, en angriber man kan skyde bolden op på og bygge et angreb op på. En spiller man kan spille lange bolde på. Oftest en høj hovedstærk spiller. Med sine 1.91 m passer Kim også fint herind. Jeg siger ikke at Kim er en targetman, men lænder sig op af en..
Jeg sagde ikke at det var fedt, at vi fik en targetman der ikke scorede mange mål, men derimod at det var fedt at vi fik Kim c. Her er nogle af grundene:
1. Gratis spiller.
2. Han er utrolig erfaren for sin alder.
3. Han er manden der kan presse de øvrige angribere på holdet, samt han kan bruges i tilfælde af skader, i rotationer osv.
En targetman er í mine øjne, en angriber man kan skyde bolden op på og bygge et angreb op på. En spiller man kan spille lange bolde på. Oftest en høj hovedstærk spiller. Med sine 1.91 m passer Kim også fint herind. Jeg siger ikke at Kim er en targetman, men lænder sig op af en..
Jeg sagde ikke at det var fedt, at vi fik en targetman der ikke scorede mange mål, men derimod at det var fedt at vi fik Kim c. Her er nogle af grundene:
1. Gratis spiller.
2. Han er utrolig erfaren for sin alder.
3. Han er manden der kan presse de øvrige angribere på holdet, samt han kan bruges i tilfælde af skader, i rotationer osv.
-
mancitydk
jo men så kunne vi jo lige så godt få Dadu tilbage til januar... Han har dade samme kvaliteter + han scorede da jævnligt mål...
-
Casper Søe
Vi mangler bare ikke til januar. Der er Frank klar igen, og der kan løber muligvis være kørt i Uefa Cuppen, og ligaen.
-
mancitydk
det ved jeg godt... det var bare for at sige at hvis ikke vi kunne bruge Dadu fatter jeg altså heller ikke at vi kan bruge Kim C men forhåbentligt overrasker han mig 
-
Casper Søe
Nu har Dadu jo haft chancen. Og han HAR skuffet. selvom han lavede et par mål til at slut med, har han altså skuffet. Kim C. derimod, får nu chancen for at bevise at han er den vi har brug for, måske han er bedre til at gribe den.
-
mancitydk
han scorede stadig 8 mål i efteråret, frank scorede 9 (mener jeg)... Kan stadig ikkeseden store skuffelse i Dadu....
-
Administrator
Hold jer til Topic.
Jeg har slettet en håndfuld indlæg omhandlende Dadu. Trådens topic er Kim Christensen, hvis i vil diskutere Dadu, bedes i lave en ny tråd.
-
Kriek/Alex
Det er vel ØRgaard og ikke mig du skal sige det til