Opstilling i næste sæson.
-
Casper Søe
Opstilling i næste sæson.
Nu tror jeg, at de fleste transfers er på plads, der kommer nok et salg af Troest, men ellers regner jeg ikke med der kommer andet. Hvordan ville DU stille op, med de spiller vi nu har til rådighed.
Raska
Kolja* Califf Reid** Chr. Poulsen
.............Salami
Danny O.....Florescu..........Borring
..........Thygesen
..............Kim C***
*Kender ikke Filips niveau.
** Regner med at Troest bliver solgt, og mener heller ikke det er muligt at spille med to midterforsvarer, som ikke kan spille bolden opad.
***Når Frank bliver klar, skal han ind. Medmindre Kim C, overrasker alt og alle.
Problemet med denne opstilling er, at vi for alt for mange Angribere, som ikke kan komme ind. Så vi bliver nok nød til at undersøge mulighederne for at leje Jude ud. Så har vi tre, som kæmper om pladsen helt fremme(Frank, Ken, Kim C) Og så bruger vi Baba, som erstatning for Thyge.(Hvor han så spiller lidt mere offensivt end Thyge)
Raska
Kolja* Califf Reid** Chr. Poulsen
.............Salami
Danny O.....Florescu..........Borring
..........Thygesen
..............Kim C***
*Kender ikke Filips niveau.
** Regner med at Troest bliver solgt, og mener heller ikke det er muligt at spille med to midterforsvarer, som ikke kan spille bolden opad.
***Når Frank bliver klar, skal han ind. Medmindre Kim C, overrasker alt og alle.
Problemet med denne opstilling er, at vi for alt for mange Angribere, som ikke kan komme ind. Så vi bliver nok nød til at undersøge mulighederne for at leje Jude ud. Så har vi tre, som kæmper om pladsen helt fremme(Frank, Ken, Kim C) Og så bruger vi Baba, som erstatning for Thyge.(Hvor han så spiller lidt mere offensivt end Thyge)
Senest rettet af Casper Søe 24. jun 2008, 18:04, rettet i alt 1 gang.
-
Jesper - BW415
Re: Opstilling i næste sæson.
Casper Søe Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu tror jeg, at de fleste transfers er på plads,
> der kommer nok et salg af Troest, men ellers
> regner jeg ikke med der kommer andet. Hvordan
> ville DU stille op, med de spiller vi nu har til
> rådighed.
>
> Raska
> Kolja* Califf Reid** Chr. Poulsen
> .............Salami
> Danny O.....Florescu..........Borring
> ..........Thygesen
> ..............Kim C***
Jeg er sikker på det ikke bliver sådan der. Det er jo lige før vi har spillerne til en 3-4-3.
Raska
Kolja - Califf - Poulsen
Danny - Florescu - Thygesen - Furuseth
Fagerberg - Christensen - Borring
Jeg har ingen som helst ide om det kan lade sig gøre i praksis, men på den måde kommer de fleste af vores offensive profiler i hvert fald på holdet, og den garderer også for at Troest bliver solgt i midterforsvaret. Måske er det for offensivt...
Men vi har jo en uhyggelig bred trup lige nu.
> Nu tror jeg, at de fleste transfers er på plads,
> der kommer nok et salg af Troest, men ellers
> regner jeg ikke med der kommer andet. Hvordan
> ville DU stille op, med de spiller vi nu har til
> rådighed.
>
> Raska
> Kolja* Califf Reid** Chr. Poulsen
> .............Salami
> Danny O.....Florescu..........Borring
> ..........Thygesen
> ..............Kim C***
Jeg er sikker på det ikke bliver sådan der. Det er jo lige før vi har spillerne til en 3-4-3.
Raska
Kolja - Califf - Poulsen
Danny - Florescu - Thygesen - Furuseth
Fagerberg - Christensen - Borring
Jeg har ingen som helst ide om det kan lade sig gøre i praksis, men på den måde kommer de fleste af vores offensive profiler i hvert fald på holdet, og den garderer også for at Troest bliver solgt i midterforsvaret. Måske er det for offensivt...
Men vi har jo en uhyggelig bred trup lige nu.
-
Cee-Jay
Det er nok ikke helt ved siden af... Også mit bud på opstillingen... Så må Furuseth og Danny kæmpe om pladsen på højrekanten, mens man kunne forestille sig at Flinta snart ville søge væk, for at få fast spilletid...
Men håber i hvert fald vi får set mere til Baba i den kommende sæson..
Men håber i hvert fald vi får set mere til Baba i den kommende sæson..
-
Arff
Jesper - BW#415 Skrev:
> Jeg er sikker på det ikke bliver sådan der. Det er
> jo lige før vi har spillerne til en 3-4-3.
Jeg vil mene at man skal ligge med tre centrale forsvarsspillere, og ikke to backs, hvis man ligger med 3 i bagerste kæde, og derfor mener jeg ikke vi har spillerne til 3-4-3.
Så er det åbne spørgsmål bare om det bliver Raska eller Heinze der skal stå?
> Jeg har ingen som helst ide om det kan lade sig
> gøre i praksis, men på den måde kommer de fleste
> af vores offensive profiler i hvert fald på
> holdet, og den garderer også for at Troest bliver
> solgt i midterforsvaret. Måske er det for
> offensivt...
Hm, jeg tror ikke den ville gå, da der overhovedet ikke er nogle defensive spillere i den opstilling - hvis man skulle spille 3-4-3 (som jeg ikke tror, men alligevel), så skulle det være noget lig.:
Danny - Florescu - Salami - Borring
Thyge - Fagerberg - Baba
For hvis man ligger med 4 midtbane spillere, og 3 angriberer bliver du nød til at have nogle kanter på midtbanen, da man ikke kan stille med 4 centrale midtbane spillere, og derfor kan man ikke have to kantspillere længere oppe på banen, og derfor tror jeg heller ikke den vil virke.
- Måske kunne man så smide Thyge ned på den offensive midtbane, og så spille med to angriberer:
Thyge
Fagerberg - Frank
Men jeg tror at vi vil spille med 4 forsvarsspillere uanset hvad
> Men vi har jo en uhyggelig bred trup lige nu.
Ja, jeg er ganske enig - glæder mig til den kommende sæson.
> Jeg er sikker på det ikke bliver sådan der. Det er
> jo lige før vi har spillerne til en 3-4-3.
Jeg vil mene at man skal ligge med tre centrale forsvarsspillere, og ikke to backs, hvis man ligger med 3 i bagerste kæde, og derfor mener jeg ikke vi har spillerne til 3-4-3.
Så er det åbne spørgsmål bare om det bliver Raska eller Heinze der skal stå?
> Jeg har ingen som helst ide om det kan lade sig
> gøre i praksis, men på den måde kommer de fleste
> af vores offensive profiler i hvert fald på
> holdet, og den garderer også for at Troest bliver
> solgt i midterforsvaret. Måske er det for
> offensivt...
Hm, jeg tror ikke den ville gå, da der overhovedet ikke er nogle defensive spillere i den opstilling - hvis man skulle spille 3-4-3 (som jeg ikke tror, men alligevel), så skulle det være noget lig.:
Thyge - Fagerberg - Baba
For hvis man ligger med 4 midtbane spillere, og 3 angriberer bliver du nød til at have nogle kanter på midtbanen, da man ikke kan stille med 4 centrale midtbane spillere, og derfor kan man ikke have to kantspillere længere oppe på banen, og derfor tror jeg heller ikke den vil virke.
- Måske kunne man så smide Thyge ned på den offensive midtbane, og så spille med to angriberer:
Thyge
Fagerberg - Frank
Men jeg tror at vi vil spille med 4 forsvarsspillere uanset hvad
> Men vi har jo en uhyggelig bred trup lige nu.
Ja, jeg er ganske enig - glæder mig til den kommende sæson.
-
jakobV
Tror ikk en 3-4-3 opstilling bliver aktuel .
Raska/heinze
Kolja-Reid-Califf-CP
Salami
D.olsen - Florescu - Borring
Thyge
fager/kim c
Trost ryger formentlig så derfor undlader jeg ham i starteren - tror først Kolja ryger til vinter måske sommer, hvor man til den tid har en Marcic spillet ind på holdet og klar til at overtage.
Svært at afgøre om det bliver heinze eller raska der skal stå, tror Raska starter inde - så er det jo abre op til heinze at vise han er bedst.
Raska/heinze
Kolja-Reid-Califf-CP
Salami
D.olsen - Florescu - Borring
Thyge
fager/kim c
Trost ryger formentlig så derfor undlader jeg ham i starteren - tror først Kolja ryger til vinter måske sommer, hvor man til den tid har en Marcic spillet ind på holdet og klar til at overtage.
Svært at afgøre om det bliver heinze eller raska der skal stå, tror Raska starter inde - så er det jo abre op til heinze at vise han er bedst.
-
Hausser
Hvad gør dig sikker på det ikke bliver som Casper Søe skriver, kan du ikke lige forklare det?
Og selvfølgelig kan sådan en (3-4-3?) opstilling ikke lade sig gøre i praksis, det er der mig bekendt ingen klubber der praktiserer overhovedet og man forstår hvorfor når du se på defensiven. Vi kommer naturligvis til at spille med en 4-back kæde, ligesom næsten alle andre klubber i verden.
Jeg tror personligt at Casper Søes opstilling er meget tæt på på ideal-opstillingen sådan som det ser ud lige nu. Specielt på nogle positioner er vi utroligt stærkt besat og der bliver konkurrencen meget hård og om det bliver den ene eller den anden, tror jeg kommer til at afhænge af dagsformen.
Og selvfølgelig kan sådan en (3-4-3?) opstilling ikke lade sig gøre i praksis, det er der mig bekendt ingen klubber der praktiserer overhovedet og man forstår hvorfor når du se på defensiven. Vi kommer naturligvis til at spille med en 4-back kæde, ligesom næsten alle andre klubber i verden.
Jeg tror personligt at Casper Søes opstilling er meget tæt på på ideal-opstillingen sådan som det ser ud lige nu. Specielt på nogle positioner er vi utroligt stærkt besat og der bliver konkurrencen meget hård og om det bliver den ene eller den anden, tror jeg kommer til at afhænge af dagsformen.
-
BW - 665
Mit bud er en smule anderledes...
Heinze*
Marcic** - Califf - Reid - CP
Danny/Furuseth*** - Florescu - Salami - Borring
Kim C/Fagerberg**** - Thygesen
Bænk:
Raska
Klimpl
Jessen
Flinta
Danny/Furuseth
Collins
Kim C/Fagerberg
* Jeg tror vi skal se Heinzes nye trøjenummer som en klar indikation af at han får chancen fra start i den kommende sæson, og såfremt han holder sit høje niveau, også beholder pladsen. Om det så er fair imod en ellers super velspillende Raska kan så diskuteres - men lad os nu se, det bliver nok meget afhængigt af optaktsfasen til den nye turnering.
** Jeg tror Kolja bliver solgt, kan ikke forestille mig andet når spilleren så gerne vil væk, vi er jo kendt for at hjælpe til med den slags. Og jeg tror desuden Marcic er kørt i stilling som direkte erstatning.
*** Der bliver en enorm rotation på netop den plads, og afhængigt af om vi skal skabe kampene (Furuseth) eller vi skal spille lidt på omstillingsspillet (Danny O), plus selvfølgelig form osv., så tror jeg de vil skiftes meget og vil derfor ikke fremhæve en over den anden.
**** Igen det samme, fuldkommen afhængigt af om vores modstander kræver en targetman der skal have bolden i hovedet eller i fødderne, og derfor er ingen af dem fast starter.
Heinze*
Marcic** - Califf - Reid - CP
Danny/Furuseth*** - Florescu - Salami - Borring
Kim C/Fagerberg**** - Thygesen
Bænk:
Raska
Klimpl
Jessen
Flinta
Danny/Furuseth
Collins
Kim C/Fagerberg
* Jeg tror vi skal se Heinzes nye trøjenummer som en klar indikation af at han får chancen fra start i den kommende sæson, og såfremt han holder sit høje niveau, også beholder pladsen. Om det så er fair imod en ellers super velspillende Raska kan så diskuteres - men lad os nu se, det bliver nok meget afhængigt af optaktsfasen til den nye turnering.
** Jeg tror Kolja bliver solgt, kan ikke forestille mig andet når spilleren så gerne vil væk, vi er jo kendt for at hjælpe til med den slags. Og jeg tror desuden Marcic er kørt i stilling som direkte erstatning.
*** Der bliver en enorm rotation på netop den plads, og afhængigt af om vi skal skabe kampene (Furuseth) eller vi skal spille lidt på omstillingsspillet (Danny O), plus selvfølgelig form osv., så tror jeg de vil skiftes meget og vil derfor ikke fremhæve en over den anden.
**** Igen det samme, fuldkommen afhængigt af om vores modstander kræver en targetman der skal have bolden i hovedet eller i fødderne, og derfor er ingen af dem fast starter.
-
Bjørn
Det er så bare ikke rigtigt at der ikke er hold som bruger den opstilling. For lidt over et år siden var jeg til stede på camp nou, hvor Barcelona, med en 343 opstilling spillede uafgjort mod real madrid, efter en kamp der til sidst blev "the lionel Messi show".Så jo det er muligt at spille 343, men nok ikke når man hedder fcm og dine forsvarer er afriye, calliff, reid og poulsen, istedet for zambrotta, puyol og thuram.
-
Jesper - BW415
Jeg fik måske ikke formuleret mig ordenligt - my bad...
Hensigten var egentlig bare at gøre opmærksom på hvor uhyggeligt mange offensive spillere vi har til rådighed. Det er svært at forestille sig at Frank, Collins, Salami (ved godt han er defensiv), Furuseth, Flinta, Madsen, Chr. Olsen osv. er helt pjattede med bænken - men skal ikke brokke mig - er da fedt at truppen er SÅ bred!
Hensigten var egentlig bare at gøre opmærksom på hvor uhyggeligt mange offensive spillere vi har til rådighed. Det er svært at forestille sig at Frank, Collins, Salami (ved godt han er defensiv), Furuseth, Flinta, Madsen, Chr. Olsen osv. er helt pjattede med bænken - men skal ikke brokke mig - er da fedt at truppen er SÅ bred!
-
jakobV
Bjørn Skrev:
men nok ikke når man hedder fcm og
> dine forsvarer er afriye, calliff, reid og
> poulsen, istedet for zambrotta, puyol og thuram.
Sådan kan du jo ikke stille det op, for samtidig hedder modstanderen så også robinho, nistelrooy og raul i stedet for grønkjær, ailton og nordstrand
men nok ikke når man hedder fcm og
> dine forsvarer er afriye, calliff, reid og
> poulsen, istedet for zambrotta, puyol og thuram.
Sådan kan du jo ikke stille det op, for samtidig hedder modstanderen så også robinho, nistelrooy og raul i stedet for grønkjær, ailton og nordstrand
-
Bjørn
fair nok good point mv.
Modstanden er også større, så lad os kaste os ud i det, 343, yes sir
Modstanden er også større, så lad os kaste os ud i det, 343, yes sir
-
BW - 665
Bjørn Skrev:
> fair nok good point mv.
>
> Modstanden er også større, så lad os kaste os ud i
> det, 343, yes sir
Hvorfor tror du at bogstavelig talt INGEN klubber spiller det system idag? Det eneste der tilnærmelsesvist ligner en opstilling med 3 i bagkæden er de russiske topklubber, som vi sjovt nok har mødt, CSKA Moscow & Locomotiw Moscow, og deres system er faktisk en 5-3-2, med 2 meget offensive wingbacks så det bliver til en 3-5-2 når de angriber.
Det er jo totalt utopi at tro på en 3-4-3 vil virke i praksis... noget vi desuden slet ikke har spillerne til, men det er så en anden snak.
> fair nok good point mv.
>
> Modstanden er også større, så lad os kaste os ud i
> det, 343, yes sir
Hvorfor tror du at bogstavelig talt INGEN klubber spiller det system idag? Det eneste der tilnærmelsesvist ligner en opstilling med 3 i bagkæden er de russiske topklubber, som vi sjovt nok har mødt, CSKA Moscow & Locomotiw Moscow, og deres system er faktisk en 5-3-2, med 2 meget offensive wingbacks så det bliver til en 3-5-2 når de angriber.
Det er jo totalt utopi at tro på en 3-4-3 vil virke i praksis... noget vi desuden slet ikke har spillerne til, men det er så en anden snak.
-
jakobV
BW - 665 Skrev:
>
> Det er jo totalt utopi at tro på en 3-4-3 vil
> virke i praksis... noget vi desuden slet ikke har
> spillerne til, men det er så en anden snak.
Fuldstændig enig, nu kender jeg ikk marcic' offensive kvaliteter - men Kolja har i hvert fald ikke offensive kvaliteter nok til at spille wingback, CP kunne godt rykkes derop, men der er ikke den mindste sandsynlighed for at 3-4-3 er e spilsystem vi kommer til at benytte.
>
> Det er jo totalt utopi at tro på en 3-4-3 vil
> virke i praksis... noget vi desuden slet ikke har
> spillerne til, men det er så en anden snak.
Fuldstændig enig, nu kender jeg ikk marcic' offensive kvaliteter - men Kolja har i hvert fald ikke offensive kvaliteter nok til at spille wingback, CP kunne godt rykkes derop, men der er ikke den mindste sandsynlighed for at 3-4-3 er e spilsystem vi kommer til at benytte.
-
rasmusronnebech
Heinze
Marcic - Califf - Ried - Poulsen
Furuseth - Florescu - Thygesen - Borre
Frank - Fagerberg
Bænk:
Raska
Klimpl
Gnanou
jessen