- M.Jungbloot
Tusind tak for støtten...
-
Martin J
Tusind tak for støtten...
Jeg synes lige det var på sin plads og give alle de mennesker der var på stadion i går, et stort TAK for den fantastiske støtte i gav mig under min første kamp på SAS-Arena... Den modtagelse jeg fik da jeg løb på banen, specielt af BW, var jo mere end jeg havde turde håbe på... Det gør jo at jeg får lyst til at arbejde endu hårdere for at komme derind igen... 
- M.Jungbloot
- M.Jungbloot
Senest rettet af Martin J 10. maj 2005, 22:55, rettet i alt 1 gang.
-
kopien
Re: Tusind tak for støtten...
Hej Martin.. eller the moose 
Fedt du nød din oplevelse og vi regner jo med at du er manden der skal bombe os ud af denne knap så gode stime med dårlige resultater så held og lykke i fremtiden...
Kopien - formerly known as kopi.....
Fedt du nød din oplevelse og vi regner jo med at du er manden der skal bombe os ud af denne knap så gode stime med dårlige resultater så held og lykke i fremtiden...
Kopien - formerly known as kopi.....
-
Fc-Arne
Et tillykke med debuten skal du have herfra. For dem der ikke kender dig så godt; vil du ikke fortælle lidt om dine forcer? udover at score mange mål selvfølgelig. Det lod til, at du også nemt ville kunne begå dig på kanten. Fremragende indlæg!
-
Rovsing
Nej det er os der siger tak Jungbloot. Det var meget opløftende at se spillet efter du kom ind. Du var på banen i godt 20 minutter og er med i tre chancer, hvoraf vi så desværre kun scorede på en. Jeg glæder mig til at se dig på hjoldet igen snart.
-
YahooSeeker [Bot]
Det er os der takker....
Flot indsats....
Flot indsats....
-
Ravnen
Du klarede det flot, det er ikke nemt at komme ind og få debut i sådan en kamp hvor alt er imod os.
Stor ros til dig for at skrive her! (-:
Stor ros til dig for at skrive her! (-:
-
Lars EC
Selv mange tak. Kanon indsats fra din side.
Jeg både håber og tror, at vi kommer til at se meget mere til dig i fremtiden.
Keep up the good work!
Jeg både håber og tror, at vi kommer til at se meget mere til dig i fremtiden.
Keep up the good work!