Pressemøde i morgen kl. 08.30
-
Chap
Re: Pressemøde i morgen kl. 08.30
Det sker nok ikke.
"Det ventes at Ørgaard her vil offentliggøre at Magnus Troest skifter til den italienske Serie B-klub Parma, noget Troest ikke ønsker at bekræfte over for bold.dk, men han siger dog, at pilen peger i retning af Italien, og at han forventer en snarlig afklaring på sin fremtid."
"Det ventes at Ørgaard her vil offentliggøre at Magnus Troest skifter til den italienske Serie B-klub Parma, noget Troest ikke ønsker at bekræfte over for bold.dk, men han siger dog, at pilen peger i retning af Italien, og at han forventer en snarlig afklaring på sin fremtid."
-
Hausser
Krste Velkovski
Er der nogen der ved noget som helst om denne Velkovski??
Det eneste jeg kan læse på wiki er at han er angriber og 88er http://en.wikipedia.org/wiki/Krste_Velkovski. Er der mon nogen som har kendskab til noget statistik på ham og hvilket ben han benytter? Alternativ, er han god i Fodbold Manager?
Umiddelbart er unge talentfulde angribere jo ikke ligefrem dem vi mangler mest, så han bør være et kæmpetalent for at han skal være interessant for os.
Det eneste jeg kan læse på wiki er at han er angriber og 88er http://en.wikipedia.org/wiki/Krste_Velkovski. Er der mon nogen som har kendskab til noget statistik på ham og hvilket ben han benytter? Alternativ, er han god i Fodbold Manager?
Umiddelbart er unge talentfulde angribere jo ikke ligefrem dem vi mangler mest, så han bør være et kæmpetalent for at han skal være interessant for os.
-
Chap
Re: Krste Velkovski
http://www.fcrabotnicki.com.mk/igrac.as ... ovskiKrste
Eftersom han er rimelig lille, passer han hvert fald slet ikke på den angribertype, som er blevet omtalt meget herinde - altså en targetmand.
Eftersom han er rimelig lille, passer han hvert fald slet ikke på den angribertype, som er blevet omtalt meget herinde - altså en targetmand.
-
Hausser
Re: Krste Velkovski
Hmm, sådan lige umiddelbart virker han nu ikke specielt spændende, med mindre han kan spille venstrekant altså. Eventuelt nogen der ved noget om hvor scorende han er?
Som jeg skrev før, så er han altså 88er og dermed 20 år og ikke 22 som Bold.dk skriver.
Som jeg skrev før, så er han altså 88er og dermed 20 år og ikke 22 som Bold.dk skriver.
-
Hausser
-
levis
Re: Det er Borring ifølge bold.dk!
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=85406
>
> Det går pænt stærkt hva!!
Det er ligesom at få ens julegave dagen før:D
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=85406
>
> Det går pænt stærkt hva!!
Det er ligesom at få ens julegave dagen før:D
-
Jacob
Oh - Nu skal det fandme bare være det! Ellers bliver jeg så skuffet.
Super signing, for mig er prisen stort set underordnet.
Super signing, for mig er prisen stort set underordnet.
-
rasmusronnebech
Re: Re:Borring
det er sgu klasse, vis det er ham, super køb. godt lavede ørgaard:P
-
Noe
Wow! Det er jo helt og aldeles sindsygt, hvis det passer. Det sætter helt nye standarder for FCM, og til dels dansk fodbold: Normalt er det kun de to Københavnerklubber, der kan lave den slags.
På den anden side lyder det dyrt - håber det er regnet igennem :S
På den anden side lyder det dyrt - håber det er regnet igennem :S
-
Hausser
Prisen er aldrig underordnet, men ja det er da umiddelbart en spiller som vi godt kan bruge, omend jeg nok hellere ville have en lidt mere teknisk type. Dog er en hurtigt, hovedstødsstærk spiller aldrig nogen dårlig forstærkning. Hvis den holder, tror jeg sgu han har været en dyr herre, det må han næsten have været.
-
jakobV
Bold.dk, siger jo os vi henter makedoneren, kan vi hente begge? i såfald, sindsyg god dag i morgen.
-
Jesper BW1100
Jacob Skrev:
> Oh - Nu skal det fandme bare være det! Ellers
> bliver jeg så skuffet.
Tjah, en ganske fin spiller.. Men han er fandme grim
> Super signing, for mig er prisen stort set
> underordnet.
Det er jeg ikke enig i.. Jeg er bange for vi har betalt kassen for Borring, hvis det er ham der præsenteres i morgen.. Hvorfor helvede skulle OB, der ikke just er i pengenød, ellers slippe ham? Han har ikke kontraktudløb foreløbig (2010), og er en profil for dem. Har sådan lidt et ambivalent forhold til det. Han vil helt sikkert være en forstærkning, men økonomien i det har jeg svært ved at se kunne hænge sammen. Men lad os nu se i morgen.
> Oh - Nu skal det fandme bare være det! Ellers
> bliver jeg så skuffet.
Tjah, en ganske fin spiller.. Men han er fandme grim
> Super signing, for mig er prisen stort set
> underordnet.
Det er jeg ikke enig i.. Jeg er bange for vi har betalt kassen for Borring, hvis det er ham der præsenteres i morgen.. Hvorfor helvede skulle OB, der ikke just er i pengenød, ellers slippe ham? Han har ikke kontraktudløb foreløbig (2010), og er en profil for dem. Har sådan lidt et ambivalent forhold til det. Han vil helt sikkert være en forstærkning, men økonomien i det har jeg svært ved at se kunne hænge sammen. Men lad os nu se i morgen.
-
Hekler
Borring er den eneste OB spiller jeg har bidt mærke i, i år. Så det vil ikke være dårligt og løser en del af vores kantproblem.