Troest utilfreds med kontraktudspil
-
Jesper BW1100
Re: Troest utilfreds med kontraktudspil
Jeg håber ærlig talt ikke han forlænger. Det lyder somom vi virkelig har tilbudt ham en RIGTIG høj løn, og med købet af Califf (Troest-klon med rutine) vil Troest lige pludselig blive i "overskud" når Reid bliver rigtig klar. For vi kan sq ikke spille med 2 midterforsvarer, der ikke kan lægge en aflevering på 5 meter. Det her skal ikke ses som en kritik af Magnus, som i den grad har gjort det flot i foråret. Men når alle aspekter tages i betragtning (økonomi, nuværende spillere, spillestil, kommende spillere) så er en forlængelse af Troests kontrakt bare ikke det værd. Så jeg håber Troest får chancen i det engelske og vi får 4 millioner for ham 
-
Altoriso
Jeg kan simpelthen ikke forstå at folk ikke synes det er vigtigt at have en spiller som Troest i klubben...
Han er bundsolid, og har endda krydret et supergodt forår med en landsholdsudtagelse
Og netop udtagelsen viser hvor sårbart det kan blive i et holds midterforsvar
FCM har:
Reid , men hvor længe
Klimpl , forhåbentligt ikke så længe, men fin som back up, og måske med et fint comeback
Gnanou , hvad kan han overhovedet
Califf , som jeg forbinder med en forstærkning på holdet qua rutinen
Det er simpelthen ikke nok, hvis vi som "ventet" får skader i forsvaret
Jeg vil tro at disse 4 spillere ville kunne komplimentere hinanden fint i den lange efterårssæson
Han er bundsolid, og har endda krydret et supergodt forår med en landsholdsudtagelse
Og netop udtagelsen viser hvor sårbart det kan blive i et holds midterforsvar
FCM har:
Reid , men hvor længe
Klimpl , forhåbentligt ikke så længe, men fin som back up, og måske med et fint comeback
Gnanou , hvad kan han overhovedet
Califf , som jeg forbinder med en forstærkning på holdet qua rutinen
Det er simpelthen ikke nok, hvis vi som "ventet" får skader i forsvaret
Jeg vil tro at disse 4 spillere ville kunne komplimentere hinanden fint i den lange efterårssæson
-
Jydepower
Hvorfor snakker alle om at det er dumt af FCM at forlænge med en af superligaen bedste og mest stabil midterforsvarer?! Da vi ikke ved hvad FCM har tilbudt så synes jeg ærligtalt at man ikke kan udtale sig om det er økonomisk rigtigt at lade ham gå?
Jeg har ikke set et link hvor der står noget om det første tilbud (eller det andet) så hvis jeg har overset det vil jeg meget gerne se det.
Jeg har ikke set et link hvor der står noget om det første tilbud (eller det andet) så hvis jeg har overset det vil jeg meget gerne se det.
-
Jesper BW1100
Troest forlangte i sin tid angiveligt ca. 2,5 mio i årsløn i sin tid, hvilket i mine øjne er skudt over målet.
-
Jydepower
Men er der et link på det? Og hvem siger den er på 2,5 nu ? De har givet et bedre bud, men hvis han fik de 2,5 millioner så havde han vel forlænget nu, da han i forvejen viste han var en interessant herre.