Troest utilfreds med kontraktudspil
-
Jydepower
Re: Troest utilfreds med kontraktudspil - ØRGAARD ER EN KLOVN!
Haha .. Og du siger du ser kampe Mads ?? Tro mig, hadede flinta før hen.. men hold kæft jeg elsker ham nu!! han var skyld i vi vandt over randers og ja han er bare vokset monster meget på det sidste
-
Thomas Lund
Re: OT Du vrøvler
> Og hvornår bliver FCM stor nok til, at holde på
> dem? Aldrig eller hvad? Nogle siger, at sådan er
> konceptet bare, andre mener, at det bare ikke er
> muligt teknisk set..
>
> Og ja, de faktorer er med.. Det mest interessante
> er bare, at Femi er bedre en Kjær.
Mads! Det er en omgang vrøvl du skriver!. Læs min private besked til dig, brug indersiden af hovedet og sæt tempoet ned.
Lund
> dem? Aldrig eller hvad? Nogle siger, at sådan er
> konceptet bare, andre mener, at det bare ikke er
> muligt teknisk set..
>
> Og ja, de faktorer er med.. Det mest interessante
> er bare, at Femi er bedre en Kjær.
Mads! Det er en omgang vrøvl du skriver!. Læs min private besked til dig, brug indersiden af hovedet og sæt tempoet ned.
Lund
-
MadsBS
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Haha .. Og du siger du ser kampe Mads ?? Tro mig,
> hadede flinta før hen.. men hold kæft jeg elsker
> ham nu!! han var skyld i vi vandt over randers og
> ja han er bare vokset monster meget på det sidste
Ser kampe? jeg ser alle kampe..
Jeg kan ikke lide Flinta. Han er for langsom, og taber bolden alt for ofte.
> Haha .. Og du siger du ser kampe Mads ?? Tro mig,
> hadede flinta før hen.. men hold kæft jeg elsker
> ham nu!! han var skyld i vi vandt over randers og
> ja han er bare vokset monster meget på det sidste
Ser kampe? jeg ser alle kampe..
Jeg kan ikke lide Flinta. Han er for langsom, og taber bolden alt for ofte.
-
Kent
MadsBS Skrev:
> 1. OB bliver fremhævet, fordi de henter spillere ,
> som man ved hvad kan.. Rajko og David var ren
> dumhed.. Dem kendte de.
Med andre ord så fremhæver du OB fordi du har hørt navnene på de spillere de henter før. Fantastisk. Håber Ørgaard bruger andet end Sportsnyt og Onside til at scoute....
> 1. OB bliver fremhævet, fordi de henter spillere ,
> som man ved hvad kan.. Rajko og David var ren
> dumhed.. Dem kendte de.
Med andre ord så fremhæver du OB fordi du har hørt navnene på de spillere de henter før. Fantastisk. Håber Ørgaard bruger andet end Sportsnyt og Onside til at scoute....
-
Chap
MadsBS Skrev:
> Jeg vil blot gentage mit tidligere spørgsmål:
> Hvordan bliver FCM store nok, eller er det bare
> konceptet ?
Vores koncept vil højst sandsynligt altid være at udvikle talenter og sælge dem videre til udlandet. Pointen ved dette er jo netop, at vi sparer en MASSE penge på spillerkøb - og derudover er en af fordelene også, at hvis vi fortsætter med at gøre det så fremragende som hidtil, bliver klubben jo også automatisk større om mange år, da vi tjener sindssygt på dette koncept. Indtil videre er økonomien i FCM jo kun gået i en positiv retning, og hvorfor? - bl.a. pga. favourable salg af de unge spillere.
Derudover har FCM jo ydermere annonceret, at det er planen at gå ind i et/flere eksterne forretningsområder for at styrke koncernen yderligere. Og når vi er nået så langt, og dermed har en langt bedre og stærkere økonomi, kan vi måske begynde at holde på vores spillere noget længere tid end hvad er tilfældet nu.
Men det bliver selvfølgelig en lang proces klubben skal igennem - en lang og spændende proces vel og mærke.
> konceptet ?
Vores koncept vil højst sandsynligt altid være at udvikle talenter og sælge dem videre til udlandet. Pointen ved dette er jo netop, at vi sparer en MASSE penge på spillerkøb - og derudover er en af fordelene også, at hvis vi fortsætter med at gøre det så fremragende som hidtil, bliver klubben jo også automatisk større om mange år, da vi tjener sindssygt på dette koncept. Indtil videre er økonomien i FCM jo kun gået i en positiv retning, og hvorfor? - bl.a. pga. favourable salg af de unge spillere.
Derudover har FCM jo ydermere annonceret, at det er planen at gå ind i et/flere eksterne forretningsområder for at styrke koncernen yderligere. Og når vi er nået så langt, og dermed har en langt bedre og stærkere økonomi, kan vi måske begynde at holde på vores spillere noget længere tid end hvad er tilfældet nu.
Men det bliver selvfølgelig en lang proces klubben skal igennem - en lang og spændende proces vel og mærke.
-
Poulsgaard
Vores problem er jo i bund og grund at det er en dårlig forretning at spille fodbold i Herning.
Vi redes jo af spillersalg som jo må siges at være en del af fodbolden.
Men tænk at kunne have et hold som FCK, hvor også foldbolddelen giver overskud....
Som Don Ø udtalte en gang: "Selvfølgelig giver fodbolddelen overskud, ellers blev den solgt fra"......
Jeg ser store problemer i at have en klub der skal have en virksomhed til at køre uden for fodboldbanen, for at få råd til at spille fodbold. Man bliver afsindig afhængig af ting der slet ikke har med fodbold at gøre,
Tænk om de danske mestre blev tvangsnedrykket med dårlig økonomi, fordi vores livsgivende virksomhed lukkede...
Det er præcis det de er ved at starte op i SIF, hvor en investering i virksomheder skal give et afkast som fodboldklubben skal leve af. Det er simpelthen dårlig købmandsskab, og jeg mener ikke der er plads til det. ikke i SIF og ikke i FCM.....
Vi redes jo af spillersalg som jo må siges at være en del af fodbolden.
Men tænk at kunne have et hold som FCK, hvor også foldbolddelen giver overskud....
Som Don Ø udtalte en gang: "Selvfølgelig giver fodbolddelen overskud, ellers blev den solgt fra"......
Jeg ser store problemer i at have en klub der skal have en virksomhed til at køre uden for fodboldbanen, for at få råd til at spille fodbold. Man bliver afsindig afhængig af ting der slet ikke har med fodbold at gøre,
Tænk om de danske mestre blev tvangsnedrykket med dårlig økonomi, fordi vores livsgivende virksomhed lukkede...
Det er præcis det de er ved at starte op i SIF, hvor en investering i virksomheder skal give et afkast som fodboldklubben skal leve af. Det er simpelthen dårlig købmandsskab, og jeg mener ikke der er plads til det. ikke i SIF og ikke i FCM.....
-
Holger
Hvornår kan forretningskonceptet ændres i FCM?
MadsBS Skrev:
>
> konceptet ?
Se det er et godt spørgsmål. Men nu er Simon Kjær det første salg fra akademiet for alvor. Jeg vil tro, at hvis vi kan lave lignende salg de næste 10 år eller deromkring, kan der pønses på at ændre forretningskonceptet. Lige nu er der vist hverken fornuft eller økonomi i at sadle om.
Holger
>
> konceptet ?
Se det er et godt spørgsmål. Men nu er Simon Kjær det første salg fra akademiet for alvor. Jeg vil tro, at hvis vi kan lave lignende salg de næste 10 år eller deromkring, kan der pønses på at ændre forretningskonceptet. Lige nu er der vist hverken fornuft eller økonomi i at sadle om.
Holger
-
Hekler
KLOVN?
Jeg synes du udviser en utrolig naivitet, når du tror at man bare kan kaste penge efter spillere.
FCM har stadigvæk en foretning der kun løber rundt ved salg af spillere. Salg af spillere for 15 mio. årligt er indregnet i budgetet.
Der er altså ikke i nærheden af at være råd til bare at kaste om sig med pengene.
FCM har stadigvæk en foretning der kun løber rundt ved salg af spillere. Salg af spillere for 15 mio. årligt er indregnet i budgetet.
Der er altså ikke i nærheden af at være råd til bare at kaste om sig med pengene.
-
Jesper BW1100
Poulsgaard Skrev:
> Arh Jesper. Det havde du ikke behøvet.
> Personlige angreb af den karakter er under
> bæltestedet.
Det har du nok ret i. Men knægten er jo spejlblank, hvilket det også ser ud til at du efterhånden har fundet ud af....
> Arh Jesper. Det havde du ikke behøvet.
> Personlige angreb af den karakter er under
> bæltestedet.
Det har du nok ret i. Men knægten er jo spejlblank, hvilket det også ser ud til at du efterhånden har fundet ud af....
-
Hausser
Re: Troest utilfreds med kontraktudspil
Intet er åbenbart afgjort mht Troest.
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=154802
Vi har åbenbart valgt at give ham et endnu bedre tilbud og sådan som han har spillet i foråret, hvor han har været blandt de allebedste og hvor han har spillet sin bedste halvsæson overhovedet, så er det vel også forståeligt nok.
Kunne dog rigtigt godt tænke mig at have Reid som starter i forsvaret i den kommende sæson og en Troest/Califf konstellation er der sgu ikke meget fodbold i.
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=154802
Vi har åbenbart valgt at give ham et endnu bedre tilbud og sådan som han har spillet i foråret, hvor han har været blandt de allebedste og hvor han har spillet sin bedste halvsæson overhovedet, så er det vel også forståeligt nok.
Kunne dog rigtigt godt tænke mig at have Reid som starter i forsvaret i den kommende sæson og en Troest/Califf konstellation er der sgu ikke meget fodbold i.
-
Chap
Som du selv siger, er disse 2 spillere (læs: Danny Califf og Magnus Troest) ikke nogen som spiller blændende fodbold, men til gengæld vil vi jo være stort set uovervindelige i luften; og hvis man krydrer dette med Christopher Poulsen og Filip Marcic på de to backs, som begge er meget offensive og gerne vil fremad banen, så tror jeg det kan blive rigtig godt.
Derudover kan vi højst sandsynligt tjene sindssyg meget på Magnus Troest om nogle år, hvis han vælger at forlænge med en 4-5 år, som de andre unge i vores trup normalt gør.
Derudover kan vi højst sandsynligt tjene sindssyg meget på Magnus Troest om nogle år, hvis han vælger at forlænge med en 4-5 år, som de andre unge i vores trup normalt gør.
-
Jydepower
Jeg bliver så tilfreds hvis vi forlænger med Troest, Hausser det kan godt ske de spiller kedeligt fodbold, men du må vende den om at Reid har spillet mere "usikkert" måske også flot fodbold, men Troest har lukket færre mål ind og har udviklet sig MEGET det sidste ½ år. Og været UTROLIG stabil. Så GO fcm, forlæng med ham.
-
Hausser
Problemet er de begge to er nogle tonsere og ikke spillere som komplimenterer hinanden. Califf ligner et indkøb som erstatning for Troest, ikke for Kjær eller andre mene spillede forsvarere. At have en ordentlig igangsætter i det centrale forsvar mener jeg er meget væsentlig for at kunne spille noget fodbold på den måde som vi gerne vil, det er hverken Califf eller Troest typerne på.
Og hvis nu Troest bliver overhalet af Reid, og det tror jeg han gør på et tidspunkt, så tjener vi altså ikke sindsygt mange penge på ham.
Og hvis nu Troest bliver overhalet af Reid, og det tror jeg han gør på et tidspunkt, så tjener vi altså ikke sindsygt mange penge på ham.
-
Thomasnoerum
til den tid har vi solgt troest til chelsea for 200 mil 
-
BW - 665
Hausser Skrev:
> Problemet er de begge to er nogle tonsere og ikke
> spillere som komplimenterer hinanden. Califf
> ligner et indkøb som erstatning for Troest, ikke
> for Kjær eller andre mene spillede forsvarere. At
> have en ordentlig igangsætter i det centrale
> forsvar mener jeg er meget væsentlig for at kunne
> spille noget fodbold på den måde som vi gerne vil,
> det er hverken Califf eller Troest typerne på.
>
> Og hvis nu Troest bliver overhalet af Reid, og det
> tror jeg han gør på et tidspunkt, så tjener vi
> altså ikke sindsygt mange penge på ham.
Jeg er fuldkommen enig! Troest er en gudsbenådet midtstopper, but that's it, og hans profil passer både Califf og Reid på (anser desuden Reid for at være mere kompetent i spillet langs jorden end Troest, men det er en anden snak)
Så vi har altså både rutinen (Califf, Klimpl) og ungdommen (Reid, Gnanou) til at besætte pladserne, dermed er Troest teoretisk set undværlig, omen han har spillet meget solidt i den forhenværende sæson, så er jeg fuldstændigt enig i at det meget vel kan blive en dårlig handel at beholde ham, hvis han "får lov" at presse os så meget på tegnebogen som det lader til at være tilfældet!
Ørgaard, lad ham smutte, tag de 4 millioner, spil Reid ind på holdet, find en ung midterforsvarer med potentiale eller sats på at Gnanou kommer til at slå til, og slip for den tunge lønudgift det tilsyneladende vil være at forlænge med ham.
> Problemet er de begge to er nogle tonsere og ikke
> spillere som komplimenterer hinanden. Califf
> ligner et indkøb som erstatning for Troest, ikke
> for Kjær eller andre mene spillede forsvarere. At
> have en ordentlig igangsætter i det centrale
> forsvar mener jeg er meget væsentlig for at kunne
> spille noget fodbold på den måde som vi gerne vil,
> det er hverken Califf eller Troest typerne på.
>
> Og hvis nu Troest bliver overhalet af Reid, og det
> tror jeg han gør på et tidspunkt, så tjener vi
> altså ikke sindsygt mange penge på ham.
Jeg er fuldkommen enig! Troest er en gudsbenådet midtstopper, but that's it, og hans profil passer både Califf og Reid på (anser desuden Reid for at være mere kompetent i spillet langs jorden end Troest, men det er en anden snak)
Så vi har altså både rutinen (Califf, Klimpl) og ungdommen (Reid, Gnanou) til at besætte pladserne, dermed er Troest teoretisk set undværlig, omen han har spillet meget solidt i den forhenværende sæson, så er jeg fuldstændigt enig i at det meget vel kan blive en dårlig handel at beholde ham, hvis han "får lov" at presse os så meget på tegnebogen som det lader til at være tilfældet!
Ørgaard, lad ham smutte, tag de 4 millioner, spil Reid ind på holdet, find en ung midterforsvarer med potentiale eller sats på at Gnanou kommer til at slå til, og slip for den tunge lønudgift det tilsyneladende vil være at forlænge med ham.