EM

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
fcebbesen

EM

Indlæg af fcebbesen »

hej

nogen der er frisk på at være med i EM manager på tv2?
http://emmanager.tv2.dk/

ligaen hedder: FCM

koden er: fcm
Senest rettet af fcebbesen 19. jun 2008, 18:39, rettet i alt 1 gang.

j3pq3

Re: EM

Indlæg af j3pq3 »

jo da!

Kasti

EM

Indlæg af Kasti »

Er der ingen der rigtig vil snakke om EM. F.eks. hvem tror I vinder? Hvem er turneringens bedste spiller? Går Sverige videre fra pulje D? Er Christiano Ronaldo virkelig bare en oppustet bøsseballon?

Det er nogle af de spørgsmål som kunne være sjove at snakke om.

Personligt tror jeg, at efter den første omgang kampe, at Portugal, Schweiz og Holland ser utroligt skarpe ud. Indtil videre har den bedste spiller vel været Wesley Sneijder som spillede en rigtig god kamp mod Italien. Sverige spiller først senere :(. Og ja Christiano Ronaldo er FUCKING bøsse!

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Snakker gerne EM, specielt efter en fantastisk 3-0 sejr til Holland i går! :-D

Det lignede ellers et dødkedeligt EM, indtil den kamp. Men det starter jo også først for alvor i *finalerne.

Tror ikke rigtig på Sverige. Favoritterne er vel de sædvanelige store nationer, men lur mig om der ikke kommer nogle overraskelser i finalerne.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Imponerende sprogbrug...

EM er en dødsejler. 5 håbløse fodboldkampe hidtil, og så en enkelt udmærket kamp i går mellem Holland og Italien. Livet er for kort til landsholdsfodbold.

Peter Ross

Chap

Indlæg af Chap »

Og det er du åbenbart ikke alene om at synes http://youtube.com/watch?v=DmZP2GdBGu0 :)

ZLZ

Indlæg af ZLZ »

Tror på at det er spaniens år med torres som topscorer. Ellers tror jeg på at holland kommer langt på et kollektivt i stedet for de normale induvialister

fcebbesen

Indlæg af fcebbesen »

så skal torres spille meget bedre end det han gjorde mod Rusland

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

4-1 til Spanien over Rusland, det var en god kamp med mange lækkerier. Vi skal bare have skillet fårene fra bukkene i grupperne, så åbner det op i finalerne.

Arff

Indlæg af Arff »

Fremragende kamp af David Villa - send ham til Barca ;-)

Jeg ved ikke helt hvad svenskerne kan, og jeg er egentligt også ret ligeglad med dem - jeg tænker mere på hvem i tror der går videre fra dødenspulje?

Personligt tror jeg på Holland, og så ved jeg ikke om det bliver Frankrig eller Italien - jeg tror måske at det kan gå hen og blive Frankrig - hvad mener I?

Hekler

Indlæg af Hekler »

Jammen der er jo ikke nogen FCM spillere med, så...

Kasti

Indlæg af Kasti »

God kamp mellem Ruslaand og Spanien, og så den mest håbløse kedelige gang defensiv lortefodbold mellem Sverige og Grækenland...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kampen mellem Sverige og Grækenland viste bare endnu engang, at der skal scores før en kamp åbner sig. Indtil da er det regulær stillingskrig hvor ingen vil give sig, men da Zlatan scorer skal grækerne frem og det giver en helt anden underholdende kamp.

Det var det samme mellem Holland og Italien, først da Nistelroij får scoret åbner kampen for alvor op.

Så det er bare at håbe på hurtige mål ;-)

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Kasti Skrev:
-------------------------------------------------------
> Er der ingen der rigtig vil snakke om EM. F.eks.
> hvem tror I vinder?

Det er ufatteligt svært denne gang, men mine favoritter er; Portugal, Holland, Spanien... dette er set på holdenes kvaliteter, samt deres spil indtil videre.

> Hvem er turneringens bedste spiller?

Tidligt nok at sige endnu, men vigtigste spiller må indtil videre være Villa.

> Går Sverige videre fra pulje D?

Det gør de ja.

> Er Christiano Ronaldo virkelig bare en oppustet bøsseballon?

Han er verdens meste kendte bøsseikon, og en glimrende fodboldspiller.

> Det er nogle af de spørgsmål som kunne være sjove
> at snakke om.

Helt sikkert.

Ravnen

Forrygende Holland

Indlæg af Ravnen »

Hvilket festfyrværkeri af en kamp mellem Holland og Frankrig. To hold som ville fremad, og skabte en af de mest underholdende kampe jeg har set i år.
Fyrrygende flot 4-1 sejr til Holland, de ligner mere end nogensinde favoritter til EM guldet nu.

Spændende kamp i morgen mellem Sverige og Spanien. Men i morgen står nu i Le Mans tegnet først og fremmest ;-)

Besvar