Sejl4u?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
forzafcm

Sejl4u?

Indlæg af forzafcm »

Jeg så i Farum, der var en/nogle, som holdte et banner med teksten Sejl4u. Og siden har jeg fundet dem/ham på youtube. Hvem er de/han?
http://youtube.com/user/Sejl4u
Senest rettet af forzafcm 2. jun 2008, 21:57, rettet i alt 1 gang.

Dahl Nielsen

Re: Sejl4u?

Indlæg af Dahl Nielsen »

Det er nogle gutter der bor i USA, som har lavet Sejl4u, fordi de synes, Hekler er et sejl, og derfor har de gennem Sejl4u taget pis på Heklers YouTube-kanal "Hekler4u". Ordet "sejl" er i deres forstand et andet ord for tumpe eller klaphat.

EDIT: Flere af deres videoer er i øvrigt kongesjove, hvis man har lidt indsigt i FCM og har set flere af Heklers klip.

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Hold da kæft han må kede sig

Esben

Indlæg af Esben »

Han bruger nok ikke meget mere tid på det end Hekler gjorde på hans kanal;)

Det kunne jo være han synes det er sjovt. Desuden laver han det jo ikke kun alene så tror sgu de har det meget sjovt med det:)

EDIT: Forresten stod der ikke "Sejl4U" på banneret i Farum, men "Sejl4who"

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

At skulle holde øje med Heklers videoer, finde de forskellige steder han kan finde noget at lave sjov med, må siges at være ret tidskrævende.

Så selvfølgelig er det da hul i hovedet, at man kan bruge så meget tid på noget som kun får 40-100 hits på youtube

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Du kan mene, hvad du vil, men personligt synes jeg, at nogle af deres videoer er mega skønne. Andre er lidt for sort humor, men måske ville det være lidt sjovere, hvis man kendte folkene bag. Anyway, jeg synes i hvert fald, at Mads er skidegod i flere af klippene...

Amtrup

Indlæg af Amtrup »

Syg humor du har. Hvordan kan du mene, det er sjovt? Og de tager jo ikke bare åbenlyst pis på Hekler, men også FC Midtjylland. De må godt nok kede sig, når de laver sådan noget lort.

Sebdk

Indlæg af Sebdk »

jeg synes fanme det er grineren! :) At de tager pis på Fc Midtjylland gør mig intet overhovedet..! Det skal der være plads til hehe!

Lars

Re: Sejl4u? - Sejl4who

Indlæg af Lars »

Esben Skrev:
-------------------------------------------------------
> Han bruger nok ikke meget mere tid på det end
> Hekler gjorde på hans kanal;)
>
> Det kunne jo være han synes det er sjovt. Desuden
> laver han det jo ikke kun alene så tror sgu de har
> det meget sjovt med det:)
>
>
> EDIT: Forresten stod der ikke "Sejl4U" på banneret
> i Farum, men "Sejl4who"

Nu er det faktisk sådan at man kan se at en af de kanaler Sejl4U brugeren abonerer "Subscribes" på heddr Sejl4who, men den er lukket hvis man går ind på den.

Hekler må jo være gået hen og blevet en internet celebrity. Når han nu bliver parodiseret. Bare det ikke bliver en vane for for mange, så vi ende i Numa Numa Guy dimensioner.

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Amtrup Skrev:
> Syg humor du har. Hvordan kan du mene, det er
> sjovt? Og de tager jo ikke bare åbenlyst pis på
> Hekler, men også FC Midtjylland. De må godt nok
> kede sig, når de laver sådan noget lort.

Jeg siger heller ikke, alt, hvad de laver, er sjovt. Og, nej, så meget pis på FC Midtjylland tager de jo principielt heller ikke, men naturligvis vil der komme en del med FCM ind over det, da det er Hekler4u, de tager pis på. Det hele er ikke lige sjovt, nej, men jeg kunne nu more mig over især det her:

http://www.youtube.com/watch?v=JXqK5Yxgq54

Og ro på, ikke?.. Så er det sgu heller ikke værre, at de tager lidt pis på det hele. Hvis ikke man kan holde til det i denne lille grad, så er man godt nok - undskyld, jeg siger det - utrolig nærtagende...

Lauth

Indlæg af Lauth »

Nu må i da lige spænde hjelmen og ha' lidt selvironi. Det er mega sjovt og lave satire med Hekler og FCM.
Hekler er internet stjerne. Sådan er det bare!
Sejl4u rocks :D

Lars

Indlæg af Lars »

Lauth Skrev:
> Nu må i da lige spænde hjelmen og ha' lidt
> selvironi. Det er mega sjovt og lave satire med
> Hekler og FCM.
> Hekler er internet stjerne. Sådan er det bare!
> Sejl4u rocks :D

Hvorfor var Hekler ikke med i South Park afsnitet "Canada on Strike" http://www.southparkstudios.com/episodes/165203/

Nu hvor alle de andre kendiser fra nettet var det. Skuffende.

Lauth

Indlæg af Lauth »

Haha ja! :D Hva er det for noget :O

Lars

Indlæg af Lars »

Lauth Skrev:
> Haha ja! :D Hva er det for noget :O

Det er en skandale intet mindre. :)

Besvar