Stop indkøbene!
-
Jydepower
Re: Stop indkøbene!
Som spiller snakker jeg om. Men ok, lad os så lige "antage" Jude har spillet for FCM i nogle år nu, og så kommer Ken til.. han kender ingen?!? Men gad vide, JO, Ken har spillet bedre end Jude.. ?? Kan selvfølgelig også se mening i det du siger, men sælg ikke bjørnen før skinnet er skudt! Han kan være den nye Mohammed Zidan, i forsvar? eller Simon Poulsen
-
Amtrup
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan du lige give nogle grunde til at han ikke
> skulle være bedre end kolja ??
> 1 ) Marcic har spillet som fast mand for et hold
> som ligger nr. 4 i den kroatiske liga, hvilken er
> MEGET bedre end den danske liga. Så hvorfor skulle
> han IKKE være bedre? og i og med han har været tæt
> på at komme med til EM for Kroatien så tror jeg nu
> nok han skal kunne spille bold
Kan du ikke bare tjekke en lille smule op på de løse argumenter, som du smider omkring dig med? Den kroatiske liga er IKKE bedre end den danske. Pt. er den danske liga den 19. bedste i europa, mens den kroatiske er den 27. bedste. Dette er baseret ud fra resultater, som hold fra de pågældende lande har opnået i europæiske turneringer.
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... k2008.html
Men derfor kan han jo stadigvæk godt være bedre end Kolja.
> Kan du lige give nogle grunde til at han ikke
> skulle være bedre end kolja ??
> 1 ) Marcic har spillet som fast mand for et hold
> som ligger nr. 4 i den kroatiske liga, hvilken er
> MEGET bedre end den danske liga. Så hvorfor skulle
> han IKKE være bedre? og i og med han har været tæt
> på at komme med til EM for Kroatien så tror jeg nu
> nok han skal kunne spille bold
Kan du ikke bare tjekke en lille smule op på de løse argumenter, som du smider omkring dig med? Den kroatiske liga er IKKE bedre end den danske. Pt. er den danske liga den 19. bedste i europa, mens den kroatiske er den 27. bedste. Dette er baseret ud fra resultater, som hold fra de pågældende lande har opnået i europæiske turneringer.
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... k2008.html
Men derfor kan han jo stadigvæk godt være bedre end Kolja.
-
Amtrup
Skippels Skrev:
> Vi har fået Marcic på en fri kontrakt....Vi har
> store forventninger til ham..!!
Vi har da ikke fået Marcic på en fri transfer. Han har kostet knaster...
> Vi har fået Marcic på en fri kontrakt....Vi har
> store forventninger til ham..!!
Vi har da ikke fået Marcic på en fri transfer. Han har kostet knaster...
-
Skippels
Jeg bygger det på, at han rent spillemæssigt er faldet i niveau, og at hans skarphed simpelthen ikke har været tilstede i denne sæson...mange af hans mål har været lidt heldige og tlfældige mål..Han kan satdigt score, ja, men han gør ikke sig selv farlig, og hans skud udefra er noget nær elendigt.
Han har været OK i denne sæson, og har præsteret hvad man kan forvente af en i hans alder, men jeg tror at han får svært ved at slå igennem når han engang bliver kvit med sin skade..
Han har været OK i denne sæson, og har præsteret hvad man kan forvente af en i hans alder, men jeg tror at han får svært ved at slå igennem når han engang bliver kvit med sin skade..
-
Skippels
Klubben Marcic kommer fra har et niveau der ligger lige omkring vores eget, måske lidt højere, og Marcic har været en god spiller for dem i denne sæon, hvilket gør mig helt sikker på, at han kommer til at udfylde Koljas plads til punkt og prikkel..
-
fcebbesen
gi lidt tid
gi ham lige tid til at komme ind på holdet, før vi udråber ham som ligaens bedste eller dårligste back
-
Amtrup
Skippels Skrev:
> Klubben Marcic kommer fra har et niveau der ligger
> lige omkring vores eget, måske lidt højere, og
> Marcic har været en god spiller for dem i denne
> sæon, hvilket gør mig helt sikker på, at han
> kommer til at udfylde Koljas plads til punkt og
> prikkel..
Altså, jeg går ud fra, at du ikke kender noget til den kroatiske liga eller NK Rijeka. Derfor ved du jo ikke noget om det. Men facts er ihvertfald, at den danske liga er bedre end den kroatiske.
> Klubben Marcic kommer fra har et niveau der ligger
> lige omkring vores eget, måske lidt højere, og
> Marcic har været en god spiller for dem i denne
> sæon, hvilket gør mig helt sikker på, at han
> kommer til at udfylde Koljas plads til punkt og
> prikkel..
Altså, jeg går ud fra, at du ikke kender noget til den kroatiske liga eller NK Rijeka. Derfor ved du jo ikke noget om det. Men facts er ihvertfald, at den danske liga er bedre end den kroatiske.
-
Jydepower
Amtrup Skrev:
> Den kroatiske liga er IKKE bedre end den danske.
måske ikke samlede niveau.. men Din. Zagreb, Slaven og Osijek ville jeg nu SLET ikke være glade for at trække. Men ja Niveuaet over hele ligaen er ikke bedre..
Men man kan så også se på Kroatiens landshold? Det er altså ikke nemt at komme på det landshold.
> Men derfor kan han jo stadigvæk godt være bedre
> end Kolja.
Jeps
> Den kroatiske liga er IKKE bedre end den danske.
måske ikke samlede niveau.. men Din. Zagreb, Slaven og Osijek ville jeg nu SLET ikke være glade for at trække. Men ja Niveuaet over hele ligaen er ikke bedre..
Men man kan så også se på Kroatiens landshold? Det er altså ikke nemt at komme på det landshold.
> Men derfor kan han jo stadigvæk godt være bedre
> end Kolja.
Jeps
-
Amtrup
Jydepower Skrev:
> måske ikke samlede niveau.. men Din. Zagreb,
> Slaven og Osijek ville jeg nu SLET ikke være glade
> for at trække. Men ja Niveuaet over hele ligaen er
> ikke bedre..
Dinamo Zagreb er det eneste kroatiske klubhold, som holder europæisk standard. De vandt også ligaen helt suverænt i år. De tabte også knebent til Werder Bremen i CL-kvalen, mens de slog Ajax ud af UEFA Cuppen. De andre hold i den kroatiske liga holder slet ikke niveau. Derfor deres liga er så dårligt placeret i europæisk sammenhæng.
> Men man kan så også se på Kroatiens landshold? Det
> er altså ikke nemt at komme på det landshold.
Ja, de har bestemt et godt landshold. Og det lyder da lovende, hvis Marcic ikke er ret langt fra at komme på holdet.
> måske ikke samlede niveau.. men Din. Zagreb,
> Slaven og Osijek ville jeg nu SLET ikke være glade
> for at trække. Men ja Niveuaet over hele ligaen er
> ikke bedre..
Dinamo Zagreb er det eneste kroatiske klubhold, som holder europæisk standard. De vandt også ligaen helt suverænt i år. De tabte også knebent til Werder Bremen i CL-kvalen, mens de slog Ajax ud af UEFA Cuppen. De andre hold i den kroatiske liga holder slet ikke niveau. Derfor deres liga er så dårligt placeret i europæisk sammenhæng.
> Men man kan så også se på Kroatiens landshold? Det
> er altså ikke nemt at komme på det landshold.
Ja, de har bestemt et godt landshold. Og det lyder da lovende, hvis Marcic ikke er ret langt fra at komme på holdet.
-
Hausser
Jeg må indrømme jeg er meget enig med dig, i mine øjne bør vi heller ikke gå ud i en budkrig med alle de andre forstærkningshungrende superligaklubber og specielt bør vi lade være med at kigge alt for meget på danske forstærkninger, de er simpelthen alt for dyre i forhold til hvad de er værd.
At Lyngby nu har regnet sig frem til at Beckmann skulle være 12 millioner værd, kan jeg kun grine af, så ender han ihvertfald ikke i superligaen. Priserne på spillere herhjemme er simpelthen skruet alt for voldsomt op pga at efterspørgslen er markant højere end udbuddet af gode spillere og skal vi forstærke os så skal vi altså passe på med ikke at komme til at betale en voldsom overpris for en middelgod spiller som måske knapt nok kan forstærke os. Derfor er jeg også glad for Ørgaards netværk i det østeuropæiske, derovre kan han sagtens finde guld tl en 1/3 af prisen på en tilsvarende dansker.
I mine øjne så har vi faktisk en ret komplet trup, den eneste forstærkning jeg godt kunne tænke mig er en venstre kant, da vi er tynde på den position, at lade Leon spille der, er på ingen måder optimalt. Denne spiller kunne enten være en spiller til starteren, eller en udviklingsspiller som dog skal være klar til relativt meget spilletid i det travle efterår.
Ellers skal vi i mine øjne "blot" have fundet en udviklingsspiller som kan erstatte Troest som sandsynligvis smutter. Kjær er allerede erstattet med Califf og Kojla (som måske smutter) er erstattet af Marcic.
Femi behøver vi ikke erstatte, Salami og Florescu burde kunne dække den postion og så håber jeg meget Yakubu er den næste i rækken af succesfulde afrikanere som kan dække den position.
Hvis Klimpl smutter og det håber jeg ærligt talt han gør, da han sandsynligvis er en dyr herre til at have til at sidde på bænken og en spiller som jeg ikke tror indgår i fremtidsplanerne, så bør vi måske også finde en udviklingsspiller til højre back, vi ved trods alt ikke om Marcics har Koljas jernfysik og kan spiller 50 kampe på en sæson.
Undgår vi det skadeshelvede vi var igennem her i foråret (og alligevel var det vores mest succesfulde nogensinde :0), og får erstattet de startere som smutter, så syntes jeg vi har en rigtig solid trup til de kommende udfordringer.
At Lyngby nu har regnet sig frem til at Beckmann skulle være 12 millioner værd, kan jeg kun grine af, så ender han ihvertfald ikke i superligaen. Priserne på spillere herhjemme er simpelthen skruet alt for voldsomt op pga at efterspørgslen er markant højere end udbuddet af gode spillere og skal vi forstærke os så skal vi altså passe på med ikke at komme til at betale en voldsom overpris for en middelgod spiller som måske knapt nok kan forstærke os. Derfor er jeg også glad for Ørgaards netværk i det østeuropæiske, derovre kan han sagtens finde guld tl en 1/3 af prisen på en tilsvarende dansker.
I mine øjne så har vi faktisk en ret komplet trup, den eneste forstærkning jeg godt kunne tænke mig er en venstre kant, da vi er tynde på den position, at lade Leon spille der, er på ingen måder optimalt. Denne spiller kunne enten være en spiller til starteren, eller en udviklingsspiller som dog skal være klar til relativt meget spilletid i det travle efterår.
Ellers skal vi i mine øjne "blot" have fundet en udviklingsspiller som kan erstatte Troest som sandsynligvis smutter. Kjær er allerede erstattet med Califf og Kojla (som måske smutter) er erstattet af Marcic.
Femi behøver vi ikke erstatte, Salami og Florescu burde kunne dække den postion og så håber jeg meget Yakubu er den næste i rækken af succesfulde afrikanere som kan dække den position.
Hvis Klimpl smutter og det håber jeg ærligt talt han gør, da han sandsynligvis er en dyr herre til at have til at sidde på bænken og en spiller som jeg ikke tror indgår i fremtidsplanerne, så bør vi måske også finde en udviklingsspiller til højre back, vi ved trods alt ikke om Marcics har Koljas jernfysik og kan spiller 50 kampe på en sæson.
Undgår vi det skadeshelvede vi var igennem her i foråret (og alligevel var det vores mest succesfulde nogensinde :0), og får erstattet de startere som smutter, så syntes jeg vi har en rigtig solid trup til de kommende udfordringer.
-
Hekler
Skippels Skrev:
> Jeg bygger det på, at han rent spillemæssigt er
> faldet i niveau, og at hans skarphed simpelthen
> ikke har været tilstede i denne sæson...mange af
> hans mål har været lidt heldige og tlfældige
> mål..Han kan satdigt score, ja, men han gør ikke
> sig selv farlig, og hans skud udefra er noget nær
> elendigt.
Rent subjektivt.
Han har leveret målene, færdig!
> Jeg bygger det på, at han rent spillemæssigt er
> faldet i niveau, og at hans skarphed simpelthen
> ikke har været tilstede i denne sæson...mange af
> hans mål har været lidt heldige og tlfældige
> mål..Han kan satdigt score, ja, men han gør ikke
> sig selv farlig, og hans skud udefra er noget nær
> elendigt.
Rent subjektivt.
Han har leveret målene, færdig!
-
Hekler
Nu er det dig der påstår noget så er det dig der skal bevise det.
Hvorfor er han bedre end Kolja?
Hvorfor er han bedre end Kolja?
-
Vinding
Enig Hekler
Hej Hekler
jeg kan kun give dig ret. Det er ikke forkert af klubben at lave en omkostningsminimerings strategi. Jeg er sikker på at sådan en strategi kan give os muligheder i de kommende sæsoner. Lader vi være med at ødsle pengene væk nu, så vil vi få mere ud af pengene på længere sigt i det nye selskab.
Med den udvikling vi ser nu kan der nemt opstå en overophedning i økonomierne i superligaen. Tag f.eks. Vejle de kommer op i superligaen med en masse forstærkninger og et nyt stadion. Skulle de gå hen og rykke ned igen vil det hurtigt give økonomiske problemer da deres seneste regnskab havde røde tal.
Bare fordi at man køber en række spiller er man ikke sikret mesterskabet. Se bare på en klub som FCK.
Vinding
jeg kan kun give dig ret. Det er ikke forkert af klubben at lave en omkostningsminimerings strategi. Jeg er sikker på at sådan en strategi kan give os muligheder i de kommende sæsoner. Lader vi være med at ødsle pengene væk nu, så vil vi få mere ud af pengene på længere sigt i det nye selskab.
Med den udvikling vi ser nu kan der nemt opstå en overophedning i økonomierne i superligaen. Tag f.eks. Vejle de kommer op i superligaen med en masse forstærkninger og et nyt stadion. Skulle de gå hen og rykke ned igen vil det hurtigt give økonomiske problemer da deres seneste regnskab havde røde tal.
Bare fordi at man køber en række spiller er man ikke sikret mesterskabet. Se bare på en klub som FCK.
Vinding
-
mikmak12
hej
hvis vi vil kalde os tophold i næste sæson skal vi forstærke os
med mindst samme klasse som de vi mister.
1 midt forsvar i samme klasse som simon kjær.
1 midtbane til den centrale del.
1 angriber der kan afløse frank.
VI kan sagtens finde kvalitet til fornuftige penge og stadig
udvikle vores unge talenter.
hvis vi vil kalde os tophold i næste sæson skal vi forstærke os
med mindst samme klasse som de vi mister.
1 midt forsvar i samme klasse som simon kjær.
1 midtbane til den centrale del.
1 angriber der kan afløse frank.
VI kan sagtens finde kvalitet til fornuftige penge og stadig
udvikle vores unge talenter.
-
Mr. Brandt
mener også at klimpl har haft en enkelt kamp i den side hvor Leon og Poulsen normalt ligger....