Spiller indkøb i sommer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Re: Angriber: Vaclav Sverkos

Indlæg af Kent »

Eftersom Frank egentlig passer på beskrivelse 2, så bør det være mulighed 1 vi leder efter. Er godt klar over at Frank er ude og vi derfor har akut behov, men det vil være perspektivløst at hente en spiller, der fylder den samme plads i truppen som Frank.

Så jeg ville vælge nr. 1, og det er jeg næsten sikker på at Ørgaard også vil. Problemet er at finde den spiller til en pris vi kan betale. Bare ved at kigge på Sverkos scoringssnit vil jeg tro, at han er for dyr for os. Der må være tyske middel- og bundklubber, der er interesserede i ham. Så på trods af, at det vist var mig, som fandt ham, så tror jeg ikke på det: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,670 ... #msg-68657

Hausser

Indlæg af Hausser »

Jeg er nok sådan lidt mere la-la, syntes egentlig ikke vi har behov for angribere ud over de næste 4 måneders tid altså og i den periode er det vel netop en type som Frank vi har brug for.

Bhomaszz

Re: - BAN!! OT

Indlæg af Bhomaszz »

Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hehe .. :D Ved godt det langt fra er velkommen her
> men synes lige den skulle med da jeg ikke har
> bedre at tage mig til ;)

så skal vi andre døje med det eller hvad?

Tiesto

Indlæg af Tiesto »

http://www.youtube.com/watch?v=8umwWB9Gub8

En lille video med Sverkos..

Tror han er en mand med en ordentlig røvfuld erfaring :-)

Chap

Indlæg af Chap »

Jeg ved ikke, om man kan regne med det, men ifølge http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... rofil.html koster han 1.100.000 Euro, hvilket svarer til 8.205.890 Kr., men igen ved jeg ikke hvor troværdig den side er - men han er absolut en virkelig spændende angriber.

Bobby

Indlæg af Bobby »

Nu tror jeg heller ikke, man skal lægge så meget i den pris, men lad os nu bare sige, at det er prisen, så synes jeg bestemt ikke det er skræmmende for en mand af hans kaliber.. Og kan vi så samtidig smide Klimpl med i en byttehandel, ser det ganske fornuftigt ud.

I mine øjne vil han være en supersigning. Fordelene udover hans åbenlyse kavliteter, er naturligvis at han har international erfaring, hvilket er en kæmpe fordel når vi skal spille UEFA, Han har prøvet at være i udlandet før. Vi har Raska, hvilket gør integrationen nemmere. Han kan formentlig tale tysk efter hans ophold i tysk fordbold. Og så scorer han jo mål.

Frem med pungen og pennen Ørgaard.

Og ja, Kent, måske du skulle overveje at sige dit nuværende job op og i stedet blive scout for Ørgaard og co. :-) Sverkos virker i hvert fald til at være et godt fund.

Arff

Indlæg af Arff »

Spørgsmålet er bare, om Vaclav Sverkos er interesseret i at skifte til FC Midtjylland på nuværende tidspunkt?
- Men ja, også en spiller jeg meget gerne ville se i Midtjylland, selvom jeg efterhånden mener at vi henter for mange spiller i østeuropa.

zmethon

Re: Spiller indkøb i sommer

Indlæg af zmethon »

synes vi skal prøve at hente thomas gravesen..han er rutineret og stadig god

Thomasnoerum

Indlæg af Thomasnoerum »

og dyr

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

oh dear god, nej vi skal ikke hente Thomas Gravesen... hvilken plads i øvrigt?

fcebbesen

Indlæg af fcebbesen »

vi kunne også hente Ronado fra AC Milan. Prøv lige og hør hvor dumt det lyder

Hausser

Indlæg af Hausser »

Tror godt vi kan lukke diskutionen om Sverkos.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84331

Han fik åbenbart debut på landsholdet igår og lavede en assist. En relativ ung landsholdsspiller for Tjekkiet koster altså knaster og må sandsynligvis betegnes som værende uden for vores rækkevidde.

mikmak12

Indlæg af mikmak12 »

hvor useriøst er det forslag ikke?

FCM_Anders

Indlæg af FCM_Anders »

Thomas Gravesen kan sku da ikke spille sig på noget hold mere. han er sku så piv dårlig man.

Dysager

Indlæg af Dysager »

Altså jeg tænker lidt Lustig fra Sundvall??
Eller måske nikki zimling

Besvar