FC Nordsjælland - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Chap

Re: Smuk, smuk scoring af Jude....!

Indlæg af Chap »

Uha det lyder sku godt :) - der var satme også godt knald på!

Chap

Re: Smuk, smuk scoring af Jude....!

Indlæg af Chap »

Uha det lyder sku godt :) - der var satme også godt knald på!

Thomasnoerum

Stemning!

Indlæg af Thomasnoerum »

Chap

Re: Stemning!

Indlæg af Chap »

Nice nok video - dog ikke den bedste kvalitet, men wtf :D Fuck hvor var det fedt!

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Sidder også i nuværende stund og genudser kampen på TV. I store perioder råber vi særdeles højt. Især "we love you" og "pippi" sangen.

TaylorDK

Indlæg af TaylorDK »

Kasper_Nielsen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Sidder også i nuværende stund og genudser kampen
> på TV. I store perioder råber vi særdeles højt.
> Især "we love you" og "pippi" sangen.

Kanon stemning ovre i Farum i går og tak til alle som tog med. Vi var Nordsjælland klart overlegne på tribunen.

Der er overhovedet ikke nogen steder, hvor man kan genudse kampen, uden at man selv har optaget den?

Chap

Indlæg af Chap »

TaylorDK Skrev:
> Vi var Nordsjælland klart overlegne på tribunen.

Det er alle udehold som kommer på Farum Park vist :) Dog ikke i nær så stor en grad som os i går selvfølgelig.

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

TaylorDK

Tror ikke de genudsender kampen, selv havde jeg optaget den.

Andro

Indlæg af Andro »

Er der ingen der kan uploade kampen til megaupload.com, rapidshare.com eller en af de der sider?

Men det var godt nok hurtigt den youtube video kom op, nice lavet.

aoa-fcm

Karakterer

Indlæg af aoa-fcm »

Nogle der vil give nogle karaktere til spillerne fra i går?

Nice spillet derovre i går og tillykke med sølvet!

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Thomasnoerum Skrev:
> god stemning i går!!
>
>
> http://youtube.com/watch?v=SjDpyZmEfK8

Dejlig Dejlig Dejlig!! Endelig en der tager initiativ til at optage noget, som jeg også har foreslået at lave noget "mingo.dk stil" . Godt lavet, trist du ikke har det bedste kamera men SKIDE VÆRE MED DET!

Jesper BW1100

Re: Karakterer

Indlæg af Jesper BW1100 »

aoa-fcm Skrev:
> Nogle der vil give nogle karaktere til spillerne
> fra i går?
>
> Nice spillet derovre i går og tillykke med sølvet!

Jo det vil jeg da gerne gøre. Sådan så jeg præstationerne fra min plads på Farum Park :) :

Heinze - 9
Fejlfri præstation af vores unge målmand.

Kolja - 10
Endnu en stærk defensiv præstation af vores store tysker, krydret med et forløsende 1-0 mål.

Troest - 9
Stærk stabil defensiv præstation som altid.

Kjær - 9
Fin afskedskamp af Kjær. Han bliver en stor forsvarsspiller for Danmark i fremtiden!

CP - 8
Udemærket præstation af CP. Bliver dog snydt nogle gange, hvilket også koster en advarsel. Men han har i den grad været en forstærkelse af vores venstreback i denne sæson. Og CP: "Du skal ingen steder!" :-)

Danny - 9
Lidt sløj 1. halvleg. Til gengæld flyvende i 2. halvleg med scoring og formidabelt 1-2 oplæg til Jude ved 3-0. Dejligt at se Danny endelig er kommet igang i FCM-trøjen :-)

Furuseth - 6
Håber i den grad at Peter stadig er mærket af hans skade, for det er ikke meget han er kommet til i de sidste par kampe. Sammen med Ken vores dårligste mand i går. Dog lavede han et par vigtige mål i starten af foråret. Bundniveauet skal dog hæves til næste sæson!

Flinta - 8
Stabil arbejdsom indsats af breddespilleren Flinta. Han er blevet bedre og bedre i foråret i takt med, at han har fået mere og mere spilletid.

Florescu - 9
Han har i den grad været et røverkøb. Han er bare blevet bedre og bedre i løbet af foråret, og viser igen i går hvorfor Ørgaard og co. bare MÅTTE have en kontrakt med ham. Stor arbejdsindsats på den defensive midt og kun uheld forhindrer ham i at komme på måltavlen. Dejligt at se en østeuropæer som i den grad har slået til!

Ken - 6
Vores unge svensker havde i den grad en off-day i går. Kommer ikke frem til ret meget, og de halve chancer han får brænder han. Derudover får han ikke holdt så godt i bolden, som vi ellers er vant til at se fra hans side. En ærgerlig afslutning på foråret fra Ken, som ellers var blevet bedre og bedre her i foråret. Vi har dog et spændende angrebstalent, som jeg er sikker på nok skal slå igennem for os!

Baba - 7
Kommer heller ikke til særlig meget. Dog får han vist hans kropsstyrke adskillige gange, og jeg er overbevist om at Baba nok skal blive god for os, når han får lidt mere rutine. Han har i hvert fald potentialet!

CM - 9
God præstation af Claus, da han kommer ind i 2. halvleg. Får bibragt en masse rutine og går godt med i kombinationerne fremad banen. Det er luksus at have en mand som ham på udskiftningsbænken!

Jude - 8
Arbejder fint for det. Dog mangler han i den grad nogle muskler på kroppen. Kommer det, kan han vise sig at blive et ,enddog meget, spændende bekendtskab. Herligt mål han laver!

Leon - 8
Kommer ind og arbejder fint i den svære sidste del af kampen, hvor vi har overladt for meget initiativ til FCN.

Thomasnoerum

Indlæg af Thomasnoerum »

nu kunne jeg sidde og få en masse ros for "min" video, men det vil jeg ikke. jeg har bare fundet den på youtube, ikke selv lavet den :)

FCM_Anders

Re: FC Nordsjælland - FCM

Indlæg af FCM_Anders »

Fcuk en vil bus tur, kanon støtte til holdet drenge sådan skal det være alle gange, der var kanon fed steming, og synes rigtig mange sang med, tak til aller der var med for en kanon fed tur,

FCM ANDERS

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Fair nok! ;) Men ros til den der har taget initiativ til det!!

Besvar