FC Nordsjælland - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mancitydk

Re: Dobbelsendningen på 3+

Indlæg af mancitydk »

hmmm de nævner os først i programoversigten men ved virkelig heller ikke hvad jeg skal tro, de er jo meget meget glade for fck :)

Lars

Indlæg af Lars »

http://www.3plus.dk/content/view/8837/1079/

Hvis nogen finder ud af hvordan de ligge har tænkt sig at kringle den vil jeg sætte pris på at læse svaret.

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Som jeg læser det, vil det være FCK-kampen (igen), som vil have 1. prioritet, men som jeg skrev ovenfor, vil bolden blive sparket videre til Farum, hvis/når der i så fald sker noget interessant... Det er den samme procedurer de bruger hvert år. i de sidste afgørende kampe...

Ulv865

Lars

Indlæg af Lars »

http://www.3plus.dk/index.php?option=co ... 18&Itemid=

Nu fandt jeg lige hvad de skrev om deres sendning sidste søndag hvor de jo også viste klip fra vores kamp når der var scoret mål og der fremgik der ikke noget i beskrivelsen af programmet om vores kamp, så det vil da være noget dårlig reklamme hvis det bare bliver FCK-Lyngby supleret af nogle få highlights fra vores kamp i løbet af kampen. Jeg ved ikke om de vælger en picture in picture løsning, om der bliver tale om en todelt skærm eller hvad de har tænkt sig.

Hausser

Indlæg af Hausser »

På viasats Xtra-kanaler vil FCN-FCM blive sendt uafbrudt, på 3+ vil der ganske rigtigt blive skiftet mellem kampene, med FCK-kampen som den primære.

Ravnen

Billeder

Indlæg af Ravnen »

Til gengæld bliver det muligt at se billeder fra kampen, da fotografen er på plads på sidelinien i Farum. Billederne kommer dog først tirsdag, da jeg bliver derovre lidt ;-)

LOOFT

Re: Billeder

Indlæg af LOOFT »

Tager du ikke billeder af tifoen?

Lars

Indlæg af Lars »

Sært at FCK-Lyngby prioteres mere end FCN-FCM. Det må da være vores kamp der er mest interessent, to hold der burde være mere jævnbyrdige. FCM er 2 point foran FCK, FCN kan hvis alt flasker sig for dem avancere til den 6.plads der giver en hjemmekamp mere i næste sæson. Lyngby kan ikke redde sig over nedrykningsstregen, men kan maksimalt slutte på 11.pladsen, der er selvfølgelig en del ondt blod imellem Lyngby og FCk, også taget den måde Don Ø forlod Lyngby på i betragtning, men det må da stadig være FCN-FCM der er den mest lovende kamp.

LOOFT

fcn - fcm - uafgjort

Indlæg af LOOFT »

Hvad sker hvis vi kun får uafgjort? vi erjo 2 point foran...

Casper Søe

Re: fcm - fcn - uafgjort

Indlæg af Casper Søe »

Hvis FCK vinder, vil de vinde, p.g.a bedre målscore.

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Fordi de har lukket færre mål ind?

Bjerg90

Indlæg af Bjerg90 »

LOOFT Skrev:
-------------------------------------------------------
> Fordi de har lukket færre mål ind?

Fordi deres differens for scoret mål og inkasseret mål er størst.

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Tak:-) skulle lige være helt sikker... Men det er alligvel kun en sejr der tæller!!!

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Ja, men det er ikke den kamp, der vil trække flest seere.

mrjelle

Re: FC Nordsjælland - FCM

Indlæg af mrjelle »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84135

Gad vide om det betyder Bernburg også er ude af kampen i morgen?

Besvar