FC Nordsjælland - FCM
-
Skippels
FC Nordsjælland - FCM
Så gælder det for alvor, hvor vi selv kan afgøre det. Med en sejr på søndag kan vi endegyldigt sikre os sølv og en plads i UEFA-cup.
Mon ikke vi har gejsten og viljen til at afgøre kampen, vi plejer således at være gode til at få afsluttet sæsonen ordenligt, især når vi er presset, som vi er nu.
Jeg tror kampen bliver afgjort med en smal 1-2 sejr, hvor viljen og gejsten hos ulvene kommer til at udgøre forskellen på de to hold.
Gæt på et resultat, det bliver rigtigt spændende.
Mon ikke vi har gejsten og viljen til at afgøre kampen, vi plejer således at være gode til at få afsluttet sæsonen ordenligt, især når vi er presset, som vi er nu.
Jeg tror kampen bliver afgjort med en smal 1-2 sejr, hvor viljen og gejsten hos ulvene kommer til at udgøre forskellen på de to hold.
Gæt på et resultat, det bliver rigtigt spændende.
Senest rettet af Skippels 25. maj 2008, 20:41, rettet i alt 1 gang.
-
Ralle8900
Re: FC Nordsjælland - FCM
Nu har vi i de seneste to hjemmekampe fordoblet antallet af kampe med 3 scorede mål - nu må det være tid til den første udekamp hvor vi scorer 3....
3-1 til os!
3-1 til os!
-
j3pq3
Skippels Skrev:
-------------------------------------------------------
> Så gælder det for alvor, hvor vi selv kan afgøre
> det. Med en sejr på søndag kan vi endegyldigt
> sikre os sølv og en plads i UEFA-cup.
Nu er det jo sådan at turen til europa også gælder for tredjepladsen, så den er der skam ingen der kan tage fra os.
men når det så er sagt, er der selvfølgelig langt mere prestige i at ende som 2'er end 3'er.
det bliver en svær kamp, og hvis man kigger tilbage til de tidligere opgør, så er kampen mellem de to parter adeles lige. hele 5 ud af de sidste 8 er spillet uafgjort, og de ellers har resultatet ikke just afspejlet sig i en sikker vinder.
Da FCK nu skal møde Lyngby på hjemmebane, skal vi nok ikke regne med al for megen hjælp derfra, så det eneste der tæller er en sejr! med et uafgjort resultat, bliver der pointlighed, og i sådan et tilfælde, har fck en bedre målscore end os.
Med farlige frank ud, og nogle knap så rutinerede angribere, skal man jo heller ikke ligefrem ligge op til en målfest fra vores side af. med mindre troest og florescu og jude går hen og lave samme nummer ;D
> Så gælder det for alvor, hvor vi selv kan afgøre
> det. Med en sejr på søndag kan vi endegyldigt
Nu er det jo sådan at turen til europa også gælder for tredjepladsen, så den er der skam ingen der kan tage fra os.
men når det så er sagt, er der selvfølgelig langt mere prestige i at ende som 2'er end 3'er.
det bliver en svær kamp, og hvis man kigger tilbage til de tidligere opgør, så er kampen mellem de to parter adeles lige. hele 5 ud af de sidste 8 er spillet uafgjort, og de ellers har resultatet ikke just afspejlet sig i en sikker vinder.
Da FCK nu skal møde Lyngby på hjemmebane, skal vi nok ikke regne med al for megen hjælp derfra, så det eneste der tæller er en sejr! med et uafgjort resultat, bliver der pointlighed, og i sådan et tilfælde, har fck en bedre målscore end os.
Med farlige frank ud, og nogle knap så rutinerede angribere, skal man jo heller ikke ligefrem ligge op til en målfest fra vores side af. med mindre troest og florescu og jude går hen og lave samme nummer ;D
-
Skippels
jeg er udemærket klar over, at en 3 plads også giver adgang til europa.
Som du siger vinder FCK næsten med sikkerhed over Lyngby, så vi skal vinde.
ken fagerberg har været godt kørende på det sidste, og har allerede på denne her halvsæson udviklet sig en del. Farlige Frank har set ud fra mit synspunkt været den dårligste angriber i startopstillingen, set bort fra de første 3-4 kampe, så jeg mener ikke, at der er så stort et tab. Desuden har vi fået Salami tilbage, og sammen med florescu skal de nok lægge et massivt offensivt pres på den centrale midt.
Som du siger vinder FCK næsten med sikkerhed over Lyngby, så vi skal vinde.
ken fagerberg har været godt kørende på det sidste, og har allerede på denne her halvsæson udviklet sig en del. Farlige Frank har set ud fra mit synspunkt været den dårligste angriber i startopstillingen, set bort fra de første 3-4 kampe, så jeg mener ikke, at der er så stort et tab. Desuden har vi fået Salami tilbage, og sammen med florescu skal de nok lægge et massivt offensivt pres på den centrale midt.
-
j3pq3
Hvorfor i al verden skriver du så:
> Med en sejr på søndag kan vi endegyldigt
???
du hentyder jo dermed at det ikke er afgjort endnu om vi skal til udlandet til næste sæson....
> Med en sejr på søndag kan vi endegyldigt
???
du hentyder jo dermed at det ikke er afgjort endnu om vi skal til udlandet til næste sæson....
-
mrjelle
Nogle der har noget nyt omkring Salami?
op fcm.dk er han fjernet fra skadestuen.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=103&topID=5
op fcm.dk er han fjernet fra skadestuen.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=103&topID=5
-
Skippels
Ja undskyld så, hvis det plager dig så meget, ville bare lige understrege, at vi kunne få BÅDE sølv og UEFA.
-
Dahl Nielsen
Re: FC Nordsjælland - FCM - Salami
mrjelle Skrev:
> Nogle der har noget nyt omkring Salami?
>
> op fcm.dk er han fjernet fra skadestuen.
Han skulle meget gerne være klar til kampen.
> Nogle der har noget nyt omkring Salami?
>
> op fcm.dk er han fjernet fra skadestuen.
Han skulle meget gerne være klar til kampen.
-
Jydepower
Re: FC Nordsjælland - FCM - Salami
Om end han bliver, så SKAL vi bare vinde.. vi tilskuere der skal der over skal ikke kun være den 12, men også den 13. mand!! Vi skal gøre ALT for at vinde ! Nogen opdatering hvor mange der skal med ?
-
FCM_Anders
Kom så drenge vi skal sku mange der over og gå amok, vi skal vinde det sølv igen i år kom så alle skal med sådan drenge,
FCM 4-Ever,
FCM 4-Ever,
-
fcebbesen
lidt opvarmning til kampen. hvis vi bare kan få det lidt la det så skal det nok blive sjovt
http://youtube.com/watch?v=1A2r8vsEnko&feature=related
http://youtube.com/watch?v=1A2r8vsEnko&feature=related
-
forzafcm
fcebbesen Skrev:
> hvis vi bare kan få
> det lidt la det så skal det nok blive sjovt.
Det får vi også!
> hvis vi bare kan få
> det lidt la det så skal det nok blive sjovt.
Det får vi også!
-
Jydepower
Jaaa.. Drenge så er det nu hele vores sæson, vores arbejde både på banen og udenfor banen resultere i et godt resultat (sølv), eller en ok resultat hvilket svarer til Bronze. Vi kommer en del mennesker afsted i en masse busser så vi SKAL give den maksimale opbakning til vores hold, der bliver ikke arrangeret sådan en tur bare for at få en grund at tage skovturskurven med og spise kage - NEJ, råb af al lungers kraft. Vi står i den situation at FCK skal vinde for at have en chance for at få sølvet. Og hvis de gør det er vi TVUNGET til at vinde, for at vinde sølv. Så det bliver uhyrer spændende!
Jeg tror at starten kommer til at lyde sådan :
------------Heinze--------------
Kolja- Kjær-------Troest---C.P-
-----------Salami--------------
Olsen-------------------Furuseth
----------Florescu--------------
----Collins------Ken-----------
Et skud på resultatet , 1-3 til os, eller en 2-2
Jeg tror at starten kommer til at lyde sådan :
------------Heinze--------------
Kolja- Kjær-------Troest---C.P-
-----------Salami--------------
Olsen-------------------Furuseth
----------Florescu--------------
----Collins------Ken-----------
Et skud på resultatet , 1-3 til os, eller en 2-2
-
fcebbesen
Jeg kan berolige alle om, at vi vinder på lørdag, da jeg tager min lykke trøje med. Vi har ikke tabt en kamp, hvor jeg har været ude og se fodbold med den trøje på.