Tak til Erik tråden!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
bw152/michael

Re: Tak til Erik tråden!

Indlæg af bw152/michael »

Hej Erik..

Jeg ved slet ikke hvor man skal begynde for hvis man skal skrive den tak du egentlig fortjener bliver den vist alt for lang...

Du har udrettet fantastiske ting med holdet og har udviklet de enkelte spillere meget i din tid i klubben.. Du har fremelsket en positiv fremadrettet underholdende spillestil i din tid i klubben, du har formået at få den enkelte på holdet til at præstere sit bedste og i den grad også fået nogen til at præstere over egne evner..
Resultaterne har været svingende, man har den ene weekend kunnet stå og juble over en 5-0 sejr og Brøndby, mens man weekenden efter dybt frustreret har kunne se holdet tabe point til Viborg.. Men det er slutstillingen efter 33 runder der tæller og du har sikkert ledt os til 3 x metal, hvilket er en kanon præstation på 4 år, samtidig er den fodbold der er blevet spillet fantastisk at se på..

Du har af klubben fået enorm lang snor og vi fans var efter dig i en periode hvor vi ønskede en fyreseddel, at du ikke fik den var en af de klogeste beslutninger klubledelsen har taget !! Fantastisk hvad du har formået at nå med vores klub, vi har udviklet os til at være fast del af toppen og vi har de seneste to år været at regne som de mest seriøst udfordrere til nr. 1 i tabellen..

Du har hele vejen igennem været dig selv som person og træner, det har været fantastisk at se på ! Det har været en fornøjelse at høre dine provokerende bemærkninger i stedet for en kedelig analyse til Werge og Frimann, din person kan man kun have stor respekt for og som træner kan man kun se op til dig og tage ved lære.
Det har altid været hyggeligt at komme ud på træningsbanerne og du har taget dig tid til en lille snak, helt nede på jorden..

Stor tak for din indsats i Midtjylland, jeg håber at se dig i en udenlandsk klub.. Vi ved begge alt andet vil være en stor skuffelse for os her i Midtjylland..

TAK FOR ALT ERIK..
You might be gone, but you will never be forgotten !!

/Michael Meyhoff - Vi ses i Farum :D

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Hej Erik!

Her er en lille hilsen fra en fynsk ulv. Som det er blevet nævt et par steder kan man bare nævne nogle af de resultater du, sammen med holdet, har opnået, så ved man med det samme, hvad du har betydet for alt og alle omkring klubben.
Disse gode resultater overstiger langt de få negative der har været. jovist, der var en lille off-sæson i 05/06, hvor det ikke blev til, hvad materialet havde potentiale til, men den er så pakket ind i 3! fantastiske sæsoner, med meget få store svipsere, men til gengæld mange flotte resultater.

Tillykke med, at være dig selv, bliv ved med det! Hold nu en god laaaang ferie med familien og vælg så en klub i udlandet el. landsholdet, det vil ikke være til at bære, hvis du skulle komme til SAS-Arena i en anden dansk klub - i hvert tilfælde ikke lige foreløbelig.

pøj pøj med fremtiden.

Ulv865

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Hej Erik !

Så fik jeg så taget mig sammen til at skrive en "mail" til dig.

Tak for alt det du har tilført holdet. Jeg må indrømme jeg var noget skeptisk da du kom, meeen.. var ung og dum (: Jeg er virkelig overvældet af alt det du har tilført holdet! Min mor arbejder sammen med KBN's far og mor, og mine mor og hende snakkede om KBN og der sagde KBN's mor at KBN aldrig havde haft sådan en træner som Erik, man havde ikke sådan en bestemt måde at gøre ting på og det hele var mere frit, spec. også uden for banen! Og det skaber jo bare et langt større bånd mellem spillere og træner hvilket er vigtigt. Tak for alle de dejlige medaljer du har bragt til os, synd du ikke bliver til guldet (!) - TAK for at du er med til at gøre mig stolt af at være en ulv. tak taK tAK TAK TAK TAK

P.S. Hvis du bliver Brøndbytræner så ... (:

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Hej Erik

Tusinde tak for de gode år i det midtjyske, de mange gode stunder samt den personlighed. Tak for de befriende ærlige måde at håndtere hverdagen på, dansk fodbold mangler flere som dig. Held og lykke fremover ønsker dig det bedste.

Mvh

Jesper

Hekler

Indlæg af Hekler »

Tak Erik fordi jeg altid bliver udtaget til den udvidede bruttotrup.
Jeg er dog lidt bekymret over altid at blive sorteret fra i sidste øjeblik ;-)

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Hey Erik. ¨
Tak for nogle gode år på heden! Du har tilført klubben en masse. Klubben er vokset, det har du været en skøn del af.. Tak til dig.

Jeg vil dog sige, at hvis du bliver træner på vestegnen sååå.....

j3pq3

Indlæg af j3pq3 »

Tak Erik

jeg kunne vel skrive en kilometervis lang takketale, men der var nogle herinde der allerede havde gjort jobbet for mig.
så derfor ville jeg bar smide en hilsen herfra, og ønske dig held og lykke fremover.

hilsen Jeppe

Besvar