Reserveholdskamp med Tjekke
-
Dennis (BW2479)
Re: Reserveholdskamp med Tjekke
LOOFT Skrev:
-------------------------------------------------------
> Rødt til Winston, så må vi se om han kan stå
> distancen..
I sådanne kampe for man gerne lov til at smide en 11 mand ind igen.
Men ja det lyder jo spændende. Tror såmen også lidt at Maros var tiltænkt den plads som Danny C nu for. Altså en person de unge kan læne sig op af, en der skal spille i klubben igennem nogle år. Troest er på vej væk det står soleklart for os alle. Winston kan vi ikke holde på for evigt med det potentiale den knægt render rundt med. Derfor vil en 20 årig også passe noget bedre ind i billedet end en 27 årig (Maros Klimpl).
> Rødt til Winston, så må vi se om han kan stå
> distancen..
I sådanne kampe for man gerne lov til at smide en 11 mand ind igen.
Men ja det lyder jo spændende. Tror såmen også lidt at Maros var tiltænkt den plads som Danny C nu for. Altså en person de unge kan læne sig op af, en der skal spille i klubben igennem nogle år. Troest er på vej væk det står soleklart for os alle. Winston kan vi ikke holde på for evigt med det potentiale den knægt render rundt med. Derfor vil en 20 årig også passe noget bedre ind i billedet end en 27 årig (Maros Klimpl).
-
Peter Ross
Det er altid svært at vurdere en spiller, der spiller på et hold, hvor han knap har hilst på samtlige spillere, men jeg var ikke nævneværdig imponeret af den unge tjekke (alias Per Krøldrup).
Han var udmærket med hovedet, hvor han i de fleste dueller stod overfor Jacob Olesen (der for øvrigt scorede VFFs mål, dog ikke noget Petr var skyldig i).
Med fødderne tog han ikke de store chancer. Det var hele tiden korte afleveringer til nærmeste medspiller, mens han hurtighedsmæssigt ikke så prangende ud.
Han er ung, og han kender ikke de øvrige på holdet, men umiddelbart lignede han en fuser i mine øjne.
Peter Ross
Han var udmærket med hovedet, hvor han i de fleste dueller stod overfor Jacob Olesen (der for øvrigt scorede VFFs mål, dog ikke noget Petr var skyldig i).
Med fødderne tog han ikke de store chancer. Det var hele tiden korte afleveringer til nærmeste medspiller, mens han hurtighedsmæssigt ikke så prangende ud.
Han er ung, og han kender ikke de øvrige på holdet, men umiddelbart lignede han en fuser i mine øjne.
Peter Ross
-
Hausser
Jeg var heller ikke synderligt imponeret, men håber og tror da han får en ordentlig chance igennem træning og gerne en kamp mere, ikke fair at bedømme ham ud fra den her præstation alene.
De tvar egentlig ikke for han lavede nogle fejl eller noget, men man kigger jo altid efter det lidt ekstraordinære og det syntes jeg ikke helt han havde bedømt ud fra kampen idag.
De tvar egentlig ikke for han lavede nogle fejl eller noget, men man kigger jo altid efter det lidt ekstraordinære og det syntes jeg ikke helt han havde bedømt ud fra kampen idag.
-
Hausser
Referat af kampen
Der var egentlig en udemærket tempofyldt træningskamp vi var vidner til i Ikast idag. VFF stillede op med en flok superligaspillere, bl.a Alex da Silva, Jacob Olesen, Simon Bulgaru og vistnok også Morten Bertolt og Christian Muomaife, så der var gode udfordninger til et meget ungt FCM hold, befolket med Nigerianere.
Angående startopstillingen så håber jeg Ross eller andre, kan du hjælpe mig med den, specielt afrikanerne havde jeg ikke helt styr på
Det så nogenlunde sådan her ud:
Rasmussen
Bøge - Winston - Pavlik - Ahlmann måske?? Anden havleg Quist
Adeola - Yakubu - Izunna? - Oliseh
Sylvester - Jude
Indskiftninger ud fra hukommelsen:
- Winston ud Zakaria ind.
- Jude ud Hvilsom ind.
- Izunna ud Albæk ind
- Måske Ahlmann for Quist (er lidt i tvivl om det var Quist fra start af, eller der blev skiftet i halvleg?)
- Jude ud Afrikaner med nummer 9? Rilwan, Princewill eller Maxwell velsagtens.
- Måske en udskiftnig af en nigerianer for en nigerianer mere?
Spillemæssigt var vi, specielt i første halvleg meget overlegne og vores små hurtige afrikanere løb og pressede simpelthen VFFerne så meget de blev stressede og vi fik da også en del chancer som burde have resulteret i scoringer. Jeg tror det var Thomasberg, som udtalte at stort set samtlige afrikanere har en fremragende fysik og et elendigt skud og det er altså en sandhed som holder stik, drengene afslutter simpelthen elendigt, lidt en skam. Desuden havde afrikanerne, qua deres unge alder og deres stræben efter at ville imponere, en tendens til at blive lidt overivrige og febrilske, men det er jo kun naturligt.
Anden halvleg der kom VFF lidt mere med og de blev farlige nogle gange på dødbolde, hvilket selvfølgelig er naturligt når vi kun har to hovedstødsstærke og så eller et hold bestående af knægte på ca 165-175 cm. Specielt efter Winston blev smidt ud, blev VFF farlige på indlæg, men uskarphed og Anders Rasmussen fik afværget. I øvrigt en underlig situation ved Winstons udvisning, ser ud som om skubber hårdt til en VFFer som skubber igen og straks kaster Winston sig til jorden og tuder som et lille barn, ikke en imponerede preformance af ham i den situation.
Oliseh scorede vores mål på et skud som blev afrettet ind bag en stærk Viborg-målmand og Jacob Olesen scorede for dem på endnu et indlæg fra deres højre side.
Af de lidt yngre kræfter var der gode præstationer af
Jesper Bøge: Spillede rigtigt godt og sikkert på backen, måske en fremtidig mand på positionen i FCM.
Yakubu: Vel nok hovedårsagen til vores spillemæssige overtag. Stressede VFFerne meget med et utrætteligt løbearbejde, meget lig Salami.
Sylvester: Har en lidt anden fysik end de meget små, afrikanere som netop er kommet op i førsteholdstruppen, han er mere robust og ham her, har faktisk et godt skudt og virker vanvittig hurtigt.
Oliseh: Sublime førstegangsberøringer og driblinger og virkelig et godt blik for spillet. Han ligner en spiller som vi skal forvente os rigtigt meget af, syntes han var bedste mand.
Angående startopstillingen så håber jeg Ross eller andre, kan du hjælpe mig med den, specielt afrikanerne havde jeg ikke helt styr på
Rasmussen
Bøge - Winston - Pavlik - Ahlmann måske?? Anden havleg Quist
Adeola - Yakubu - Izunna? - Oliseh
Sylvester - Jude
Indskiftninger ud fra hukommelsen:
- Winston ud Zakaria ind.
- Jude ud Hvilsom ind.
- Izunna ud Albæk ind
- Måske Ahlmann for Quist (er lidt i tvivl om det var Quist fra start af, eller der blev skiftet i halvleg?)
- Jude ud Afrikaner med nummer 9? Rilwan, Princewill eller Maxwell velsagtens.
- Måske en udskiftnig af en nigerianer for en nigerianer mere?
Spillemæssigt var vi, specielt i første halvleg meget overlegne og vores små hurtige afrikanere løb og pressede simpelthen VFFerne så meget de blev stressede og vi fik da også en del chancer som burde have resulteret i scoringer. Jeg tror det var Thomasberg, som udtalte at stort set samtlige afrikanere har en fremragende fysik og et elendigt skud og det er altså en sandhed som holder stik, drengene afslutter simpelthen elendigt, lidt en skam. Desuden havde afrikanerne, qua deres unge alder og deres stræben efter at ville imponere, en tendens til at blive lidt overivrige og febrilske, men det er jo kun naturligt.
Anden halvleg der kom VFF lidt mere med og de blev farlige nogle gange på dødbolde, hvilket selvfølgelig er naturligt når vi kun har to hovedstødsstærke og så eller et hold bestående af knægte på ca 165-175 cm. Specielt efter Winston blev smidt ud, blev VFF farlige på indlæg, men uskarphed og Anders Rasmussen fik afværget. I øvrigt en underlig situation ved Winstons udvisning, ser ud som om skubber hårdt til en VFFer som skubber igen og straks kaster Winston sig til jorden og tuder som et lille barn, ikke en imponerede preformance af ham i den situation.
Oliseh scorede vores mål på et skud som blev afrettet ind bag en stærk Viborg-målmand og Jacob Olesen scorede for dem på endnu et indlæg fra deres højre side.
Af de lidt yngre kræfter var der gode præstationer af
Jesper Bøge: Spillede rigtigt godt og sikkert på backen, måske en fremtidig mand på positionen i FCM.
Yakubu: Vel nok hovedårsagen til vores spillemæssige overtag. Stressede VFFerne meget med et utrætteligt løbearbejde, meget lig Salami.
Sylvester: Har en lidt anden fysik end de meget små, afrikanere som netop er kommet op i førsteholdstruppen, han er mere robust og ham her, har faktisk et godt skudt og virker vanvittig hurtigt.
Oliseh: Sublime førstegangsberøringer og driblinger og virkelig et godt blik for spillet. Han ligner en spiller som vi skal forvente os rigtigt meget af, syntes han var bedste mand.
-
Peter Ross
Re: Referat af kampen
Startopstillingen var:
Anders Rasmussen
Jesper Bøge - Winston - Tjekke - Jakob Ahlmann
Adeola - Yakubu - Jude - Rilwan
Sylvester - Oliseh
Jeppe Quist, Zakaria, Albæk, Hvilsom og så et par afrikanere kom ind i løbet af kampen. Winston, Ahlmann, Jude, Rilwan og Oliseh gik i hvert fald ud, så vidt jeg husker - de er ikke til at holde styr på...
Peter Ross
Anders Rasmussen
Jesper Bøge - Winston - Tjekke - Jakob Ahlmann
Adeola - Yakubu - Jude - Rilwan
Sylvester - Oliseh
Jeppe Quist, Zakaria, Albæk, Hvilsom og så et par afrikanere kom ind i løbet af kampen. Winston, Ahlmann, Jude, Rilwan og Oliseh gik i hvert fald ud, så vidt jeg husker - de er ikke til at holde styr på...
Peter Ross
-
Peter Ross
Viborg stillede noget lignende:
Kristian Kirk
? - Alexander Juel Andersen - Bulgaru - Tobias Rocatis (tror jeg)
Alex da Silva - Niklas Tüchsen - Mørk spiller? - Kevin Mensah
Jacob Olesen - Christian Moumaife
Viborgs indskiftede spillere i 2. halvleg aner jeg ikke hvem var.
Peter Ross
Kristian Kirk
? - Alexander Juel Andersen - Bulgaru - Tobias Rocatis (tror jeg)
Alex da Silva - Niklas Tüchsen - Mørk spiller? - Kevin Mensah
Jacob Olesen - Christian Moumaife
Viborgs indskiftede spillere i 2. halvleg aner jeg ikke hvem var.
Peter Ross
-
Dahl Nielsen
Re: OT
sualk_25 Skrev:
> Lyder da spændende med en ny ung
> midterforsvarer... meeeen, endnu en østeuropæer..
> er snart lidt bekymret med så mange udlændinge i
> truppen. Man må da som minimum håbe at han snakker
> godt engelsk som Florescu.
Han taler stort set ikke et klap engelsk. Trænerteamet måtte bruge Martin Raska som tolk.
> Lyder da spændende med en ny ung
> midterforsvarer... meeeen, endnu en østeuropæer..
> er snart lidt bekymret med så mange udlændinge i
> truppen. Man må da som minimum håbe at han snakker
> godt engelsk som Florescu.
Han taler stort set ikke et klap engelsk. Trænerteamet måtte bruge Martin Raska som tolk.
-
Kent
Peter Ross Skrev:
> Det er altid svært at vurdere en spiller, der
> spiller på et hold, hvor han knap har hilst på
> samtlige spillere, men jeg var ikke nævneværdig
> imponeret af den unge tjekke (alias Per
> Krøldrup).
> Han var udmærket med hovedet, hvor han i de fleste
> dueller stod overfor Jacob Olesen (der for øvrigt
> scorede VFFs mål, dog ikke noget Petr var skyldig
> i).
> Med fødderne tog han ikke de store chancer. Det
> var hele tiden korte afleveringer til nærmeste
> medspiller, mens han hurtighedsmæssigt ikke så
> prangende ud.
Specielt midterforsvarere er svære at vurdere, da de jo sjældent har bolden og indgår i det etablerede spil. Hvis han fysisk kunne klare hovedstødsduellerne med Jacob Olesen, er det ganske fint, da han bestemt ikke er den ringeste header i sas-ligaen. Spillemæssigt er det vigtigt om han er en spillende forsvarer eller en Troest-klon. Dog er det vel forståeligt hvis han sørger for at spille sikkert i sådan en testkamp, hvor han sikkert er lidt nervøs.
Det bliver interessant at høre, om han gør et godt indtryk det næste stykke tid.
> Det er altid svært at vurdere en spiller, der
> spiller på et hold, hvor han knap har hilst på
> samtlige spillere, men jeg var ikke nævneværdig
> imponeret af den unge tjekke (alias Per
> Krøldrup).
> Han var udmærket med hovedet, hvor han i de fleste
> dueller stod overfor Jacob Olesen (der for øvrigt
> scorede VFFs mål, dog ikke noget Petr var skyldig
> i).
> Med fødderne tog han ikke de store chancer. Det
> var hele tiden korte afleveringer til nærmeste
> medspiller, mens han hurtighedsmæssigt ikke så
> prangende ud.
Specielt midterforsvarere er svære at vurdere, da de jo sjældent har bolden og indgår i det etablerede spil. Hvis han fysisk kunne klare hovedstødsduellerne med Jacob Olesen, er det ganske fint, da han bestemt ikke er den ringeste header i sas-ligaen. Spillemæssigt er det vigtigt om han er en spillende forsvarer eller en Troest-klon. Dog er det vel forståeligt hvis han sørger for at spille sikkert i sådan en testkamp, hvor han sikkert er lidt nervøs.
Det bliver interessant at høre, om han gør et godt indtryk det næste stykke tid.
-
mancitydk
Re: Kenneth Andersen om Petr Pavlik
ja det fik man jo ikke meget ud af. Et typisk interview af den slags.. starter med at rose og trækker det så lidt ned igen;)
-
Hausser
okay, det glæder mig jeg kun havde én forkert og så nogle positoner naturligvis. afrikanerne løb så meget over det hele at jeg faktisk blive lidt i tvivl om vi spillede en 4-3-3 eller en 4-4-2, herligt med den energi 
-
Hekler
Hausser Skrev:
> Sylvester: Har en lidt anden fysik end de meget
> små, afrikanere som netop er kommet op i
> førsteholdstruppen, han er mere robust og ham her,
> har faktisk et godt skudt og virker vanvittig
> hurtigt.
Den fysiske træner, fortalte mig her forleden at han er den hurtigste FCM spiller overhovedet på den korte distance. noget med 30 m. på 3,3 eller sådan....hæng mig ikke 100% op på den tid.
> Sylvester: Har en lidt anden fysik end de meget
> små, afrikanere som netop er kommet op i
> førsteholdstruppen, han er mere robust og ham her,
> har faktisk et godt skudt og virker vanvittig
> hurtigt.
Den fysiske træner, fortalte mig her forleden at han er den hurtigste FCM spiller overhovedet på den korte distance. noget med 30 m. på 3,3 eller sådan....hæng mig ikke 100% op på den tid.