FCM-AGF
-
Lars
En tur i Den Gamle By
Det kunne være at journalisten trænger til en tur i Den Gamle By, der er vel også noget "dejligt" eskapisme i det hvis, nok af de ansatte bliver i deres roller, ja så kan det være at han kan bevare en illusion om at det er en bedre tid hvor AGF ikke ligger lige over nedrykningstregen.
-
Le compte
Re: Rønnebærene er sure i Aarhus
Jeg har personligt sendt en bister mail til redaktioen på Århus Stiftidende.
Inden nogen hidser sig op har jeg selfølgelig gjort det i eget navn, på eget initiativ, som privat person, uden at nævne BW osv.
Men fjolset skal i det mindste give en forklaring på om hans makværk skyldes dehydrering eller hvad.
Inden nogen hidser sig op har jeg selfølgelig gjort det i eget navn, på eget initiativ, som privat person, uden at nævne BW osv.
Men fjolset skal i det mindste give en forklaring på om hans makværk skyldes dehydrering eller hvad.
-
mancitydk
Synes det er godt initiativ.... Havde selv overvejet at gøre det
-
Le compte
Nå jeg fik da et svar på min klage. Så det må man have respekt for, at jeg så stadig ikke bliver enige med ham er noget helt andet. Jeg vil gerne opfordre folk til at reagere på den slags journalistik, for en klage til redaktionen, må aligevel vække lidt eftertanke, især hvis der er nok personer der gør det. Selfølgeligt skal det holdes sagligt for at have den bedste virkning (hvilket kan være svært) nedenstående er kopi af det svar jeg fik på klagen.
Hej Brian
Tak for din mail. Det er altid rart med reaktioner fra læserne. Også selv om de som dig ikke er udelukkende positive.
Jeg mener ikke du går over stregen i din mail. Du udtrykker din skuffelse over artiklen. Det var nogenlunde det samme jeg gjorde efter kampen mod AGF.
FCM skal da bestemt have lov at fejre en træner. Specielt når det er en, der har været så dygtig og har betydet så meget, som Erik Rasmussen har gjort for FCM. Det gik bare langt over stregen. Det var det, jeg forsøgte at formidle til mine læsere, som ikke var på stadion.
Det har intet med had eller misundelse at gøre. For hvis du så FCM-fanklubbens blad som optakt til foråret, gav jeg en meget rosende karakteristik af klubben.
Det er fuldt fortjent. For FCM har for lang tid siden givet AGF baghjul på alle niveauer - både sportsligt, økonomisk og ledelsesmæssigt.
Men søndag var det som om, at det sportslige skulle vige for farvel-festen. Og det er synd.
Det var min oplevelse af tingene. Du havde en anden, og det er fair, at du skriver det.
Endnu en gang tak for mailen.
vh
Jan Schouby
Hej Brian
Tak for din mail. Det er altid rart med reaktioner fra læserne. Også selv om de som dig ikke er udelukkende positive.
Jeg mener ikke du går over stregen i din mail. Du udtrykker din skuffelse over artiklen. Det var nogenlunde det samme jeg gjorde efter kampen mod AGF.
FCM skal da bestemt have lov at fejre en træner. Specielt når det er en, der har været så dygtig og har betydet så meget, som Erik Rasmussen har gjort for FCM. Det gik bare langt over stregen. Det var det, jeg forsøgte at formidle til mine læsere, som ikke var på stadion.
Det har intet med had eller misundelse at gøre. For hvis du så FCM-fanklubbens blad som optakt til foråret, gav jeg en meget rosende karakteristik af klubben.
Det er fuldt fortjent. For FCM har for lang tid siden givet AGF baghjul på alle niveauer - både sportsligt, økonomisk og ledelsesmæssigt.
Men søndag var det som om, at det sportslige skulle vige for farvel-festen. Og det er synd.
Det var min oplevelse af tingene. Du havde en anden, og det er fair, at du skriver det.
Endnu en gang tak for mailen.
vh
Jan Schouby
-
Lars
Citaterne
Måske har Erik citaterne bare ramt lidt for tæt på. Jeg forslår et par tilføjelser til citaterne, som Stiften muligivis kan bruge til at gører dem mere spiselige det store julebord virker jo ikke til at være pakket sammen hos dem endnu.
"Tag en stor bid af livet hver dag" tilføjelse "Hvis du er fra stiften så husk at spar på sovsen"
"Man kan ikke både blæse og ha rødvin i munden" tilføjelse "og på Stiften kan man ikke beskæftige sig med AGF og drive journalistik samtidig"
"Blær dig mens du kan" tilføjelse "støt en ny 1986 bydel i Den Gamle By, så AGF´ere kan få et nyt happy place"
"Jeg har aldrig tabt hvis jeg spiller til" tilføjelse "de kan også få en Cavlingpris inde på Stiften engang i en fjern fremtid"
"Tag en stor bid af livet hver dag" tilføjelse "Hvis du er fra stiften så husk at spar på sovsen"
"Man kan ikke både blæse og ha rødvin i munden" tilføjelse "og på Stiften kan man ikke beskæftige sig med AGF og drive journalistik samtidig"
"Blær dig mens du kan" tilføjelse "støt en ny 1986 bydel i Den Gamle By, så AGF´ere kan få et nyt happy place"
"Jeg har aldrig tabt hvis jeg spiller til" tilføjelse "de kan også få en Cavlingpris inde på Stiften engang i en fjern fremtid"
-
Claus (BW#1145)
Re: Rønnebærene.... Mail til og fra Jan Schouby
Ville lige disse ham lidt:
Jeg skrev
--------------------------------------------------------------------------------
Fra: Claus N. Kejlstrup
Sendt: 20. maj 2008 00:22
Til: Jan Schouby (AAS-JANS)
Emne: http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article ... 76640/1002
http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article ... 76640/1002
Er der nogen der har tisset på din sukkermad?
Gad nok se artiklen, hvis det havde været Ove Pedersen der takkede af efter en kæmpe genrejsning af AGF.
--------------------------------------------------------------------------------
Han svarede så
Hej Claus
Nej, så vidt jeg ved, er der ingen, som har tisset på min sukkermad. Naturligvis skal FCM have lov at sige farvel til en fantastisk træner, der har betydet meget for klubben.
Men her gik det bare langt over det grænsen.
Og jeg kan garantere dig, at hvis AGF havde lavet samme "hyldest" af Ove P. så ville jeg også have reageret på det.
vh
Jan Schouby
Jeg skrev
Fra: Claus N. Kejlstrup
Sendt: 20. maj 2008 00:22
Til: Jan Schouby (AAS-JANS)
Emne: http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article ... 76640/1002
http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article ... 76640/1002
Er der nogen der har tisset på din sukkermad?
Gad nok se artiklen, hvis det havde været Ove Pedersen der takkede af efter en kæmpe genrejsning af AGF.
Han svarede så
Hej Claus
Nej, så vidt jeg ved, er der ingen, som har tisset på min sukkermad. Naturligvis skal FCM have lov at sige farvel til en fantastisk træner, der har betydet meget for klubben.
Men her gik det bare langt over det grænsen.
Og jeg kan garantere dig, at hvis AGF havde lavet samme "hyldest" af Ove P. så ville jeg også have reageret på det.
vh
Jan Schouby
-
Ravnen
De har åbenbart svært ved at forstå at FCM, klubben de påstår er uden traditioner, er en stor familie. Det var ihverfald familiære følelser jeg oplevede sammen med spillere, trænere og bestyrelse da jeg stod inde i cirklen sammen med dem. Der var en god fællesskabsstemning, vi er sammen om det her og vi tør vise at vi er en helhed.
At folk udenfor ikke forstår det er okay, det kræver også indsigt i klubben at vide hvor tæt båndende faktisk er knyttet internt. Men Stiftens reaktion er langt under bæltestedet, han kender jo intet til baggrunden, og er bare misundelig. Ja det er misundelse, andet kan jeg simpelthen ikke læse ud af det..
At folk udenfor ikke forstår det er okay, det kræver også indsigt i klubben at vide hvor tæt båndende faktisk er knyttet internt. Men Stiftens reaktion er langt under bæltestedet, han kender jo intet til baggrunden, og er bare misundelig. Ja det er misundelse, andet kan jeg simpelthen ikke læse ud af det..
-
Lars
Re: Rønnebærene.... Mail til og fra Jan Schouby
http://www.stiftenblog.dk/jan/
Det kan undre mig at journalisten ikke har ladet det være et blogindlæg på hans egen blog inde på Stiften, det vil vel være et meget bedre match end at lave en artikel ud af det der.
Det kan undre mig at journalisten ikke har ladet det være et blogindlæg på hans egen blog inde på Stiften, det vil vel være et meget bedre match end at lave en artikel ud af det der.
-
uschel
Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> De har åbenbart svært ved at forstå at FCM,
> klubben de påstår er uden traditioner, er en stor
> familie. Det var ihverfald familiære følelser jeg
> oplevede sammen med spillere, trænere og
> bestyrelse da jeg stod inde i cirklen sammen med
> dem. Der var en god fællesskabsstemning, vi er
> sammen om det her og vi tør vise at vi er en
> helhed.
>
> At folk udenfor ikke forstår det er okay, det
> kræver også indsigt i klubben at vide hvor tæt
> båndende faktisk er knyttet internt. Men Stiftens
> reaktion er langt under bæltestedet, han kender jo
> intet til baggrunden, og er bare misundelig. Ja
> det er misundelse, andet kan jeg simpelthen ikke
> læse ud af det..
Jeg har lige et par spørgsmål
Hvor længe skal vi blive ved med at rose og prise erik?
Hvor mange mennesker skal vi høre og se klappe ham på ryggen?
Ja han er en super træner og har været med til at bringe os langt
Men nu har vi efterhånden måttet ligge øre til samtlige sportsjournalster, kollegaer og spillere rose ham.
Jeg har en smule ondt af alle andre, der osse har del af succeen i vores klub
Personlig er min grænse nået.
Klubben vil jo gå nedenom og hjem hvis han betød så meget som man får indtrykket af udfra alt den ståhej i forbindelse med hans afsked
-------------------------------------------------------
> De har åbenbart svært ved at forstå at FCM,
> klubben de påstår er uden traditioner, er en stor
> familie. Det var ihverfald familiære følelser jeg
> oplevede sammen med spillere, trænere og
> bestyrelse da jeg stod inde i cirklen sammen med
> dem. Der var en god fællesskabsstemning, vi er
> sammen om det her og vi tør vise at vi er en
> helhed.
>
> At folk udenfor ikke forstår det er okay, det
> kræver også indsigt i klubben at vide hvor tæt
> båndende faktisk er knyttet internt. Men Stiftens
> reaktion er langt under bæltestedet, han kender jo
> intet til baggrunden, og er bare misundelig. Ja
> det er misundelse, andet kan jeg simpelthen ikke
> læse ud af det..
Jeg har lige et par spørgsmål
Hvor længe skal vi blive ved med at rose og prise erik?
Hvor mange mennesker skal vi høre og se klappe ham på ryggen?
Ja han er en super træner og har været med til at bringe os langt
Men nu har vi efterhånden måttet ligge øre til samtlige sportsjournalster, kollegaer og spillere rose ham.
Jeg har en smule ondt af alle andre, der osse har del af succeen i vores klub
Personlig er min grænse nået.
Klubben vil jo gå nedenom og hjem hvis han betød så meget som man får indtrykket af udfra alt den ståhej i forbindelse med hans afsked