Reserveholdskamp med Tjekke

Om FC Midtjylland og Black Wolves
fcmig

Re: OT

Indlæg af fcmig »

Mijlocaşul Cluj-Napoca George Florescu scoret søndag til FC Midtjylland i spillet vundet terræn på eget med score 3-2 foran bandet AGF Århus, XXXII-scene, den næstsidste mesterskabet Danmark. Florescu blev integralist og scoret til 2-0 i minuttet 20 for straf.

efter dette resultat, sammenholdt med bandets manglende FC København i spillet med Brondby, score 1-2, FC Midtjylland steg til anden plads i rangorden med 59 point, to mere end det band fra hovedstaden i Danmark. Campioană titel allerede har fået tildelt FC Aalborg, siden den foregående runde. Hvis FC Midtjylland vil forblive på plads ved udgangen af sæson to, bandet af George Florescu vil udvikle sig i den første indledende runde af UEFA Cup.

Maaske ikke det mest præcise, men kan dog give et lidt mere klart billede af artiklen

Jeg tror dog at Band er hold..

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Løjerligt de kalder ham George, og ikke Gheorghe som jo ellers virker ret rumænsk :-)

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Som jeg sagde jeg var dårlig til rumænsk jeg har kun været der 1 gang, men der snakkede jeg kun engelsk;)

Men det kunne da være fantastisk hvis han kom med.

Tiesto

Re: Reserveholdskamp med Tjekke

Indlæg af Tiesto »

Er der slet ikke nogen der kan give lidt opdateringer fra kampen? :) - og især om vores nye Tjekke

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Rettelse, nu er han jo ikke vores .. Endnu (:

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Lige en lille opdatering fra trænings kampen, så skulle han stå fornuftigt i bagkæden og har ikke lavet nogle fejl afl.

Der står stadigvæk 0-0

Tiesto

Indlæg af Tiesto »

Nej okay, var måske lige lidt hurtig der ;)
Måske jeg ledte mine tanker tilbage på en hvis Hr. Georghe .

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Han har højden med sig og springer okay højt. Han står stadig solidt og laver ikke åbenlyse fejl.

Tja efter jeg fik den besked, kunne det godt lugte lidt af bytte handel?

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

0-0 ved pausen... Det er meget Jævnbyrdigt og Begge hold har svært ved at komme til afslutninger.

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

1-0 ved Sekou Oliseh

Tiesto

Indlæg af Tiesto »

Fremragende :) - han bliver god for os i fremtiden.

- Men ja, det lugter gevaldigt af en byttehandel. Men kommer så an på om Banik vil have Klimpl tilbage igen.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Hvis Banik er bedre end Klimpl (i forhold til klimpls start niveau) så byt byt byt (:

Esben

Indlæg af Esben »

Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis Banik er bedre end Klimpl (i forhold til
> klimpls start niveau) så byt byt byt (:

Banik er klubben;)

sualk_25

Indlæg af sualk_25 »

Lyder da spændende med en ny ung midterforsvarer... meeeen, endnu en østeuropæer.. er snart lidt bekymret med så mange udlændinge i truppen. Man må da som minimum håbe at han snakker godt engelsk som Florescu.

Men dette er vel tendensen - det skandinaviske marked er for dyrt og man får mere for pengene i østeuropa,hvor ligaerne er væsentligt stærkere end vi går og tror - se bare på Zenith i UEFA og vores egen afklapsning mod cska..

Dette betyder vel at danske spillere er vel for dyre og kvaliteten for ringe ? Og at Bælum inden længe præsenteres i Aab ?

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Rødt til Winston, så må vi se om han kan stå distancen..

Besvar