Romerlyshelvede. kl. 23.oo på TV2 Sport.

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
BW # 163

Romerlyshelvede. kl. 23.oo på TV2 Sport.

Indlæg af BW # 163 »

Burde have vist FCM i stedet..
Senest rettet af BW # 163 20. maj 2008, 19:27, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: Romerlyshelvede. kl. 23.oo på TV2 Sport.

Indlæg af Peter Ross »

Ja, så havde man haft noget at sove til... Bedre end sovepiller...

Peter Ross

foboldfreaken1001

Urban Crew

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Det er simpelthen for sindsygt det her:

http://urbancrew.dk/forums/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a

Jacob

Re: Urban Crew

Indlæg af Jacob »

Så vidt jeg kan se, så tager de alle afstand fra at kaste med romerlys - især mod børnefamilier. Så fortæl mig da lige hvor det syge står?

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Ja og hvor er det sjovt at de benægter alt hver gang der sker noget... Kan ikke tage dem, de er uskyldigheden selv, men hvis der blev kastes over halvdelen mod familietribunen, vil det undre mig meget, hvis ikke bare en eller flere fra UC har kastet et lys. Man kan ikke tage dem seriøst mere.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Der er ihvertfald kø ved håndvasken hos de tabere..

Hvis man ser hændelsen, er det jo tydeligt hvor planlagt og koordineret det er. Mens de laver en stor flagtifo, maskererer sinkerne sig under flaget, bl.a med nogle specialdesignede ninja-hætter som UC har lavet. Herefter bryder helvede løs og da sinkerierne så er overstået så ruller de igen tifoen ud sådan folk kan afmaske og bytte plads sig i ly af flaget. Det var så koordineret som noget kan være. UC prøver så at vaske fingre og spille uskyldige da det går galt, men det er to little, to late, medvirken til en forbrydelse bliver altså også straffet herhjemme.

Håber der bliver grebet meget hårdt ind og de fucking nulbonner bliver anholdt og fængslet, for det de laver er simpelthen at bringe andres live i fare. Nu kender vi heldigvis alle Don Ø og vi ved også at han ikke helmer i denne jagt, så UC og de andre casuals ligger fandme som de har redt.

Davoos

Indlæg af Davoos »

Under al kritik.

Men jeg er nu ikke sikker på at der var planlagt man skulle kaste med nødblussende over mod de neutrale/bif fans der sad på langsiden.

Jeg ku' forestille mig de maskerede sig for ikke at blive udpeget for at fyre nødblussende af, ikke at kaste med dem, det er jo idiotisk!!!.... Nægter at tro folk kan ha' et intelligens niveau under stuetemperaturen, men der må sgu også være plads til selvransagelse i Urban Crew. Det er jo ikke første gang der er nogle tumper hos dem der har opført sig grimt, men de har et medansvar overfor udpegningen af disse tumper.

Og i øvrigt ser jeg pånær et par stykker kun folk der er pinligt berørt på Urban Crews forum.

foboldfreaken1001

Jacob Skrev:
-------------------------------------------------------
> Så vidt jeg kan se, så tager de alle afstand fra
> at kaste med romerlys - især mod børnefamilier. Så
> fortæl mig da lige hvor det syge står?

Det syge ved det er at de syntes det er flot, de ødelægger en fodboldkamp, de fleste mennesker kan vel regne ud at med øl i blodet og hvis de er lidt meget opppe at køre i forvejen så kan det her jo kun ske. At de så tager afstand fra det bagefter detkan alle enhver sgu da gøre. Hvis først en har kastet et lys mod banen så er der lige pludselig mange der vil gøre det, de vil jo nok bare vise sig frem selvom jeg godt nok ogdt kunne finde en bedre måde at gøre det på.

Lauth

Indlæg af Lauth »

Jeg synes det er voldsomt, og jeg synes det er endnu mere voldsom at alle tager afstand fra deres handling....

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Det voldsomme er at det går udover uskyldige på familie tribunen, at UC så ikke har nosser nok til at se det i øjne, vidner jo bare om hvor evne svage de er.

Desuden får det indflydelse på alle andre stadions, da DBU truer med at ryde et helt afsnit, hvis det eskalere igen:-(

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

LOOFT Skrev:
> Det voldsomme er at det går udover uskyldige på
> familie tribunen, at UC så ikke har nosser nok til
> at se det i øjne, vidner jo bare om hvor evne
> svage de er.

Hva? det er sku da lige meget om det er folk på familietribunen, det er forkasteligt. Mener du det havde været ok mod "rigtige" bif supporters? Enig i at det er svagt selvfølgelig...

>
> Desuden får det indflydelse på alle andre
> stadions, da DBU truer med at ryde et helt afsnit,
> hvis det eskalere igen:-(

Man burde sådan set bare få x antal hjemmekampe uden tilskuere, så kunne folk måske lære det... og så burde de idioter ellers sættes i forvaring - til fare for samfundet!

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Bhomaszz Skrev:
> Hva? det er sku da lige meget om det er folk på
> familietribunen, det er forkasteligt. Mener du det
> havde været ok mod "rigtige" bif supporters? Enig
> i at det er svagt selvfølgelig...

JA! der er stor forskel, dermed ikke sagt det er ok... Men kan ikke tage det går udover uskyldige! Hvad SSU og CC laver bagefter er jeg ligeglad med, bare ikke når det er uskyldige.

> Man burde sådan set bare få x antal hjemmekampe
> uden tilskuere, så kunne folk måske lære det... og
> så burde de idioter ellers sættes i forvaring -
> til fare for samfundet!

Også sker det samme igen, når de får lov at komme på stadion... Man bliver nødtil at finde de enkelte og give dem karantæne.

foboldfreaken1001

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.p ... 27805.html

Læg især mærke til hvad de citer fra "ck": Pyroshowet var overlegent og jeg mener vi var de bedste visuele i dag att. flag, lys og hænder i vejret.

Han eller hun syntes åbenbart at det ikke kunne være bedre at sætte andre livs i fare.

Det er sygt syntes jeg, men det er jo bare min mening.

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Hvis du læser på deres forum, så vil du også vide at det der er lorte journalistik.
De finder et par tilfældige udtalelser hvor der ikke indgår en form for aftagelse fra gårsdagens begivenheder.

foboldfreaken1001

LOOFT Skrev:
> Hvis du læser på deres forum, så vil du også vide
> at det der er lorte journalistik.
> De finder et par tilfældige udtalelser hvor der
> ikke indgår en form for aftagelse fra gårsdagens
> begivenheder.

Ja det ved jeg, men alligevel...

Besvar