Thomasberg evaluerer indkøb
-
Vinding
Thomasberg evaluerer indkøb
Jeg kan kun give TT ret i at det er nogle gode indkøb klubben lavede i det sidste vindue http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=152758
Det var ret at se Florescu så tændt i aftes. Holdet har til tider manglet noget vildskab.
Vinding
Edit: Har rettet overskriften til en mere dækkende. Mvh Admin
Det var ret at se Florescu så tændt i aftes. Holdet har til tider manglet noget vildskab.
Vinding
Edit: Har rettet overskriften til en mere dækkende. Mvh Admin
Senest rettet af Vinding 13. aug 2008, 16:43, rettet i alt 1 gang.
-
mancitydk
Thomasberg: Kolja forlader os
i øvrigt siger han her at Kolja forlader os senest til vinter da de ikke kunne blive enige om en kontraktforlængelse. Det er meget definitivt lyder det til. Det bliver så spændende at se om Marcic bliver bedre. Men nu håber jeg egentligt at vi istedet sælger Kolja til sommer så vi kan få lidt grunker for ham.
Kom så Greuter Fürth, kom med et bud:)
Kom så Greuter Fürth, kom med et bud:)
-
Kent
Re: Thomasberg: Kolja forlader os
mancitydk Skrev:
-------------------------------------------------------
> i øvrigt siger han her at Kolja forlader os senest
> til vinter da de ikke kunne blive enige om en
> kontraktforlængelse. Det er meget definitivt lyder
> det til.
Det er jo ikke noget nyt. Det er længe siden at Kolja sagde at han gerne ville til Tyskland efter denne kontrakt, og at han havde en aftale med FCM om, at de ikke ville stille sig i vejen, hvis der kom et fornuftigt bud allerede til sommer.
> i øvrigt siger han her at Kolja forlader os senest
> til vinter da de ikke kunne blive enige om en
> kontraktforlængelse. Det er meget definitivt lyder
> det til.
Det er jo ikke noget nyt. Det er længe siden at Kolja sagde at han gerne ville til Tyskland efter denne kontrakt, og at han havde en aftale med FCM om, at de ikke ville stille sig i vejen, hvis der kom et fornuftigt bud allerede til sommer.
-
Jydepower
Jeg skulle tage meget fejl, hvis jeg ikke havde set et sted hvor Erik R. siger Kolja ikke forlader os til sommer, kan dog ikke finde et link til det.
-
Altoriso
Jydepower Skrev:
> Jeg skulle tage meget fejl, hvis jeg ikke havde
> set et sted hvor Erik R. siger Kolja ikke forlader
> os til sommer, kan dog ikke finde et link til det.
Jeg tror bare at det var dig der fejlfortolkede den kommentar
> Jeg skulle tage meget fejl, hvis jeg ikke havde
> set et sted hvor Erik R. siger Kolja ikke forlader
> os til sommer, kan dog ikke finde et link til det.
Jeg tror bare at det var dig der fejlfortolkede den kommentar
-
Kent
Den her er altså ikke til at tage fejl af: http://www.bold.dk/nyt/?vis=82504
"- Jeg har forstået på FCM, at hvis man finder min afløser, så vil man ikke stå i vejen for mig ved at kræve et sindssygt beløb blot et halvt år inden kontraktudløb"
"- Jeg har forstået på FCM, at hvis man finder min afløser, så vil man ikke stå i vejen for mig ved at kræve et sindssygt beløb blot et halvt år inden kontraktudløb"
-
Ravnen
Gad vide hvad "et sindsygt beløb" dækker over, en ting er sikkert han skal ikke sælges til en anden dansk klub for et "latterligt beløb" 
-
Hausser
Tror jeg heller ikke han bliver, i så fald skal prisen selvfølgelig skrues op. Når Kolja siger han vil til Tyskland, så tror jeg han mener det, spørgsmålet er dog hvilket niveau han kan bruges på? Tror ikke han er god nok til første bundesliga, men i deres anden bundesliga, er der altså også en række store klubber som langt overgår det vi er vidner til herhjemme. Tror også lønnen er markant bedre i 2 bundesliga end den er i superligaen.
-
Jydepower
Jojo ved at han vil hjem. Men Erik har sagt han ikke forlader os til sommer.
-
Altoriso
Jydepower Skrev:
> Jojo ved at han vil hjem. Men Erik har sagt han
> ikke forlader os til sommer.
Når du nu stædigt bliver ved med at hævde det, så skylder du et 100 % bevis på dette, så sæt igang
> Jojo ved at han vil hjem. Men Erik har sagt han
> ikke forlader os til sommer.
Når du nu stædigt bliver ved med at hævde det, så skylder du et 100 % bevis på dette, så sæt igang
-
Hausser
Re: Thomasberg evaluerer indkøb
Selve artiklen syntes jeg ikke der er så meget at sige til. Han siger de tre alle har gjort det godt, men at der selvfølgelig stadig er plads til forbedringer og det har han helt ret i.
Furuseth syntes jeg personligt har været den dårligste af de tre og det har mere været pil ned end op for ham, men med et par meget vigtige scoringer, så har han jo alligevel vist sit værd.
Har også været noget op og ned med Florescu og jeg syntes Salami periodisk har overstrålet ham totalt og han har ofte virket meget anonym og specielt ikke bidraget med nok offensivt. Men har har også en herlig fightervilje og jeg ser faktisk lidt af en ledertype i ham, en type som kan løfte holdet i modgang og som kan blive et uundværligt aktiv for os fremover.
Fagerberg er jeg ikke i tvivl om nok skal blive et hit for os. Han er stadig usleben og træffer mange forkerte beslutninger, men det er tydelig han rummer så meget potentiale og har så mange kompetencer at det næsten kun kan blive godt.
Furuseth syntes jeg personligt har været den dårligste af de tre og det har mere været pil ned end op for ham, men med et par meget vigtige scoringer, så har han jo alligevel vist sit værd.
Har også været noget op og ned med Florescu og jeg syntes Salami periodisk har overstrålet ham totalt og han har ofte virket meget anonym og specielt ikke bidraget med nok offensivt. Men har har også en herlig fightervilje og jeg ser faktisk lidt af en ledertype i ham, en type som kan løfte holdet i modgang og som kan blive et uundværligt aktiv for os fremover.
Fagerberg er jeg ikke i tvivl om nok skal blive et hit for os. Han er stadig usleben og træffer mange forkerte beslutninger, men det er tydelig han rummer så meget potentiale og har så mange kompetencer at det næsten kun kan blive godt.
-
Rainier W
For lige at hjælpe jydepower lidt. ;-D
"- Kolja har kontraktudløb til vinter, og det har vi gerne villet være på forkant med. Der er ikke tale om, at Kolja er på vej væk allerede nu, siger Ørgaard."
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=83694
"- Kolja har kontraktudløb til vinter, og det har vi gerne villet være på forkant med. Der er ikke tale om, at Kolja er på vej væk allerede nu, siger Ørgaard."
http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=83694
-
Altoriso
Dette er jo ikke en 100% tilkendegivelse, men bare sådan en slags "kom udenom spørgsmålet" svar
Det der bliver det springende punkt er vel om der overhovedet er nogen seriøse bud allerede nu
Det må vel være det bedste for de fleste klubber at få en ny spiller indspillet fra sæsonstart, inkl vores nye back
Derfor kan det jo godt ende med at Kolja kommer til at være back up back
Det der bliver det springende punkt er vel om der overhovedet er nogen seriøse bud allerede nu
Det må vel være det bedste for de fleste klubber at få en ny spiller indspillet fra sæsonstart, inkl vores nye back
Derfor kan det jo godt ende med at Kolja kommer til at være back up back
-
Rainier W
Altoriso Skrev:
> Dette er jo ikke en 100% tilkendegivelse, men bare
> sådan en slags "kom udenom spørgsmålet" svar
Sikkert, men det var formentligt det han henviste til ;-D
Men i hvert tilfælde er det også et bevis på at kan sagtens kan ende med at blive her til vinter. (og der kan også siges meget godt om først at skifte spillere der).
> Dette er jo ikke en 100% tilkendegivelse, men bare
> sådan en slags "kom udenom spørgsmålet" svar
Sikkert, men det var formentligt det han henviste til ;-D
Men i hvert tilfælde er det også et bevis på at kan sagtens kan ende med at blive her til vinter. (og der kan også siges meget godt om først at skifte spillere der).
-
Arff
Kolja: Ville ikke kunne sige nej til England
Nu er Kolja åben overfor at skifte til England.
Jeg tror at han forlænger med os, hvis han ikke får muligheden for at skifte her til sommer.
http://86.58.175.131/node/14027
Jeg tror at han forlænger med os, hvis han ikke får muligheden for at skifte her til sommer.
http://86.58.175.131/node/14027