Lige til info:
Hvis nogle ikke har det store og lave inden vi drager mod Esbjerg kan man følge to unge gutter i form af Sivebæk og Juelsgaard for Skive mod Århus Fremad på TV2 Sport.
De starter begge inde!
/Damsgaard
Skive IK - Århus Fremad
-
Jon Damsgaard
Skive IK - Århus Fremad
Senest rettet af Jon Damsgaard 12. maj 2008, 13:51, rettet i alt 1 gang.
-
Jon Damsgaard
Re: Skive IK - Århus Fremad 1-0
1-0 til Skive målscore vores egen Jesper Julle Juelsgaard
Værd at nævne til jer som ikke kan se kampen er, at efter 40 min måtte den ene linjevogter udgå med en skade og en tilfældig tilskure vogter nu den ene linjen!
Sivebæk: Har gjort det fremragende, nok Skive's bedste mand i første halvleg efter Martin S Jensen som har haft nogle verdens klasse redninger.
Juelsgaard: Også god første halvleg af Jesper, ingen fejl overhovedet, går godt med i spillet offensivt og dækker fantastisk af bagud.
Værd at nævne til jer som ikke kan se kampen er, at efter 40 min måtte den ene linjevogter udgå med en skade og en tilfældig tilskure vogter nu den ene linjen!
Sivebæk: Har gjort det fremragende, nok Skive's bedste mand i første halvleg efter Martin S Jensen som har haft nogle verdens klasse redninger.
Juelsgaard: Også god første halvleg af Jesper, ingen fejl overhovedet, går godt med i spillet offensivt og dækker fantastisk af bagud.
-
mrjelle
Ja det er bestemt potentiale i de 2 drenge, syns specielt Sivebæk virkelig spændende.
-
Rainier W
Jon Damsgaard Skrev:
-------------------------------------------------------
> Værd at nævne til jer som ikke kan se kampen er,
> at efter 40 min måtte den ene linjevogter udgå med
> en skade og en tilfældig tilskure vogter nu den
> ene linjen!
Helt tilfældig var han nu ikke. Det var Hans Jørgen Stærk, Tidligere superligadommer, men han var der som tilskuer. ;-D
-------------------------------------------------------
> Værd at nævne til jer som ikke kan se kampen er,
> at efter 40 min måtte den ene linjevogter udgå med
> en skade og en tilfældig tilskure vogter nu den
> ene linjen!
Helt tilfældig var han nu ikke. Det var Hans Jørgen Stærk, Tidligere superligadommer, men han var der som tilskuer. ;-D