Satans osse !

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BW # 163

Satans osse !

Indlæg af BW # 163 »

Sur røv. Igen et nederlag i finalen. En god kamp fik den forkerte vinder.

Vi savner et trofæ til heden... Der skal jo nødig gå Ikast FS i den...

Desværre ville Fisker det anderledes. Pimpongs udvisning kostede os trofæet...

Stor ros til spillerne de ydede max. Dog savnede jeg at angriberne scorer mål.

Også stor indsats af fansene. Imponerende fremmøde og opbakning fra FCMs supportere.

Håber vi kan tage det positive med os videre i turneringen. Men nu har vi jo mange spillere spærret fordi Fisker kun ville give FCM kort...

Så op på hesten igen og kom igen FCM !

3 anekdoter fra dagens københavnertur :

- På café til brunch møder man som den første ( selvfølgelig ) en FCK-fan. Men fik da et held og lykke med på vejen.

- I KBH putter de bacon i vegetarsandwich...

- I bussen på vej hjem blev der over højtalerne meldt om lommetyve i busserne, hvorefter en FCMfans udbryder : "Det squ da klart - alle Brøndbyfansene er jo på vej hjem nu..."

BW # 163

PS: Pokalfighter æ' hvem ?. Elmander det grimme, usympatiske, pisgule, svenske, hollywood-røvhul !
Senest rettet af BW # 163 7. maj 2005, 11:58, rettet i alt 1 gang.

Aaes

Re: Satans osse !

Indlæg af Aaes »

Ja, fandme en skam at Fisker absolut skal ind og markere sig.. Han er fandme bange for at han ikk kommer i tv, derfor laver han en så tåbelig udvisning..

Men ellers kanon fed tur på en dag hvor pokalen skulle have endt på heden, men i sidste ende blev i Sverige (Tak Fisker!!!)

Tak for en kanon fed tur til alle, håber det må gentage sig MANGE gange fremover!!

bruno

Indlæg af bruno »

FED TUR i dag,godt angseret af FCM og BW. Jeg havde det på fornemmeren at Fisker skulle gører sig opmerksom,som altid jeg fik 5 smsér fra forskelige der sage at Pim ikke havde kontakt.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Tak for en god tur alle som har været med!

Som TV2 sagde her i sportsnyhederne til morgen:
Så vandt Brøndby en historisk pokalfinale som burde have haft 2 vindere!

Jeg syntes også at vi fightede vores kamp, viste rigtig godt fodboldspil.
Detsværre skal det kunne mærkes at man kun er 10 mand, specielt når man når ud i forlænget spilletid, men med den gode opbakning vi havde i dag fra os fans, så var vi helt klart den 12/11 mand!

YahooSeeker [Bot]

Nu er det så godt nok Pimpong der laver en tackling bagfra, og får kontakt med Elmanders ankel bagfra, ligesom det er Pimpong der har en advarsel i forvejen, men derfor er det selvfølgelig Fiskers skyld, at Pimpong bliver udvist, og ikke Pimpong der er voksen nok til at overveje, at man nok ikke skal tackle hasarderet bagfra, navnlig ikke når man i forvejen har EN advarsel...

Allan B.

Indlæg af Allan B. »

henrikcus skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu er det så godt nok Pimpong der laver en
> tackling bagfra, og får kontakt med Elmanders
> ankel bagfra, ligesom det er Pimpong der har en
> advarsel i forvejen, men derfor er det
> selvfølgelig Fiskers skyld, at Pimpong bliver
> udvist, og ikke Pimpong der er voksen nok til at
> overveje, at man nok ikke skal tackle hasarderet
> bagfra, navnlig ikke når man i forvejen har EN
> advarsel...

Nu havde han scoret et vigtigt mål lige forinden, så det var nok ikke lige det han tænkte allermest på, hvilket er meget forståeligt. Det er også forbandet let at være bagklog.

YahooSeeker [Bot]

Pointen er blot, at det er spilleren, der må tage højde for at man har en advarsel, og derfor ikke skal forse sig på ny. Dommeren skal sgu ikke tage hensyn til det, hvis spilleren igen forser sig til advarsel. Så skal udvisningen falde.

YahooSeeker [Bot]

igen forstår jeg intet. Det er jo en komplet vanvittig måde at forholde sig til en diskussion på. citat "det grimme, usympatiske, pisgule, svenske, hollywood-røvhul" det er noget nær på grænsen til racisme, men det er msåke ok sålænge det kun er en svensker? Jeg er rystet over en så absurd afstumpethed finder sted i snakken om hvem der var pokalfighter.

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Og igen er det bedre du ikke kommentere end du kommentere et indlæg med det format! Sådan som han skuespiller og overdriver situationerne er det i orden han bliver kaldt det, han fortjente ikke at blive pokalfighter, så hellere Kim Daugaard eller Thomas Kahlenberg, end ham svenskeren der skuespiller og overdriver forskellige situationer!

YahooSeeker [Bot]

Det er nu meget pudsigt at samtlige der kommenterede kampen, mente at elmander var kampens fighter, men derudover mener jeg ikke, man kan tillade sig at svine andres nationalitet til, fordi man mener, at de ikke spiller ordentlilgt fodbold. Det har intet absolut intet med selve fodboldspillet at gøre, hvorvidt elmander er svensker, spiller i en en gul og blå trøje eller om hans mormor hedder Elvira. Jeg tror, det der ligger bag, er udvisningen som Elamnder er blandet ind i.

YahooSeeker [Bot]

Jeg tror det der ligger i det er den ironiske del af den danske kultur!

Hvis der personer der udarbejder sådanne sætninger, så håber jeg ikke at du tror på at de virkelig mener dette. Dette er jo en form for at give ud af sine følelser, det har vel det med top fodbold at gøre, at en menig mand kan komme af med nogle frustrationer, lidt lige som når en spiller ligger på banen, og der står 1500 mennesker og råber tudefjæs!
Dette er vel heller ikke ment som at personen er et virkeligt tudefjæs, for man ved godt at personen sikkert har ondt siden vedkommende ligger der!

Men dette er en måde at få givet afløb på forskellige ting, det er det man kalder top fodbold og fankultur!

YahooSeeker [Bot]

Du må på Johan Elmanders vegne undskylde, at han har en tendens til at falde, når benene sparkes væk under ham... jeg ved at Laudrup og Faxe dagligt arbejde meget hårdt på at vænne ham af med det, men gamle vaner er jo som bekendt svære at komme af med, ikke? :-)

YahooSeeker [Bot]

Re: Sørens osse hedder det! : - )

Det går nok, vi kigger frem, kampen i går kan vi ikke bruge til så meget i dag, specielt når vi ikke har vundet : - )

Om Elmander er kampens spiller ej vil jeg lade kommentatorer o.l. bedømme!
For det kan vi vel alle ikke blive enige om! Kan se der i øjeblikket kører en afstemning på bold.dk hvor Ulrik Lindkvist pt. har 36 % af stemmerne om årets pokalfighter og Elmander pt. har 29 %! derudover er der 4 yderligere spiller at stemme på!

YahooSeeker [Bot]

Som BIF-fan (undskyld!) må jeg bare sige, at det var mit klare indtryk, at der ikke var nogen som helst spiller som var bare i nærheden af Johan Elmanders niveau i går, hverken spillemæssigt eller fightermæssigt. Der var mange gode præstationer, jo, herunder flere fra FC Midtjylland bl.a. jeres anfører hvis udskiftning jeg ikke fattede et suk af, men Elmanders overstrålede efter min opfattelse alle andres.

Og så skal du ikke glemme, at det hører til de absolutte undtagelser, at pokalfighteren IKKE kommer fra det vindende hold. Det kan man have sin mening om, selv mener jeg ikke de to afstemninger burde have nogen som helst sammenhæng, men statistikken og historien viser en klar sammenhæng mellem de to.

Allan B.

Indlæg af Allan B. »

Skulle der ikke skulle være nogen bare i nærheden af Johan Elmanders fighterniveau ????? - Nej resten af spillerne troede selvfølgelig, at det var en tilfældig sommerkamp. Når det ene hold spillede med en mand mindre kunne de jo også bare lalle sig igennem.

Besvar