http://www.bold.dk/nyt/?vis=83457
Det ser ud som om Viborg er meget interesserede i at holde på ham, men jeg tvivler på han gider spille 1. division.
Hvis man ser tilbage synes jeg det var en fejl at leje ham ud, for vi har med baggrund i skader og karantæner set meget tynde ud ind i mellem i angrebet!
Han har et halvt år tilbage at kontrakten og uden at have noget at have det i så tror jeg ikke Viborg vil betale 500.000 for ham. Derfor synes jeg også han skal hjem og have chancen det sidste halve år for at spille sig til en ny kontrakt.
Hvad siger i andre??
God weekend i sommerlandet!
Christian Olsen
-
Jesper - BW415
Christian Olsen
Senest rettet af Jesper - BW415 9. maj 2008, 12:27, rettet i alt 1 gang.
-
Hausser
Re: Christian Olsen
Ifølge den her tråd http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,544 ... #msg-69527 så har han altså et par år tilbage i FCM endnu.
Syntes klart Christian Olsen bør sælges da han ikke kan være interesseret i at ende som 4/5 (hvis man tæller Thyge med) valg i FCMs angreb, det vil ikke resultere i alverden med spilletid.
Syntes dog lige man skal slå koldt vand i blodet inden man sælger C. Olsen, der er vel en række midter/bundklubber herhjemme som godt kunne være interesseret i en skarp afslutter som Christian Olsen så det kunne da sagtens være der var nogle som var interesseret i at byde mere end VFF.
Syntes klart Christian Olsen bør sælges da han ikke kan være interesseret i at ende som 4/5 (hvis man tæller Thyge med) valg i FCMs angreb, det vil ikke resultere i alverden med spilletid.
Syntes dog lige man skal slå koldt vand i blodet inden man sælger C. Olsen, der er vel en række midter/bundklubber herhjemme som godt kunne være interesseret i en skarp afslutter som Christian Olsen så det kunne da sagtens være der var nogle som var interesseret i at byde mere end VFF.
-
Jesper - BW415
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ifølge den her tråd
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,54454,69527#ms
> g-69527 så har han altså et par år tilbage i FCM
> endnu.
Ups, pinligt pinligt... Men det ændrer ikke på min opfattelse, med undtagelse af at han så måske lige er en enkelt mio. mere værd så...
> Ifølge den her tråd
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,54454,69527#ms
> g-69527 så har han altså et par år tilbage i FCM
> endnu.
Ups, pinligt pinligt... Men det ændrer ikke på min opfattelse, med undtagelse af at han så måske lige er en enkelt mio. mere værd så...
-
Kent
Hausser Skrev:
> Syntes dog lige man skal slå koldt vand i blodet
> inden man sælger C. Olsen, der er vel en række
> midter/bundklubber herhjemme som godt kunne være
> interesseret i en skarp afslutter som Christian
> Olsen så det kunne da sagtens være der var nogle
> som var interesseret i at byde med en VFF.
Helt enig. Folk der scorer mål koster penge. Det har Christian O vist at han kan. Vi skal mindst have 3-4 mio for ham, hvilket jeg ikke tror Viborg vil betale. Vejle, Esbjerg samt evt et storsatsende Silkeborg vil være oplagte aftagere i stedet for Viborg.
> Syntes dog lige man skal slå koldt vand i blodet
> inden man sælger C. Olsen, der er vel en række
> midter/bundklubber herhjemme som godt kunne være
> interesseret i en skarp afslutter som Christian
> Olsen så det kunne da sagtens være der var nogle
> som var interesseret i at byde med en VFF.
Helt enig. Folk der scorer mål koster penge. Det har Christian O vist at han kan. Vi skal mindst have 3-4 mio for ham, hvilket jeg ikke tror Viborg vil betale. Vejle, Esbjerg samt evt et storsatsende Silkeborg vil være oplagte aftagere i stedet for Viborg.
-
Altoriso
Kan altså ikke se at det ene mål han har scoret for et bundhold i dette forår, kan være videre befordrende for et salg på mindst 3-4 millioner....
-
Hausser
Jeg tror også 3-4 millioner er til den gode side, men priserne på danske spillere er eksploderet på det sidst og en halv mill. er ihvertfald for lidt. Med en rette køber, mon så ikke vi kan få 1-2 millioner for ham?
-
Ravnen
Tja jeg vil nu gerne have ham tilbage, i dette forår har vi i høj grad manglet en skarp angriber mere, Jude virker slet ikke klar.
-
Altoriso
Min pointe i det andet indlæg går nu mest på at han vist slet ikke er så skarp igen 
Så kan vi få helt op til 2 millioner for ham skal vi vist være tilfredse
Men jeg savner da også af og til hans herlige driblinger og dybdeløb
Hvis jeg var ham ville jeg blive i Viborg - måske kunne han få lidt mere tur i den igen med en tur i 1. division
Så kan vi få helt op til 2 millioner for ham skal vi vist være tilfredse
Men jeg savner da også af og til hans herlige driblinger og dybdeløb
Hvis jeg var ham ville jeg blive i Viborg - måske kunne han få lidt mere tur i den igen med en tur i 1. division
-
Ravnen
Det er vel også nemmere at være skarp for et tophold som producerer en masse chancer, end for et Viborg hold som både er mentalt og spillemæssigt nede?