Ny sang
-
YahooSeeker [Bot]
Ny sang
Jeg tror at vi har brug for en ørehængende sang, som Brøndby med: vi er fra Vestegnen, FCK med fc københavn og AGF med stolt af AGF i hvid og blå.
Jeg tror en sådan sang ville få mange flere til at synge med, og vi har ikke rigtig nogen sang som er en sang som man kan "identificere" sig med.
Mads
Jeg tror en sådan sang ville få mange flere til at synge med, og vi har ikke rigtig nogen sang som er en sang som man kan "identificere" sig med.
Mads
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 7. maj 2005, 21:49, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Allways behind you we will stand!
Denne sang har vi som skal være BW´s!
Men vi forefinder os i jylland, du får ingen til at synge med på samme måde som i Brøndby og FCK!
Ikke de næste 10 år, dette er noget der skal modnes med tiden, ikke sikkert at vi nogen sinde vil komme med der op en dag, for det ligger den jydske metalitet ikke til!
Folk tænker mange gange. Det kan de andre gøre, i stedet for øboernes væreform med se mig, hør mig!
Undskyld jyder og sjællændere samt resten, dette er ikke for at træde nogle bestemte folk over tæerne, men der er simpelt hen forskel, utroligt selv om vi bor i et så lille land som Danmark. (ikke at alle jyder ,alle fynboer, alle sjællændere har ens mentalitet, men dette er kendetegnene)
Der er fordele og ulemper ved det hele!
Disse udtalleser skal helt klart stå for egen regning!
Men vi forefinder os i jylland, du får ingen til at synge med på samme måde som i Brøndby og FCK!
Ikke de næste 10 år, dette er noget der skal modnes med tiden, ikke sikkert at vi nogen sinde vil komme med der op en dag, for det ligger den jydske metalitet ikke til!
Folk tænker mange gange. Det kan de andre gøre, i stedet for øboernes væreform med se mig, hør mig!
Undskyld jyder og sjællændere samt resten, dette er ikke for at træde nogle bestemte folk over tæerne, men der er simpelt hen forskel, utroligt selv om vi bor i et så lille land som Danmark. (ikke at alle jyder ,alle fynboer, alle sjællændere har ens mentalitet, men dette er kendetegnene)
Der er fordele og ulemper ved det hele!
Disse udtalleser skal helt klart stå for egen regning!
-
Søren
Jeg tror man skal passe på med at sige, at "vi bliver sgu aldrig lige gode som BIF og FCK"..
Hvem troede FCM ville blive lige så store som vi er nu, med nyt stadion, mange mennesker på lægterne hver anden søndag osv...??
Og ja, jeg ved godt Rom ikke blev bygget på en dag, men på den anden side, opnår man heller ikke noget ved bare at sætte sig ned og sige, at vi aldrig bliver de bedste!
/Søren
Hvem troede FCM ville blive lige så store som vi er nu, med nyt stadion, mange mennesker på lægterne hver anden søndag osv...??
Og ja, jeg ved godt Rom ikke blev bygget på en dag, men på den anden side, opnår man heller ikke noget ved bare at sætte sig ned og sige, at vi aldrig bliver de bedste!
/Søren
-
YahooSeeker [Bot]
Nu tænkte jeg nu mere på noget hvor man kunne lære teksten første gang man hørte den såsom: Glory, Glory man united eller sådan noget.
Mads
Mads
-
YahooSeeker [Bot]
Gentager lige et par linier som jeg skrev:
det har taget ufatteligt mange år for Brøndby at nå dertil hvor de er nu, med fantastiske Tifoér hvor "alle" hjælper til, samt ved sang hvor ike kun midterkernen skråler med, men hvor næsten samtlige fans synger, de får de almene mand til at være med!
Se blot på Carlsberg tribunen i går hvor det var dem med ikke speciel tilhørs forhold til nogle klubber skulle placere sig..
Da de først gik i gang med IF, og Coca Cola tribunen kom med Brøndby, og igen IF fra Carlsberg. Dette er klasse! Stor respekt herfra!
Jeg vil da håbe at vi igennem det næste årti vil få modnet folk på stadion så meget, så de som går fra at klappe igennem meget af kampen vælger at støtte op med sang også! Hvis vi kan få 5 - 10 personer mere med hver gang skal vi være utrolig glade!
Fra den dag der var noget der hed FCM troede jeg på et nyt stadion, fra vi havde et nyt stadion troede jeg på flere mennesker (Dette har vi fået, og må indrømme der kommer langt flere end jeg har kunnet drømme om, jeg regnede med omrkring 5000 til hver kamp) så det der vises nu er klasse!
Men den jydske mentalitet er speciel! Om det er godt eller skidt. Det kræver noget ekstra at få folk med på sangene.
det har taget ufatteligt mange år for Brøndby at nå dertil hvor de er nu, med fantastiske Tifoér hvor "alle" hjælper til, samt ved sang hvor ike kun midterkernen skråler med, men hvor næsten samtlige fans synger, de får de almene mand til at være med!
Se blot på Carlsberg tribunen i går hvor det var dem med ikke speciel tilhørs forhold til nogle klubber skulle placere sig..
Da de først gik i gang med IF, og Coca Cola tribunen kom med Brøndby, og igen IF fra Carlsberg. Dette er klasse! Stor respekt herfra!
Jeg vil da håbe at vi igennem det næste årti vil få modnet folk på stadion så meget, så de som går fra at klappe igennem meget af kampen vælger at støtte op med sang også! Hvis vi kan få 5 - 10 personer mere med hver gang skal vi være utrolig glade!
Fra den dag der var noget der hed FCM troede jeg på et nyt stadion, fra vi havde et nyt stadion troede jeg på flere mennesker (Dette har vi fået, og må indrømme der kommer langt flere end jeg har kunnet drømme om, jeg regnede med omrkring 5000 til hver kamp) så det der vises nu er klasse!
Men den jydske mentalitet er speciel! Om det er godt eller skidt. Det kræver noget ekstra at få folk med på sangene.
-
YahooSeeker [Bot]
Bw Tifo´s hjemmeside!
Samt der har været tale om løbesedler til stadion, samt når den synges på stadon, må der være flere og flere der kan synge med!
Samt der har været tale om løbesedler til stadion, samt når den synges på stadon, må der være flere og flere der kan synge med!
-
Søren
goodman skrev:
-------------------------------------------------------
> Gentager lige et par linier som jeg skrev:
> Ikke de næste 10 år, dette er noget der skal
> modnes med tiden, ikke sikkert at vi nogen sinde
> vil komme med der op en dag, for det ligger den
> jydske metalitet ikke til!
>
>
> det har taget ufatteligt mange år for Brøndby at
> nå dertil hvor de er nu, med fantastiske Tifoér
> hvor "alle" hjælper til, samt ved sang hvor ike
> kun midterkernen skråler med, men hvor næsten
> samtlige fans synger, de får de almene mand til at
> være med!
> Se blot på Carlsberg tribunen i går hvor det var
> dem med ikke speciel tilhørs forhold til nogle
> klubber skulle placere sig..
> Da de først gik i gang med IF, og Coca Cola
> tribunen kom med Brøndby, og igen IF fra
> Carlsberg. Dette er klasse! Stor respekt herfra!
> Jeg vil da håbe at vi igennem det næste årti vil
> få modnet folk på stadion så meget, så de som går
> fra at klappe igennem meget af kampen vælger at
> støtte op med sang også! Hvis vi kan få 5 - 10
> personer mere med hver gang skal vi være utrolig
> glade!
>
> Fra den dag der var noget der hed FCM troede jeg
> på et nyt stadion, fra vi havde et nyt stadion
> troede jeg på flere mennesker (Dette har vi fået,
> og må indrømme der kommer langt flere end jeg har
> kunnet drømme om, jeg regnede med omrkring 5000
> til hver kamp) så det der vises nu er klasse!
>
> Men den jydske mentalitet er speciel! Om det er
> godt eller skidt. Det kræver noget ekstra at få
> folk med på sangene.
Det har nok også noget at gøre med, at i Brøndby har alle bare været en del af fankulturen i så meget længere tid, end folk har i FC Midtjylland. Vi skal huske at vores klub kun er 6 år gammel.
Når vi kommer på stadion handler det sgu "bare" om at få sidemanden til at synge med.
/Søren
> Gentager lige et par linier som jeg skrev:
> Ikke de næste 10 år, dette er noget der skal
> modnes med tiden, ikke sikkert at vi nogen sinde
> vil komme med der op en dag, for det ligger den
> jydske metalitet ikke til!
>
>
> det har taget ufatteligt mange år for Brøndby at
> nå dertil hvor de er nu, med fantastiske Tifoér
> hvor "alle" hjælper til, samt ved sang hvor ike
> kun midterkernen skråler med, men hvor næsten
> samtlige fans synger, de får de almene mand til at
> være med!
> Se blot på Carlsberg tribunen i går hvor det var
> dem med ikke speciel tilhørs forhold til nogle
> klubber skulle placere sig..
> Da de først gik i gang med IF, og Coca Cola
> tribunen kom med Brøndby, og igen IF fra
> Carlsberg. Dette er klasse! Stor respekt herfra!
> Jeg vil da håbe at vi igennem det næste årti vil
> få modnet folk på stadion så meget, så de som går
> fra at klappe igennem meget af kampen vælger at
> støtte op med sang også! Hvis vi kan få 5 - 10
> personer mere med hver gang skal vi være utrolig
> glade!
>
> Fra den dag der var noget der hed FCM troede jeg
> på et nyt stadion, fra vi havde et nyt stadion
> troede jeg på flere mennesker (Dette har vi fået,
> og må indrømme der kommer langt flere end jeg har
> kunnet drømme om, jeg regnede med omrkring 5000
> til hver kamp) så det der vises nu er klasse!
>
> Men den jydske mentalitet er speciel! Om det er
> godt eller skidt. Det kræver noget ekstra at få
> folk med på sangene.
Det har nok også noget at gøre med, at i Brøndby har alle bare været en del af fankulturen i så meget længere tid, end folk har i FC Midtjylland. Vi skal huske at vores klub kun er 6 år gammel.
Når vi kommer på stadion handler det sgu "bare" om at få sidemanden til at synge med.
/Søren
-
YahooSeeker [Bot]
Jydsk mentalitet!
Tag, AAB´s, Silkeborg´s & Viborg´s tilhængere. Dette er klubber som har været med i den bedste række i dansk fodbold i mange år, pånær nogle har været nede for så at komme op igen, her er der ikke sådan at hele stykket på den side hvor deres fans står synger med. Ligesom hele Nodea tribunen ikke synger med hos os. Ikke at jeg forlanger at alle synger med, men uden får vi ikke den samme fankultur!
Jeg har været inde på at de forhåbenligt kommer med tiden, og ting der har gjort til at BIF & FCK er stukket fra alle andre i suppen er nok også deres førhen store succes´er ude i Europa! Hvor de her er blevet betegnet som Danmarks hold!
Der er jo ingen af disse klubber som stiller med under 1000 fans til en kamp på udebane i Danmark! Her har de store fan fraktioner i hele Danmark!
Jeg håber meget at det kommer med tiden i Midtjylland, ved alle omkring Black Wolves, BW TIFO, BW East & ulveklubben gør et stort stykke arbejde for at skabe stemning..
Det kræver som du også er lidt inde på at klubben kun er 6 år gammel, for når de som er født og opvokset med FCM bliver ældre vil hovedparten stadig være her samt de nye der træder til her! Jeg ville meget gerne ønske at det hele sker nu og her, men der gør det bare ikke!!
Tag, AAB´s, Silkeborg´s & Viborg´s tilhængere. Dette er klubber som har været med i den bedste række i dansk fodbold i mange år, pånær nogle har været nede for så at komme op igen, her er der ikke sådan at hele stykket på den side hvor deres fans står synger med. Ligesom hele Nodea tribunen ikke synger med hos os. Ikke at jeg forlanger at alle synger med, men uden får vi ikke den samme fankultur!
Jeg har været inde på at de forhåbenligt kommer med tiden, og ting der har gjort til at BIF & FCK er stukket fra alle andre i suppen er nok også deres førhen store succes´er ude i Europa! Hvor de her er blevet betegnet som Danmarks hold!
Der er jo ingen af disse klubber som stiller med under 1000 fans til en kamp på udebane i Danmark! Her har de store fan fraktioner i hele Danmark!
Jeg håber meget at det kommer med tiden i Midtjylland, ved alle omkring Black Wolves, BW TIFO, BW East & ulveklubben gør et stort stykke arbejde for at skabe stemning..
Det kræver som du også er lidt inde på at klubben kun er 6 år gammel, for når de som er født og opvokset med FCM bliver ældre vil hovedparten stadig være her samt de nye der træder til her! Jeg ville meget gerne ønske at det hele sker nu og her, men der gør det bare ikke!!
-
YahooSeeker [Bot]
goodman skrev:
> Bw Tifo´s hjemmeside!
>
> Samt der har været tale om løbesedler til stadion,
> samt når den synges på stadon, må der være flere
> og flere der kan synge med!
>
Jeg ved at de i Brønby også har en form for sms tjenste, så medlemerne får de nye sange via sms.. ved ikke om det kunne være en mulighed...
Kasper
Forza FCM
> Bw Tifo´s hjemmeside!
>
> Samt der har været tale om løbesedler til stadion,
> samt når den synges på stadon, må der være flere
> og flere der kan synge med!
>
Jeg ved at de i Brønby også har en form for sms tjenste, så medlemerne får de nye sange via sms.. ved ikke om det kunne være en mulighed...
Kasper
Forza FCM
-
YahooSeeker [Bot]
Mads_T skrev:
> Nu tænkte jeg nu mere på noget hvor man kunne lære
> teksten første gang man hørte den såsom: Glory,
> Glory man united eller sådan noget.
>
> Mads
Nu er det jo ikke verdens mest komplicerede tekst til "Allways behind you we will stand"
> Nu tænkte jeg nu mere på noget hvor man kunne lære
> teksten første gang man hørte den såsom: Glory,
> Glory man united eller sådan noget.
>
> Mads
Nu er det jo ikke verdens mest komplicerede tekst til "Allways behind you we will stand"
-
Kopi
Jeg synes nu ikke FCK's fans er så gode som du/i gør dem til....
Synes specielt på hjemmebane de halter når man tænker på natallet af mennesker de er på stadion...
Brøndby's fans er gode, men i mine øjne er GF's fans de klart bedste i DK...
Prøv at tænk på hvor meget modgang de gutter har oplevet de sidste 5-7 år og alligevel samler de uden problemer en fanskare der kan synge os baglæns ud af voresa egen stadion hvis vi ikke strammer stemmebåndet til de kampe (hvilket jeg synes vi har formet ganske fint)
Men min pointe er, den dag BIF og FCK ikke KUN har modgang vil det vise sig hvor gode deres fans virkelig er.... og ja jeg tvivler lidt på FCK's.....
Synes specielt på hjemmebane de halter når man tænker på natallet af mennesker de er på stadion...
Brøndby's fans er gode, men i mine øjne er GF's fans de klart bedste i DK...
Prøv at tænk på hvor meget modgang de gutter har oplevet de sidste 5-7 år og alligevel samler de uden problemer en fanskare der kan synge os baglæns ud af voresa egen stadion hvis vi ikke strammer stemmebåndet til de kampe (hvilket jeg synes vi har formet ganske fint)
Men min pointe er, den dag BIF og FCK ikke KUN har modgang vil det vise sig hvor gode deres fans virkelig er.... og ja jeg tvivler lidt på FCK's.....
-
YahooSeeker [Bot]
Kan godt se din pointe i havd du mener med medgang og modgang!
Men hvis vi ikke kigger på holdenes status i suppen, så har BIF og FCK de bedste fans pt. Hvis vi kigger 10 år frem, så kan jeg ikke fortælle dig havd der sker, men "vi" er nok et stort stykke længere fremme, BIF & FCK kna ikke blive ved med at erhverve nye folk! + man ved aldrig hvilke klubber der er rykket op og ned! Der er selvfølgelig en hvis gruppe fans som følger deres hold i medgang og modgang, og så er der en stor skare som Hr. & Fru. Jensen som er medgangsfans!
Men hvis vi ikke kigger på holdenes status i suppen, så har BIF og FCK de bedste fans pt. Hvis vi kigger 10 år frem, så kan jeg ikke fortælle dig havd der sker, men "vi" er nok et stort stykke længere fremme, BIF & FCK kna ikke blive ved med at erhverve nye folk! + man ved aldrig hvilke klubber der er rykket op og ned! Der er selvfølgelig en hvis gruppe fans som følger deres hold i medgang og modgang, og så er der en stor skare som Hr. & Fru. Jensen som er medgangsfans!
-
pdole
Re: Ny sang
Er helt enig med Mads. Synes heller ikke "Allways behind you we will stand" er den oplagte slagsang at bruge hvis formålet er at få "alle" på stadion til at synge med. Det skal være meget mere enkelt. Brøndby brugte f.eks. "Vi er vestegnen" og "IF" og det synes jeg egentlig der var rimelig godt gang i 
"Allways behind..." er en fin sang, men bliver aldrig en sang du får 3000-5000 mennesker til at gjalde med på! Med tiden kunne en nem sang som "Come on FC" måske bruges på samme måde som Brøndby i parken brugte Brøndby - IF...det lød lidt blæret når de havde gang i den
"Allways behind..." er en fin sang, men bliver aldrig en sang du får 3000-5000 mennesker til at gjalde med på! Med tiden kunne en nem sang som "Come on FC" måske bruges på samme måde som Brøndby i parken brugte Brøndby - IF...det lød lidt blæret når de havde gang i den
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Ny sang
Her handler det om at vi skal have vores egen sang, vi kan sagtens bruge sange som Come On FC som de bruger andre steder. Men det skal vel ikke kendetegne FC Midtjylland at vi kopiere fra andre danske fodbold klubber.
Jeg syntes det er i orden at bruge den, men ikke som vores kendetegn..
Rangers bruger Allways Behind You ´We Will Stand, dog i en anden version.
Den er faktisk nemmere end nem at synge med på, hvis man først har læst teksten.
Jeg tror heller ikke Liverpool fik hele stadion til at synge med på "You will never walk alone" der har højst sandsynligt gået en dag eller 2. Eller 15 år : - )
Jeg syntes det er i orden at bruge den, men ikke som vores kendetegn..
Rangers bruger Allways Behind You ´We Will Stand, dog i en anden version.
Den er faktisk nemmere end nem at synge med på, hvis man først har læst teksten.
Jeg tror heller ikke Liverpool fik hele stadion til at synge med på "You will never walk alone" der har højst sandsynligt gået en dag eller 2. Eller 15 år : - )
-
BW#1902
Brugte GFs fans ikke også en sang lignende denne, da de gæstede SAS Arena sidst?