FCM - RFC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Pixi

Re: FCM-RFC

Indlæg af Pixi »

Håbet er himmelblåt. Og der er da et par Randersfans eller fire, der tror på, at FC Traktor får en på plovfuren:

http://www.phpbbplanet.com/forum/viewto ... orum=pablo

Næste sæson bliver trist uden Viborg!

Skippels

Re: Kun resultaterne tæller!

Indlæg af Skippels »

Kun resultaterne tæller, ja. tag f.eks. Aab's spil, det har ikke ligefrem været prangende smukt at se på, men de har fået skrabt et ordentligt sum af point sammen, fordi de er effektive i deres spil, og udnytter de chancer de får. Desuden vinder man kun det danske mesterskab med en god portion held i sprøjten oveni, og det må man sige at Aab har haft på det seneste.

Så det store hele er det jo pointene der i sidste ende tæller, der gives ingen point for flot spil og 80 % boldbesiddelse..Det gælder om at udnytte de forcer du har, og bruge dem taktisk rigtigt, og så kan det sådan set være ligegyldigt hvordan selve spillet fungerer og ser ud.

Jeg vil derimod give jer ret i, at det giver respekt hos fans og modstandere, at spille drømmefodbold, at du spiller som et tophold men facit er, at det er komplet ligegyldigt i det store hele.

Folk taler om held og uheld i tide og utide, og at det er fortjent og ufortjent til højre og venstre, men faktum må være, at det ikke betyder en skid, og det kan ikke bruges til noget. Derfor: Fokuser.

Dann H

Re: FCM-RFC truppen udtaget

Indlæg af Dann H »

" NEJ! aldrig, selve spillet har flydt bedre i kampene mod Viborg og Horsens end mod f.eks. OB. Ellers havde vi da heller ikke kommet frem til alle disse chancer, men det er måske kun resulaterne der tæller i din bog? "

Mener du virkelig at vi spillede bedre i Horsens kampen end mod aab og fck??
- Selvfølgelig er det da resultaterne der tæller! det er da målene der tæller?
Det hjælper da ikk noget at spille kanon flot i 90 min, for derefter at tabe 2-1.
Det giver ihvertfald mig bekendt ingen point på kontoen.

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Dann H Skrev:
-------------------------------------------------------
> " NEJ! aldrig, selve spillet har flydt bedre i
> kampene mod Viborg og Horsens end mod f.eks. OB.
> Ellers havde vi da heller ikke kommet frem til
> alle disse chancer, men det er måske kun
> resulaterne der tæller i din bog?

Du kan citere gennem "citer dette indlæg" knappen ;-)
>
> Mener du virkelig at vi spillede bedre i Horsens
> kampen end mod aab og fck??

Jeg synes ikke vi spillede meget dårligere ihvertfald. Jg synes ikke at vi faldt fuldstændigt igennem i de efterfølgende kampe. Kun resultmæssigt - ikke spillemæssigt. Vi manglede jo bare målene, eller hvad mener du?

> - Selvfølgelig er det da resultaterne der tæller!
> det er da målene der tæller?
> Det hjælper da ikk noget at spille kanon flot i 90
> min, for derefter at tabe 2-1.
> Det giver ihvertfald mig bekendt ingen point på
> kontoen

Nuvel, hvis du vil stille det sådan op og helt firkantet kikke på at vi ikke fik maksimum point. Så kunne vi jo også ligeså godt lukke forummet, fordi trænerne ved bedre grundet deres daglige omgang med spillerne.

Hvis man stiller det sådan op er der reelt intet at diskutere, så kan man altid bare stikke en sådan kommentar op i hovedet af folk.

Dysager

Re: Kun resultaterne tæller!

Indlæg af Dysager »

For mig at se en rigtigt vurdering, men jeg mener dog at "Skippels" undervurderer forsvarets rolle i en fodboldkamp, for ingen hold kan vinde udelukkende med gode angribere og med et forsvar som kunne have spillet serie 5.
Og specielt forsvaret har været grundlag for Aabs seneste 3 sejre, de har nemlig holdt nullet i tre kampe, og den ene har de endda vundet 3-0.
Den 3-0 kamp vil jeg faktisk gå så langt at kalde prangende, da Randers ugen før havde udspillet et FCK mandskab med en flot 2-1 sejr.
Men ja jeg vil give dig ret, ingen vinder uden held, hårdt arbejde og Fight!

serux

Re: FCM-RFC

Indlæg af serux »

Hej.
jeg har fået en billet til steff houlberg tribunen, men jeg vil jo, sjovt nok, helst stå på nordea! men kan jeg så godt få byttet min billet eller tæller den også der, elle sådan noget?

Dann H

Indlæg af Dann H »

Okay, tak for infoen :)

Jamen hvad vil du så helst have?

Rigtig flot fodboldsppil, Men ende med et nederlag?
- SPille mindre godt, men ende med 3 point til kontoen?

Der er ihvertfald ingen tvivl om hvad jeg helst vil have.

forzafcm

3-0

Indlæg af forzafcm »

Det er den letteste kamp i denne sæson. Vi er så sultne i øjeblikket, og det gør denne kamp let. Så 3-0!

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Dann H Skrev:
>
> Jamen hvad vil du så helst have?
>
> Rigtig flot fodboldsppil, Men ende med et
> nederlag?
> - SPille mindre godt, men ende med 3 point til
> kontoen?

Nu ved jeg jo ikke hvad mindre godt er i din bog, da det et ret reativt, men en blanding synes jeg. Jeg gider godt nok ikke se på FCK bold bare fordi de vinder (vandt).

Det er klart at man selvfølgelig bliver nødt til at sadle om hvis resultaterne ikke er gode, det mener jeg dog ikke er tilfældet her. Det er simpelthen manglende kynisme foran mål, for vi har da ihvertfald haft chancerne til det, Men det er efterhånden blevet vores hold i en nøddeskal, hvem sagde ungt hold?

Præcis derfor, og nu kører jeg den måske over på indkøbstråden men alligevel, synes jeg at det er vigtigt med en signing som Danny Calliff og Petter Furuhseth. Lad os få noget rutine ind. Jeg støtter f.eks. forslaget om at købe en ny angriber, dog skal han have den fornødne klasse.

Jesper BW1100

Re: Randers Svækket.... Ralf P endegyldigt ude

Indlæg af Jesper BW1100 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83323

Søren Holdgaard og Kian Christensen. Med det midterforsvar SKAL Randers køres over.

Kent

Indlæg af Kent »

Dann H Skrev:
> Okay, tak for infoen :)
>
> Jamen hvad vil du så helst have?
>
> Rigtig flot fodboldsppil, Men ende med et
> nederlag?
> - SPille mindre godt, men ende med 3 point til
> kontoen?
>
> Der er ihvertfald ingen tvivl om hvad jeg helst
> vil have.

Men sådan kan du ikke stille det op.

Hvornår mener du at sandsynligheden for point er størst?
- når man spiller rigtig flot fodboldspil?
- når man spiller mindre godt?

Der er ingen regel der siger, at man får point når man spiller mindre godt, ligesom der ikke er nogen regel der siger, at man får point når man spiller rigtig flot fodbold. Sandsynligheden for at få point er dog alt andet lige større, når man spiller rigtig flot fodbold.

Derfor vil jeg til enhver tid foretrække at spille rigtig flot fodbold, for så skal pointene nok komme. Det gør de ikke, hvis man spiller mindre godt.

Point har vi sådan set også fået masser af i år, især når man betragter de mange skader vi har haft hos nøglespillere. Man kan ikke forvente at vi vinder alle kampe i foråret, hvilket stort set har været det, som er nødvendigt, hvis vi skulle have indhentet AaB. AaB har haft marginalerne på deres side - de kunne sagtens have spillet de sidste 3 kampe uafgjort, men har haft det held, som er nødvendigt for at vinde DM. Det held som vi manglede mod fx Viborg og Horsens.

mrjelle

Re: Randers Svækket.... Ralf P endegyldigt ude

Indlæg af mrjelle »

Jesper BW1100 Skrev:
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=83323
>
> Søren Holdgaard og Kian Christensen. Med det
> midterforsvar SKAL Randers køres over.

Det bør i hvertfald svække dem kraftigt, og på et eller andet tidspunkt kaste en løs chance af sig.

Thomasnoerum

Re: 3-0

Indlæg af Thomasnoerum »

skal vi råbe Ralf pedersen op?

Jon Damsgaard

Re: FCM-RFC truppen udtaget - Frank i forsvaret

Indlæg af Jon Damsgaard »

Frank Kristensen starter i forsvaret i aftens kamp som eb.dk også skriver!

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 004771.ece

Det er bekræftet for en som har hørt Erik's oplæg!

Spændende, eller...

/Dams

Jydepower

Re: 3-0

Indlæg af Jydepower »

Thomas - Hvorfor det ??

Ja jon.. ved snart ikke om jeg synes det er spændende (: Hvis vi snakker om vi skal lade være med at ekspermitere så.. er dette ikke vejen frem. Men i og med at de ikke har nogen specielt hurtig angribere så synes jeg da idéen er go nok - Men skør

Besvar