FCM - RFC
-
Dysager
FCM - RFC
Hvad sker der for Erik Rasmussen at sætte Farlige frank i midterforsvaret, han er ganske vidst uhyrlig hovedstærk og kan matche stort set alle i hovedspillet, men at sætte ham i midtrerforsvaret er da hovedløst.
Hvis der skulle have været nogen som helst fornuft i at sætte Frank i forsvaret kunne det have været som en decideret mandsopdækning på Marc Nygaard men det var jo ikke tilfældet. Og jeg forstår desuden ikke at man ikke sætter Winston Reid ind istedet, men jeg ved ike om han var helt klar eller hvordan det så ud, men jeg mener Det er hovedløst at sætte Frank i forsvaret.
Ikke et ondt ord om Frank , men hvad sker der for Erik Rasmussen?
EDIT: Jeg sammenflettede denne her diskussion med den eksisterende FCM-RFC tråd, da det diskuterede allerede bliver berørt heri. mvh Admin
Hvis der skulle have været nogen som helst fornuft i at sætte Frank i forsvaret kunne det have været som en decideret mandsopdækning på Marc Nygaard men det var jo ikke tilfældet. Og jeg forstår desuden ikke at man ikke sætter Winston Reid ind istedet, men jeg ved ike om han var helt klar eller hvordan det så ud, men jeg mener Det er hovedløst at sætte Frank i forsvaret.
Ikke et ondt ord om Frank , men hvad sker der for Erik Rasmussen?
EDIT: Jeg sammenflettede denne her diskussion med den eksisterende FCM-RFC tråd, da det diskuterede allerede bliver berørt heri. mvh Admin
Senest rettet af Dysager 8. maj 2008, 19:15, rettet i alt 1 gang.
-
Hekler
Re: Farlige Frank i forsvar!
Hvis du havde fulgt lidt med, så ville du vide at han var sat ind fordi der ikke var andre til rådighed. Mandsopdækningen kørte de også med i starten men edt var Randers for gode til at udnytte, derfor gik man fra det igen.
-
Altoriso
Re: er karakterer meningsløse?
Jeg gider heller ikke karaktererne - for mig minder det mest om at nogle har lyst til at lege vigtige småjournalister
Derimod synes jeg at kommentarerne er fine at læse - at folk ikke altid er enige er så naturligvis helt fint
Disse kommentarer er selvfølgelig også subjektive som bare pokker, og hos nogle debattører bærer det også præg af hvilke favoritspillere man har osv
Og så kan man slutteligt diskuttere kriterierne for et ordentlig bedømmelse:
Er man på stadion må det virkelig være svært at få alle spillerne med, da man vel også har andre gøremål, såsom opbakning, pølser osv
Derimod kan man i forhold til på TV bedre se løbemønstre mv.
Derimod synes jeg at kommentarerne er fine at læse - at folk ikke altid er enige er så naturligvis helt fint
Disse kommentarer er selvfølgelig også subjektive som bare pokker, og hos nogle debattører bærer det også præg af hvilke favoritspillere man har osv
Og så kan man slutteligt diskuttere kriterierne for et ordentlig bedømmelse:
Er man på stadion må det virkelig være svært at få alle spillerne med, da man vel også har andre gøremål, såsom opbakning, pølser osv
Derimod kan man i forhold til på TV bedre se løbemønstre mv.
-
Hekler
Er problemet ikke bare at vi i stedet for at tage en lang list med tal skal kigge lidt mere individuelt på spillerne og fylde på med vores oplevelser af deres præstation? Et tal kan vel være et udemærket udgangspunkt så længe man flytter sig derfra.
-
Dysager
Christoffer Poulsen har før gjordt det godt i midterforsvaret og når vi haar en Leon Jessen som kan spille venstre back forstår jeg ikke at det ikke kunne være et alternativ! Og samtidig har vi også bbåde Maros Klimpl og Winston Reid på bækken.
Så følg selv lidt med mester! Desuden har kolja også gjord det ganske fint i midterforsvaret! Alternativer var der ihvertfald!
Så følg selv lidt med mester! Desuden har kolja også gjord det ganske fint i midterforsvaret! Alternativer var der ihvertfald!
-
Dysager
Re: FCM-RFC truppen udtaget - Frank i forsvaret
Ja Hekler prøv at undersøg det ordentligt selv før du siger vi andre ikke følger ordentligt med !!
-
Hekler
Erik sagde inden kampen at Ried ikke var klar og kun var med fordi der ikke var andre, og at de ikke ville sætte Klimpl ind mod Kolossen fordi de ikke troede på han kunne matche ham i luften..
Jeg så kampen hjemme i tv frdi jeg er syg, og det var helt tydeligt at Frank pillede en stor del af Raders spillet fra hinanden fordi de ikke kunne spille Nygaard som de plejer. Han måtte gå meget længere ned i banen og få spillet den lige på for at være med i spillet. Frank pillede ham totalt ned i luften hvilket kommentatorene da heller ikke lod forbigå uden kommentar.
Jeg så kampen hjemme i tv frdi jeg er syg, og det var helt tydeligt at Frank pillede en stor del af Raders spillet fra hinanden fordi de ikke kunne spille Nygaard som de plejer. Han måtte gå meget længere ned i banen og få spillet den lige på for at være med i spillet. Frank pillede ham totalt ned i luften hvilket kommentatorene da heller ikke lod forbigå uden kommentar.
-
Altoriso
Dysager Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja Hekler prøv at undersøg det ordentligt selv før
> du siger vi andre ikke følger ordentligt med !!
Hekler refererer direkte til hvad Erik Rasmussen sagde i et interview lige inden kampen, så mon ikke han netop har hørt ordentligt med ?
Hvad er din viden ?
> Ja Hekler prøv at undersøg det ordentligt selv før
> du siger vi andre ikke følger ordentligt med !!
Hekler refererer direkte til hvad Erik Rasmussen sagde i et interview lige inden kampen, så mon ikke han netop har hørt ordentligt med ?
Hvad er din viden ?
-
Hekler
Nu skal det naturligvis siges at dem der ikke lige sad og så det på tv jo ikke har de her info. jeg ka kke se det beskrevet nogen steder efterfølgende. Så lidt kredit skal han nok ha.
-
Skippels
Jeg vil give Dysager ret i, at det ikke fungerede specielt godt i forsvaret i går. Jeg synes derimod ikke at man kan klandre frank kristensen for noget. Hvordan skulle han kunne præstere en god præstation i midterforsvaret med en ung og urutineret kjær ved sin side, når han han i hele sin karriere har spillet i modsatte side?
Derfor er det ER's fejl, og ja, vi havde altså andre alternativer at gøre med. En anden ting er, at FK ikke dækker Nygaard i store perioder af kampen, som var det eneste han egentligt kunne bruges til. Fagerberg manglede tydeligt en at spille sammen med i går, selvom han leverede en helt fin indsats.
Derfor er det ER's fejl, og ja, vi havde altså andre alternativer at gøre med. En anden ting er, at FK ikke dækker Nygaard i store perioder af kampen, som var det eneste han egentligt kunne bruges til. Fagerberg manglede tydeligt en at spille sammen med i går, selvom han leverede en helt fin indsats.
-
Hekler
Skippels Skrev:
> Derfor er det ER's fejl, og ja, vi havde altså
> andre alternativer at gøre med. En anden ting er,
> at FK ikke dækker Nygaard i store perioder af
> kampen, som var det eneste han egentligt kunne
> bruges til.
Jeg er ikke enig i at han ikke dækker Nygaard, men efter en start finer de ud af at ren mandspdækning river frsret fra hinanden.
Hvem ville du have brugt?
> Derfor er det ER's fejl, og ja, vi havde altså
> andre alternativer at gøre med. En anden ting er,
> at FK ikke dækker Nygaard i store perioder af
> kampen, som var det eneste han egentligt kunne
> bruges til.
Jeg er ikke enig i at han ikke dækker Nygaard, men efter en start finer de ud af at ren mandspdækning river frsret fra hinanden.
Hvem ville du have brugt?
-
fcmig
For mig personligt kan jeg godt lide at læse de karaktere folk sætter på kampene, da jeg ikke har en chance for at se kampene, syntes jeg det er godt at høre en raport fra andre end tv2, dr bold.dk osv. selvom jeg godt ved at det nok ikke er helt præcist bedømmelse...
Så jeg er meget glad for karakterene..
Så jeg er meget glad for karakterene..
-
Hausser
Selvfølgelig er karakterer subjektive, hvad er ikke det når vi snakker fodbold?
Syntes dog karakterer er gode alligevel, fordi de giver et solidt og konkret udgangspunkt for at kunne diskutere de enkelte spilleres præstationer. Alle kan jo relatere til en karakter og det gør det jo dejligt håndgribeligt fremfor for meget værdirelativisme. Så længe folk argumenterer og underbygger, så syntes jeg karakterer er interessante.
Det er naturligvis rigtigt at man ikke kan bedømme alle spillere lige retfærdigt da man oftest kommmer til at fokuere på ekstremerne, dem der spiller godt og skidt, men det er jo så også det man kan diskutere, det er jo det gode ved debat.
Syntes dog karakterer er gode alligevel, fordi de giver et solidt og konkret udgangspunkt for at kunne diskutere de enkelte spilleres præstationer. Alle kan jo relatere til en karakter og det gør det jo dejligt håndgribeligt fremfor for meget værdirelativisme. Så længe folk argumenterer og underbygger, så syntes jeg karakterer er interessante.
Det er naturligvis rigtigt at man ikke kan bedømme alle spillere lige retfærdigt da man oftest kommmer til at fokuere på ekstremerne, dem der spiller godt og skidt, men det er jo så også det man kan diskutere, det er jo det gode ved debat.
-
Skippels
Maros KLimpl (jeg mener da at han ikke havde karantæne). Ellers var det muligt at putte en jessen på en af de to backs, og så f.eks. sætte en poulsen i midterforsvar. Det jeg vil frem til er, at man ikke blievr en god forsvarer af at være stærk i hovedspillet, og stærk fysisk. Det kræver rutine og atter rutine, og det at finde sig hjemme på den plads man nu spiller, og det at kunne spille sammen, som er en vigtig del i forsvaret. Næsten hvilket som helst alternativ ville have været bedre. F.eks. var hans lange afleveringer oppe ad banen helt ad helvede til,og han undlod helt at lægge korte, sikre afleveringer,eller spille bolden til de to backs, så de kunne sætte et efterfølgende tempo.....så jeg mener stadigt at det er en fejlvurdering af ER, men 3 point fik vi, og det er det der tæller.