ach-fck
-
j3pq3
ach-fck
Nu er alle kampe hvori de tre yderligere topholv (med yderligere mener jeg selvf fcm, fck og ob) vigtige, så skal vi ikke få oprettet en tråd omkring fck's kamp imod horsens.
indtil videre kan jeg sige der er gået 13 min, og spillet har været en del på midtbanen, dog er ach kommet frem til nogle enkelte chancer omkring fck's straffesparksfelt.
som sagt er det vigtigt at horsens kan fortsætte deres gode form, der lyder på en 1-1 uafgjort mod fcm, og et knebent nederlag på 1-0 til aab.
mon ikke horsens kunne drille fck lidt også?
indtil videre kan jeg sige der er gået 13 min, og spillet har været en del på midtbanen, dog er ach kommet frem til nogle enkelte chancer omkring fck's straffesparksfelt.
som sagt er det vigtigt at horsens kan fortsætte deres gode form, der lyder på en 1-1 uafgjort mod fcm, og et knebent nederlag på 1-0 til aab.
mon ikke horsens kunne drille fck lidt også?
Senest rettet af j3pq3 6. maj 2008, 07:51, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: ach-fck
Forholdsvis kedelig kamp, uden det store overtag til nogen af holdene, så vidt jeg kan se med det ene øje, der følger med. FCK kommer dog til en del halve chancer, og hvis de bliver lidt skarpere, så tror jeg de vinder.
Jeg har spillet på FCK-sejr, så jeg er glad lige meget hvad der sker
Jeg har spillet på FCK-sejr, så jeg er glad lige meget hvad der sker
-
Davoos
Re: ach-fck
Horsens spil bærer tydeligt præg af at Henrik Hansen er ude med karantæne. De mangler manden til at kreere målchancerne og gå i samspillet i trekanten oppe foran.
FCK er derimod gode til at give chancer til ACH, så der skal nok dukke flere mulighed op for den gule fare.
FCK er derimod gode til at give chancer til ACH, så der skal nok dukke flere mulighed op for den gule fare.