Spiller indkøb i sommer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Halkjær

Re: @ Jydepower

Indlæg af Halkjær »

Okay opstillingen er ganske fucked, men hvis du ikke kan forstå det, er du da ganske retarderet. Nu må du lige tage dig sammen i stedet for at føre det der fuldstændig ligegyldige korstog, som du har gang i. Nu tror jeg det er trejde gang du nævner det, så med det vidst også være nok.

Quiet Please!

bobar

Re: spiller iindkøb i sommer

Indlæg af bobar »

En god venstrekant mener jeg vi mangler, og kune Furrusets "gode ven" Alanzinho i norsk fodbold ikke være den rigtige at hente? Jeg kan kun udtale mig ud fra hvad jeg har set på youtube, men han en glimrende teknik og ville klart forstærke os.

mikmak12

Re: ot

Indlæg af mikmak12 »

nej jeg er ike ny men bare ny navn pga. flytning.

mikmak12

Re: ot

Indlæg af mikmak12 »

godt du selv er så klog

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Halkjær Skrev:
-------------------------------------------------------
> Okay opstillingen er ganske fucked, men hvis du
> ikke kan forstå det, er du da ganske retarderet.
> Nu må du lige tage dig sammen i stedet for at føre
> det der fuldstændig ligegyldige korstog, som du
> har gang i. Nu tror jeg det er trejde gang du
> nævner det, så med det vidst også være nok.
>
> Quiet Please!

Gu fanden kan jeg da godt forstå det, men helt ærligt manden har sgu da skrevet 200 indlæg minimum, så må man sgu da snart have fundet ud af hvordan det fungerer. Det er jo ikke et indlæg - det er 9 ud af 10, og når han så skriver så tit som han gør, så bliver man fandme så træt af det at jeg er ved at flå mit hovede af.

Ja, det kan da godt være jeg kører korstog, hvordan skulle man ellers få noget indført hvis man ikke nævner det? Så bare fordi folk har nævnt et problem flere gange, betyder det så at man bare skal acceptere det? What?

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Bhomaszz ?? Må jeg spørge om du er dansk lærer?? Ordenen er vel 100% ligegyldig hvis budskabet kommer frem??

Men kunne vi ikke bare holde os til emnet?

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Bhomaszz Skrev:
------------------------------------------------------->
> Gu fanden kan jeg da godt forstå det, men helt
> ærligt manden har sgu da skrevet 200 indlæg
> minimum, så må man sgu da snart have fundet ud af
> hvordan det fungerer. Det er jo ikke et indlæg -
> det er 9 ud af 10, og når han så skriver så tit
> som han gør, så bliver man fandme så træt af det
> at jeg er ved at flå mit hovede af.
>
> Ja, det kan da godt være jeg kører korstog,
> hvordan skulle man ellers få noget indført hvis
> man ikke nævner det? Så bare fordi folk har nævnt
> et problem flere gange, betyder det så at man bare
> skal acceptere det? What?

Hvor i ulvegravens regelsæt står der du ksla læse alt hvad alle skriver. hop over ham, hvis du alligevel ikke mener at han bidrager med noget til debaten?

Noe

Indlæg af Noe »

Jydepower Skrev:
> Bhomaszz ?? Må jeg spørge om du er dansk lærer??
> Ordenen er vel 100% ligegyldig hvis budskabet
> kommer frem??

Enig. Men budskabet kommer netop ikke frem, hvis du ikke serverer det i en spiselig udgave. Indlæg som http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,748 ... #msg-74885 mister man imo pusten over, inden man overhovedet kommer igang. Lidt synd, hvis der skulle gemme sig guldkorn ind imellem.

/Noe

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

> Gu fanden kan jeg da godt forstå det, men helt
> ærligt manden har sgu da skrevet 200 indlæg
> minimum, så må man sgu da snart have fundet ud af
> hvordan det fungerer. Det er jo ikke et indlæg -
> det er 9 ud af 10, og når han så skriver så tit
> som han gør, så bliver man fandme så træt af det
> at jeg er ved at flå mit hovede af.
>
> Ja, det kan da godt være jeg kører korstog,
> hvordan skulle man ellers få noget indført hvis
> man ikke nævner det? Så bare fordi folk har nævnt
> et problem flere gange, betyder det så at man bare
> skal acceptere det? What?

Det indlæg du linker til ovenfor i denne tråd er lige så latterligt som det jeg her svarer på. Jeg kan godt forstå du føler dig forvirret over opsætningen på Jydepowers eller gode indlæg i denne tråd, men det indlæg du kommenterer på i linket er da ganske overskueligt og let at læse. Det at han bryder linjerne kan da gøre fuldstændigt lige meget så længe han gør det konsekvent.
Angående dit ligegyldige korkstog så handler det ikke om, hvordan man får ændret ting, men om hvad man skal acceptere som du nævner til sidst. Og JA du skal bare acceptere den måde Jydepowers indlæg er sat op på (bortset fra hans indlæg i denne tråd, som jeg går ud fra var en fejl) andet ville være hysterisk.
Til slut vil jeg da lige hævde, at din trang til at rive hovedet af dig selv vidner om dit problem ligger andet steds end Jydepowers indlægs struktur.

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Fair nok
så accepterer jeg at nogen åbenbart
ikke kan finde ud af. at skrive indlæg. men det er jo ligegyldigt,,, fordiy
budskabet kommer frem

eller det
gør
det jo så ikke.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Skriver du fra en mobil?

Jeg tænker bare på om der er en grund til at det er så uoverskueligt?

Jydepower

Lad os holde til emnet - i stedet for diskussion

Indlæg af Jydepower »

1) Jeg kunne godt tænke mig en angriber mere :

Gil (Horsens) - Hurtig, KANONskud, sikker, evig farlig - også når han er alene angriber.

Jesper Lange (Esbjerg) - Evig kæmpende, gode langskud, god teknik, god til at se muligheder.

Jesper Bech (Esbjerg) - 100% det samme som ^^, vi kan dog få flere penge for Bech senere hen.

Bernburg (Nordsjælland) - Hurtig, boldsikker, målnæse, fremtidskøb, kommende landsholdspiller

1) Forsvaret

Chris Sørensen - Boldsikker, bestemt ikke langsom, sikker generelt, hovedstødsstærk, også offensiv.

j3pq3

Re: Lad os holde til emnet - i stedet for diskussion

Indlæg af j3pq3 »

Jydepower Skrev:
> 1) Jeg kunne godt tænke mig en angriber mere :
>
> Gil (Horsens) - Hurtig, KANONskud, sikker, evig
> farlig - også når han er alene angriber.
Enig, og det er vel også kun et spørgsmål om tid før de større klubber (os inklusiv) får øjnene op for ham

> Jesper Lange (Esbjerg) - Evig kæmpende, gode
> langskud, god teknik, god til at se muligheder.
han så lidt skidt ud imod fck de minutter han fik, men man kan vel ikke dømme en spiller ud fra en kamp, og ved egentligt ikke så meget om ham. men hans alder taget i betragtning er der vel noget fremtidsudsigter i ham. men ikke en spiller jeg synes der sal satses på.

> Jesper Bech (Esbjerg) - 100% det samme som ^^, vi
> kan dog få flere penge for Bech senere hen.
samme besvarelse

> Bernburg (Nordsjælland) - Hurtig, boldsikker,
> målnæse, fremtidskøb, kommende landsholdspiller
helt sikker et kanonkøb hvis han kunne lokkes til fcm, men (som jeg tror det vist allerede er nævnt herinde en gang?) tror jeg altså hans fodboldeventyr fortsætter i udlandet.

> 1) Forsvaret
>
> Chris Sørensen - Boldsikker, bestemt ikke langsom,
> sikker generelt, hovedstødsstærk, også offensiv.
når vi netop har skrevet med en rutineret forsvarsspiller i form af califf hvorfor i al verden skulle vi så anskaffe en spiller der er oppe i 30'erne?

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Han er 29. Hvorfor ikke ?? Så længe vi kan holde ham i 2-3 år så er det jo super!? Og han er sq god. Boldsikker, Hovedstødsstærk, and so on.. og hvorfor hele tiden købe spillere som vi skal bruge en sæson på at gøre gode?

j3pq3

Indlæg af j3pq3 »

fordi fcm's indtægtskilde er salg af spillere. så nytter det da ikke noget at købe spille uden fremtid i, udover dem vi allerede har i frank, PFO, califf (til sommer) og en claus madsen (godt nok på bænken), for at bringe rutine ind på holdet.

Besvar