Uoff. warmup til Viborg
-
# 0 Kjær
Uoff. warmup til Viborg
I den sidste besked, jeg læste om i "Casuals?"-tråden (en lang diskussion om fraktioner eller ej), blev der opfordret til, at man kunne mødes til en fadøl eller to på et værtshus i Herning inden Viborg kampen. Lad os da mødes; os med et ønske om en "sing-and-drink-kultur". Ingen krav stilles om holdninger, dreescode eller andet, men lad så få en øl og en snak om fremtiden i FCM universet.
Jeg er åben for alle steder i Herning, så kom med nogle forslag; tid og sted.
Jeg er åben for alle steder i Herning, så kom med nogle forslag; tid og sted.
Senest rettet af # 0 Kjær 7. maj 2005, 13:44, rettet i alt 1 gang.
-
FF
Re: Uoff. warmup til Viborg
Godt initiativ!
Jeg bor i Århus og er ofte til hjemmekampene i Herning og der er ikke noget jeg hellere vil at at se kampen mod de snotgrønne! Jeg kan dog desværre ikke denne gang, men jeg er heolt sikkert positivt stemt overfor en anden gang hvis dette bliver foreslået igen.
Så count me in næste gang.
Jeg bor i Århus og er ofte til hjemmekampene i Herning og der er ikke noget jeg hellere vil at at se kampen mod de snotgrønne! Jeg kan dog desværre ikke denne gang, men jeg er heolt sikkert positivt stemt overfor en anden gang hvis dette bliver foreslået igen.
Så count me in næste gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Ok, skal vi mødes på blå kors varmestue? 
-
# 0 Kjær
Det var da også en mulighed, det sted havde jeg ikke tænkt på. Jeg ville måske foreslå et andet sted måske Foxs eller på den anden side af gade? Det kunne være fedt med et sted med udendørs servering, hvis vejret giver mulighed for det!
Man kunne jo sige tre timer før og så tage den sidste bus ud til stadion. Jeg kigger forbi her igen senere i dag, så kan jeg også kigge efter bustider.
Man kunne jo sige tre timer før og så tage den sidste bus ud til stadion. Jeg kigger forbi her igen senere i dag, så kan jeg også kigge efter bustider.
-
FF
Problemet er jo at alle udeholdets uofficielle grupper altid er på fox, så det går nok ikke. Et andet problem er at Murphy's vist nok først åbner kl. 13.00 om søndagen, hvilket jeg er lidt uforstående overfor. Og så er det vist ved at være lidt begrænset med værtshuse efterhånden.....
-
YahooSeeker [Bot]
jamen, Fox KAN blive vores!
Så må udebane fansene finde et andet sted!!
Hvor mange er friske på Fox på søndag??
Så må udebane fansene finde et andet sted!!
Hvor mange er friske på Fox på søndag??
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg er på Ræven kl. 12.00 søndag. Hvis det bliver for "varmt" på Ræven, er Gadespejlet vel også en mulighed?
-
FF
Hvis ellers Fox har åbent så tidligt. Jeg har hørt at Galehuset ringede til fox nogle dage før for at høre om de ikke åbnede før da de så ville komme en 75 mand.
Jeg var nemlig også derinde den dag. Fire fra FCM og 75 fra AGF, det noget ulige fordelt , men der var en fin stemning.
Så er det jo bare lige det om Viborgs uofficielle har booket fox inden kampen....
Jeg var nemlig også derinde den dag. Fire fra FCM og 75 fra AGF, det noget ulige fordelt , men der var en fin stemning.
Så er det jo bare lige det om Viborgs uofficielle har booket fox inden kampen....
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg var også derinde da Odense Casuals besøgte os i efteråret. De var utrolig flinke, skabte god stemning, og opførte sig pænt i den tid, jeg var sammen med dem. De købte mig sågar øl, og tilbød mig en plads i deres bus ud til stadion. Jeg har på fornemmelsen, at Viborgs fans ikke er helt så modne, og at det derfor ikke vil være en lige så positiv oplevelse at dele værtshus med dem.
Fox and Hounds åbner først kl. 13.00, men der er da flere steder lige i nabolaget, hvor jeg sagtens kan holde ud og sidde og drikke kolde bajere en times tid. Steder som City caféen og Gadespejlet må da åbne tidligere, ellers er der da vidst nogen, der ikke får deres "morgenmad".
Fox and Hounds åbner først kl. 13.00, men der er da flere steder lige i nabolaget, hvor jeg sagtens kan holde ud og sidde og drikke kolde bajere en times tid. Steder som City caféen og Gadespejlet må da åbne tidligere, ellers er der da vidst nogen, der ikke får deres "morgenmad".
-
YahooSeeker [Bot]
Fodbold kampe skal da være sådan at man kan komme ud og feste med andre fans, om de er gule eller grønne, så er vi her for at have det sjovt, for mig skal alle være velkomne til at komme og få en øl og en sludder.
Detsamme igår til pokalfinalen stod jeg ved siden af 3 FCK fans til en kamp mellem FC Midtjylland og Brøndby, det er jo kun fedt at man kan møde nye mennesker. For vi (Jeg) er her ikke for at skabe had, men for at have det sjovt og skabe en god stemning.
TIFO laver vi vel egentligt vi ikke for at vi selv skal se det under kampen, men for at skabe en festlig stemning..
Detsværre er der også uheldige elementer i Dansk fankultur, men hvis der skulle være et par enkelte grønne der ikke kommer for at hygge sig på FOX, så er det vel egentligt dem der skal går fra et værtshus i Herning. Dette er vores by og os der bestemmer, så alle skal være velkommen til fest!
Detsamme igår til pokalfinalen stod jeg ved siden af 3 FCK fans til en kamp mellem FC Midtjylland og Brøndby, det er jo kun fedt at man kan møde nye mennesker. For vi (Jeg) er her ikke for at skabe had, men for at have det sjovt og skabe en god stemning.
TIFO laver vi vel egentligt vi ikke for at vi selv skal se det under kampen, men for at skabe en festlig stemning..
Detsværre er der også uheldige elementer i Dansk fankultur, men hvis der skulle være et par enkelte grønne der ikke kommer for at hygge sig på FOX, så er det vel egentligt dem der skal går fra et værtshus i Herning. Dette er vores by og os der bestemmer, så alle skal være velkommen til fest!
-
YahooSeeker [Bot]
Drengene vist god gejst igår i Parken! Lad dem holde den til på søndag, for vi har vel alle lyst til at slå Viborg!
-
FF
Det er nemmere sagt end gjort.
Jeg tror, lige som Hr. Nørholm, at viborgs lille uofficielle gruppe heller ikke er helt på samme niveau som Galehuset og Odense Casuals hvor en del af tilhængerne er midt i tyverne eller mere. Der en klar modenhedsforskel, uden at jeg skal træde nogle over tæerne. Desuden er netop denne kamp en hadets kamp for mange.
Men okay, jeg vil da også ti gange hellere på en pub og have nogle ordentlig øl i stedet for at sidde på City Cafeén......
Jeg tror, lige som Hr. Nørholm, at viborgs lille uofficielle gruppe heller ikke er helt på samme niveau som Galehuset og Odense Casuals hvor en del af tilhængerne er midt i tyverne eller mere. Der en klar modenhedsforskel, uden at jeg skal træde nogle over tæerne. Desuden er netop denne kamp en hadets kamp for mange.
Men okay, jeg vil da også ti gange hellere på en pub og have nogle ordentlig øl i stedet for at sidde på City Cafeén......
-
# 0 Kjær
Jeg synes planen skal blive at de "morgenfriske" kan komme forbi Gadespejlet kl. 12 til lidt morgenmad, men ellers bliver planen, at folk kommer forbi Foxs fra kl. 13 af.
Så er det faktisk lidt morsomt, at vi bruger tid på de stedsegrønne fra Viborg. De er sgu ikke gamle nok til at komme indenfor på Foxs. Hvis de stå udenfor og fyre lys af, så lad os da bare nyde showet fra grøn stue.
Så er det faktisk lidt morsomt, at vi bruger tid på de stedsegrønne fra Viborg. De er sgu ikke gamle nok til at komme indenfor på Foxs. Hvis de stå udenfor og fyre lys af, så lad os da bare nyde showet fra grøn stue.
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg kan sagtens følge at der er nogle som udelukkende kommer til fodbold for at provokere, hvilket jeg også skrev i sidste indlæg!
Jeg mener bare ikke vi skal ændre os i fohold til dem, og lade dem gøre det!
Et værtshus i Herning, er da for folk der bor i Herning, specielt Fox and Hounds som har storeskærm for FC Midtjylland!
Det er derimod de andre fans som skal lære at placere sig i forhold til os, de som kan opføre sig ordenligt er mere end velkomne fra kirkebyen mod nordøst!
Resten gider jeg ikke spilde min tid på!
Jeg mener bare ikke vi skal ændre os i fohold til dem, og lade dem gøre det!
Et værtshus i Herning, er da for folk der bor i Herning, specielt Fox and Hounds som har storeskærm for FC Midtjylland!
Det er derimod de andre fans som skal lære at placere sig i forhold til os, de som kan opføre sig ordenligt er mere end velkomne fra kirkebyen mod nordøst!
Resten gider jeg ikke spilde min tid på!
-
YahooSeeker [Bot]
De uofficielle fra Viborg vil sidde på Fox and Hounds og vi kommer mange. Denne aftale er indgået med Fox and Hounds for længe siden.
Det er i alles interesse at der ikke opstår ballade, så jeg vil råde jer til ikke at sidde der d. 8 Maj.
Det er i alles interesse at der ikke opstår ballade, så jeg vil råde jer til ikke at sidde der d. 8 Maj.